אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
למכירה: סובארו לגאסי RS מאלוף עולם
ראשי » חדשות » למכירה: סובארו לגאסי RS מאלוף עולם
סובארו לגאסי RS

למכירה: סובארו לגאסי RS מאלוף עולם

מי שסללה את הדרך להצלחה של סובארו-פרודרייב בראלי וננהגה ע"י אלופי עולם מוצעת כעת לכל המרבה במחיר

בן חסון 15/01/2018

סובארו לגאסי RS גרופ A היא לא מכונית הראלי הראשונה של סובארו וגם לא המוצלחת שבהן. אבל היא מסמנת את אבן הפינה שהובילה את סובארו ופרודרייב להצלחה אדירה בראלי, עם האימפרזה.

בזכות אותן שנים בראלי התקבעה אצלנו המשוואה של סובארו שווה רפליקת ראלי. עדיף בצבע כחול, וכדאי שיהיו לה חישוקים קלים מוזהבים.

גם על זה אחראית הלגאסי, כאשר בשנת 1993 הציגה הקבוצה את סכמת הצבעים המוכרת של הספונסר החדש אז 555 (כחול-צהוב-חישוקים מוזהבים) שליווה אותה עד לפרישתה מהראלי בשנת 2008.

סובארו לגאסי RS
לגמרי רואים אותה משתלבת ברחובות תל-אביב

 


שנת 1993 הייתה גם השנה האחרונה בה הלגאסי השתתפה באליפות, אבל זו הייתה יופי של שנה. כשהיא נהוגה ע”י שניים מגדולי נהגי הראלי של כל הזמנים – ארי ואטאנן וקולין מקריי – זכינו לראות את הלגאסי הגדולה (מדי) טסה בשבילים ודרכים מסביב לעולם עם שני המאסטרים האלו מאחורי ההגה.

סובארו לגאסי RS
עברה חיים לא קלים

 

סובארו אומנם לא זכתה באליפות עם הלגאסי, אבל במרוץ האחרון בו השתתפה (ראלי ניו זילנד) היא סיימה על הפודיום במקום הראשון כאשר קולין מקריי מאחורי ההגה. לאחר מכן הגיע תורה של האימפרזה, והקבוצה סיימה את עונת 1993 במקום השלישי.

בכל מקרה, כעת מוצעת למכירה סובארו לגאסי RS ששימשה את הקבוצה באותה עונה, אותה אחת שנהג בה ארי ואטאנן, שיחגוג בקרוב יום הולדת 66. ככה קרוב מהפניה.

סובארו לגאסי RS
אבל הכל שוחזר למצב המקורי

 

במכונית הספציפית הזו ואטאנן הוביל את ראלי אקרופוליס לפני שתאונה גרמה לו לפרוש. המכונית חזרה לפרודרייב, הוחזרה למצבה המקורי ונמכרה לקבוצת מרוצים איטלקית. לאחר מכן היא חזרה לסיבוב נוסף בפרודרייב שהסבה אותה למפרט ספארי עם מרכב של אימפרזה ונמכרה בשנית, הפעם לאוסף לזכרו של ריצ’רד ברנס.

לבסוף היא התגלגלה לבעליה הנוכחי, שהחליט להחזיר אותה למצבה המקורי כסובארו לגאסי RS בתהליך שחזור ארוך שנעשה בידיו של יוצא סדנת פרודרייב. הכל שוחזר – החלט במפרט הטכני, המרכב והצביעה האייקונית.

סובארו לגאסי RS
והיא מוכנה למצוא בית חדש

 

לאור הייחוס, ולמרות החיים הלא פשוטים שעברה, בית המכירות הפומביות צופה לסכום סגירה שינוע בין 160,000 ל-190,000 דולר. ורק בשביל להניח את הדעת המכונית הזו עברה כ-100 ק”מ בלבד מאז הרסטורציה האחרונה. גרופ A עם תעודות ו-290 כ”ס טריים מתחת למכסה המנוע. מי קונה?

סובארו לגאסי RS

אימפרזה לגאסי סובארו ראלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד