אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
כריס גודווין עוזב את מקלארן ועובר לאסטון מרטין
ראשי » חדשות » כריס גודווין עוזב את מקלארן ועובר לאסטון מרטין
כריס גודווין

כריס גודווין עוזב את מקלארן ועובר לאסטון מרטין

נהג המבחן הראשי של מקלארן עובר למחנה של אסטון מרטין, שבדיוק שמה את ה-720S על הכוונת

בן חסון 26/12/2017

ההיסטוריה של כריס גודווין ומקלארן שלובות אחת בשנייה. כיום גודווין הוא נהג המבחן הראשי של החברה, אבל הם התחילו את הדרך המשותפת עוד בשנות ה-90′ המאוחרות. ב-1997 התחרה עבורה באליפות ה-GT העולמית והיה אמור להשתתף גם בלה-מאנס (דבר שנמנע ממנו בגלל בעיות טכניות במכונית).

הוא המשיך להתחרות עבור מקלארן במשך כמה שנים, ואז עשה סיבוב בקבוצות אחרות, עד שלבסוף חזר לעבוד (ולהתחרות) עם מקלארן ומרצדס על ה-SLR. מאז הוא חלק בלתי נפרד מהיצרנית הבריטית, ולקח חלק מרכזי בפיתוח כל המכוניות של החברה בעידן החדש, החל מה-12C ועד למקלארן סנה שהוצגה לאחרונה. הוא גם זה שהקיף את הרינג עם ה-P1 בפחות מ-7 דקות בתקופה שעוד לא התרגלנו לראות זמנים שכאלה.

כעת באסטון מרטין מדווחים בגאווה שהצליחו למשוך את גודווין אליהם, וכי הוא יצטרף כבר בזמן הקרוב לעבוד על דגמיה העתידיים של החברה כנהג המבחן ה”מומחה” שלה.

כריס גודווין יעבוד על הוולקירי
הוולקירי מחכה לגודווין

 


אז מה בתכנית? כריס גודווין יצטרף קודם כל לצוות שעובד על הוולקירי המבטיחה, שלפניה עדיין דרך ארוכה לעבור עד שתגיע לייצור. הפידבק של נהג המבחן המנוסה, שחתום על כל מכונית מקלארן שיצאה בשנים האחרונות, בוודאי לא יזיק.

כריס גודווין
אחרי כל כך הרבה שנים במקלארן הוא הולך לעבוד על המתחרה החדשה לבית אסטון מרטין

 

אבל הוולקירי של אסטון היא לא המשימה היחידה שעומדת בפניו. היצרנית שמוכרת בעיקר בזכות מכוניות ה-GT היפות שלה מתכננת להתפרש בשנים הקרובות לכמה תחומים חדשים. מצד אחד יש כמה רכבי פנאי בתכנית, אבל אסור לנו לשכוח שמוקדם יותר השנה אישרו באסטון את התכנית לייצר מכונית ספורט עם מנוע מרכזי, מתחרה לפרארי 488 ומקלארן 720S.

בינתיים, עד שנראה את היצירות החדשות של אסטון מרטין מקבלות אופי תחת שרביטו של גודווין, אתם מוזמנים לצפות בסרטון קצר על האיש כשהוא מתחרה במקלארן M1B הפרטית שלו בגודווד (מי שלא יכול להתאפק מוזמן להעביר לדקה 3:00 בסרטון). בסך הכל בחור חביב…

כריס גודווין
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד