אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לקסוס LC בישראל – לקסוס אחרת
ראשי » חדשות » לקסוס LC בישראל – לקסוס אחרת
לקסוס LC

לקסוס LC בישראל – לקסוס אחרת

לקסוס החלה בשיווק הקופה הספורטיבית שלה

בן חסון 27/08/2017

לקסוס הודיעה על התחלת שיווק ה-LC החדשה, מכונית הקופה הספורטיבית שלה שהוצגה בתחילת שנת 2016. היא ממש לא נראית כמו הלקסוס שאנחנו מכירים, שמרנות ואיפוק רחוקים ממנה שנות אור. היא דומה מאוד (מאוד) לקונספט שקדם לה (LF-LC) וזה מצוין, כי אין הרבה דברים שמבאסים אותנו יותר מלראות מכונית קונספט מעוצבת למשעי שמובילה לדגם סדרתי אפור ושבלוני.

הנה כמה דברים שכדאי לדעת:

 


פלטפורמת ההנעה האחורית חדשה לחלוטין ופותחה במיוחד עבור לקסוס LC עם הבטחה דינאמית גדולה מצד היצרנית. השלדה, הם מספרים, קשיחה יותר מזו של LFA, וגרסת הבנזין מצוידת בהיגוי לארבעת הגלגלים, דיפרנציאל מוגבל החלקה וגלגל הגה בעל יחס משתנה. רק מה, היא כבדה – 1,935 ק”ג לגרסת הבנזין.

לקסוס LC
הבנזין מגיעה עם הבטחה דינאמית גדולה

 

זה מביא אותנו למנועים. ה-LC תשווק בארץ בשתי גרסאות – אחת היברידית, השנייה בעלת מנוע בנזין – לשתיהן תיבה אוטומטית חדשה עם עשרה (!) יחסי העברה. זו ההיברידית (LC500h) עושה שימוש ב-V6 בנפח 3.5 ל’ (299 כ”ס) ומנוע חשמלי (179 כ”ס) המביאים להספק כולל של 359 כ”ס. למרות משקל עצמי של 1,985 ק”ג הביצועים נאים – 5 שניות במאוץ ל-100 קמ”ש ו-250 קמ”ש מרביים. למקרה שתהית, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 15.6 ק”מ לליטר.

לגרסת הבנזין (LC500) מנוע V8 בנפח 5 ל’ שנלקח ישירות מלקסוס RC-F. זה אומר שהוא מפיק 477 כ”ס ב-7,100 סל”ד ו-55 קג”מ ב-4,800 סל”ד. זה מספיק ל-4.7 שניות בתאוצה ל-100 קמ”ש ו-270 קמ”ש מרביים.

לקסוס LC
מנוע שנלקח מה-RC-F ועיצוב שתורגם לדגם סדרתי בצורה ישירה מהקונספט

 

שתי הגרסאות מגיעות כשהן מצוידות במיטב מערכות הבטיחות האקטיביות של לקסוס – בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת בלימה אוטונומית, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, התראה על רכב בשטח מת ועוד.

רמת האבזור של שתי הגרסאות נאה ביותר וכוללת מושבי עור (מלא בהיברידית, אלקטנרה בבנזין) חשמליים עם אוורור וחימום, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חישוקים קלים (21 אינץ’ לבנזין, 20 אינץ’ להיברידית), מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 10.3 אינץ’ ועוד.

המחיר הנדרש עבור לקסוס LC מתחיל ב-725,000 שקלים עבור הגרסה ההיברידית ומגיע עד 795,000 שקלים עבור מנוע הבנזין.

לקסוס LC

לקסוס לקסוס LC
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד