אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מאזדה רוצה להיות ב.מ.וו?
ראשי » חדשות » מאזדה רוצה להיות ב.מ.וו?

מאזדה רוצה להיות ב.מ.וו?

הנעה אחורית, מנוע 6 ציל' בטור, יכול להיות שמאזדה עושה מהפך. ומה עם מנועים רוטוריים?

כרמל נולדמן 19/05/2020

כשאנחנו חושבים על מאזדה 6 אז עולה לנו רכב מנהלים סולידי בעל הנעה קידמית עם מנוע מתורבת. אבל על פי עדויות והצהרות שנאספות, אז לא עוד. ככל הנראה מאזדה 6 הבאה  (2023) הולכת לאמץ לעצמה מבטא בווארי ולהתחפש לב.מ.וו בעזרת מנוע שישה ציל’ בטור והנעה אחורית. 

אין יותר מדי פרטים, אבל מדובר על מנוע חדש לחלוטין שיעבוד בטכנלוגיית סקיי-אקטיב של מאזדה ויהיה יחסית קומפקטי. רמיזות מדברות גם על מערכת סמי-היברידית 48 וולט. כיום הדגם היחיד של מאזדה אשר בעל הנעה אחורית הוא ה-MX5 הקטנה ויהיה טוב מאוד לקבל עוד מתמודד באגף הנסיעה על הצד. העיצוב אמור לשאוב השראה מחזון הקופה קונספט שהוצגה בטוקיו 2017 ואנחנו מאוד מקווים שכך באמת יהיה. 

עוד לחשושים מדברים על שובו של המנוע הרוטורי. מאז שמאזדה הפסיקו לייצר את ה RX-8 בשנת 2012 אנחנו מקווים וחושבים האם בכלל יצא לנו עוד לחוות מכוניות ספורט עם מנוע רוטורי, לשמוע את הנחירה האיקונית בסרק או הצעקה שהוא מפיק בעשרת אלפיים סל”ד. לשמחתנו אנחנו רואים עוד ועוד פטנטים שנרשמים על שם מאזדה הקשורים למנוע הרוטורי ומספקים עדות ותקווה לכך שהמהנדסים של מאזדה לא זנחו את המנוע המיוחד הזה. 

2017-mazda-vision-concept-142017-mazda-vision-concept-14Preview
2017-mazda-vision-concept-162017-mazda-vision-concept-16Preview
2017-mazda-vision-concept-112017-mazda-vision-concept-11Preview
2017-mazda-vision-concept-102017-mazda-vision-concept-10Preview
2017-mazda-vision-concept-172017-mazda-vision-concept-17Preview

הפטנט האחרון שנחשף שם את המנוע הרוטורי במרכז מערכת היברידית מתוחכמת אשר עובדת על קבלים וסוללת ליתיום קטנה.מקדימה יש מנועים חשמליים קטנים אשר ממוקמים בתוך הגלגלים הקדמיים. מאחורה המנוע הרוטורי יעבוד בצימוד עם מנוע חשמלי ואלו יניעו את הגלגלים האחוריים. בכך הצליחו מהנדסי מאזדה להפחית משמעותית את משקל מערכת ההנעה ההיברדית הזאת בהשוואה למערכות היברידיות מסורתיות. חשוב לזכור שהפטנט לא נרשם על דגם מסוים אלא כפטנט כללי, וגם העובדה שנרשם פטנט לא אומרת בוודאות שהוא נכנס לייצור. ימים יגידו.


div class="ad-placement">

מאזדה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד