אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
להתראות RC: לקסוס נפרדת ממכונית הקופה שלה במהדורה מיוחדת
ראשי » חדשות » להתראות RC: לקסוס נפרדת ממכונית הקופה שלה במהדורה מיוחדת
לקסוס RC

להתראות RC: לקסוס נפרדת ממכונית הקופה שלה במהדורה מיוחדת

עשור לאחר שהוצגה לראשונה, מכונית הקופה המרשימה של לקסוס יחד עם גרסת השרירים שלה עומדת לפנות את פס הייצור וזו סיבה מתבקשת למהדורת פרידה

אופיר דואק 19/01/2025 צלם: יצרן

יותר ויותר מכוניות ספורטיביות עוזבות אותנו בשנים האחרונות, מאאודי TT ו-R8 ועד שברולט קאמרו, כשהן מותירות היצע דליל לחובבי הרכב. השנה עומדות להיפרד מאיתנו עוד כמה מכוניות ספורטיביות נחשקות, בהן פורשה 718 וטויוטה סופרה (שכבר קיבלה מהדורת פרידה). אליהן אמורה להצטרף גם לקסוס RC  שתפנה את מקומה ככל הנראה ללא יורשת ישירה בעתיד הנראה לעין.

סדרת ה-RC של לקסוס יצאה אל הכבישים בשנת 2014 כשהיא מתבססת על מכלולי ה-IS הסדאנית ונועדה להיות התשובה של לקסוס לב.מ.וו סדרה 4, אאודי A5 ומרצדס C קופה. אלא שמכירות מכוניות הקופה בגודל בינוני (ואפילו מכוניות הסדאן הפופולאריות עליהן הן מתבססות) נמצאות בנסיגה בעשור האחרון. מרצדס איחדה את דגמי ה-C קופה וה-E קופה לסדרת ה-CLE ואאודי מצידה ויתרה לחלוטין על דגמי הקופה והקבריולה של ה-A5.

בלקסוס המצב לא טוב בהרבה. למרות מראה נאה שנשמר גם אחרי עשור, איכות גבוהה וגרסת ביצועים שרירית לקסוס ייצרה המשך עשור רק 90 אלף יחידות מסדרת ה-RC. לא צריך להיות רואה חשבון כדי להבין שאין הרבה הגיון כלכלי בפיתוח יורשת, בטח לאור העובדה שגם ה-IS עליה היא מתבססת צפויה לפנות בקרוב את מקומה על פס הייצור.


השנה אמורה להיות השנה האחרונה שבה תשווק לקסוס RC ביפן וארה”ב (מאירופה וישראל היא כבר נעדרת מזה מספר שנים) כשלכבוד שנתה האחרונה מציגה לקסוס מהדורת Final Edition מיוחדת ל-RC-F. מהדורה זו תיוצר ב-200 יחידות בלבד ותכלול בעיקר שדרוגים קוסמטיים שיהפכו אותה בעתיד למבוקשת בקרב אספנים. אחרי הכל, כמה מכוניות עוד ניתן לרכוש בשנת 2025 עם מנוע V8 אטמוספרי בעל 472 כ”ס?

מהדורת הפרידה של לקסוס RC-F כוללת מספר תוספות קוסמטיות בהשראת גרסת ה-GT3 של המכונית בהן ספויילר קדמי גדול יותר, חצאיות צד בולטות ודיפיוזר אחורי גדול העשויים מסיבי פחמן, כשגם הגג במהדורה זו עשוי מהחומר האקזוטי. עוד ישנן בחבילה החיצונית ספוילר אחורי אקטיבי, קאליפרים אדומים וחישוקי 19 אינץ’ ייחודים מתוצרת BBS עם צמידי מישלין פיילוט ספורט 4S במידות 255/35 מלפנים ו-275/35 מאחור. בתא הנוסעים ישנם גימורי סיבי פחמן אמיתיים, מערכת שמע משודרגת וכמובן לוחית ממוספרת שמציינת את מספר המכונית בסדרה האחרונה. מחירה של לקסוס RC-F במהדורה האחרונה יעמוד בארה”ב על 94 אלף דולרים.

RC RC קופה RC-F לקסוס לקסוס RC לקסוס RC-F לקסוס קופה מכונית קופה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד