לרוכבי מירוצים מהשורה הראשונה אין שום בעיה להתמודד עם ארבעה גלגלים בדרך כלל. וזו גם לא הפעם הראשונה שמשהו שזכה בכמה אליפויות עולם בגרנד-פרי על שני גלגלים מוזמן לקחת סיבוב על מכונת גרנד-פרי עם ארבעה גלגלים.
רוסי זו דוגמה טובה, הוא גם מככב בדרך קבע ב-‘מונזה ראלי שואו’ (שיערך בסופ”ש הקרוב דרך אגב), כשהוא מחזיק בהגה ולא בכידון. אז לא ממש הופתעתי כשראיתי בסרטון שהחבר’ה במרצדס די התרשמו מהיכולת של לורנזו ומעקומת השיפור אותה הוא הציג.

לפני שנכנס למכונית עצמה, הוא התאמן על סימולטור מתוחכם במשרדי הקבוצה, רק לאחר מכן הגיע למסלול והחל לצבור הקפות. המכונית בה נהג היא לא האלופה העדכנית אלא זו מעונת 2014 זו שהעניקה ללואיס המילטון אליפות. ה-FW05 אורזת בתוכה כ-800 כ”ס על משקל של 691 ק”ג (כולל נהג). לא רק לתאוצות האדירות היה צריך לורנזו להסתגל אלא בעיקר לכוח ההצמדה, שמייצר ביחד עם הצמיגים כוחות G אדירים בבלימה ובפניה. כמו שתוכלו לראות בווידאו, לורנזו בסוף עשה עבודה לא רעה. ועדיין, יש לנו הרגשה שהוא ישאר על שני גלגלים.