אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יש טריומף ספיד-טריפל חדש – הנה 5 דברים שצריך לדעת עליו
ראשי » דו-גלגלי » יש טריומף ספיד-טריפל חדש – הנה 5 דברים שצריך לדעת עליו
טריומף ספיד-טריפל

יש טריומף ספיד-טריפל חדש – הנה 5 דברים שצריך לדעת עליו

טריומף מחדשת את אופנוע החוליגנים המקורי שלה. מתי אצלנו? באמת מתי?

אריאל אלסיבוני 06/02/2018

טריומף ספיד-טריפל – אפשר להגיד שהוא התחיל את קטגורית הסטריט-פייטרים המוכנים מהמפעל. הנייקד השרירי הזה, שהוצג לראשונה ב-1994, כיכב עם גלגל מונף באוויר בכל מגזין בריטי בו דפדפנו בשנים ההן. הוא נצרב עמוק בזכרון של כולנו כאופנוע חוליגנים משובח.

בימים אלו חושפת טריומף גלגול נוסף של המכונה הזו וזה זמן טוב לראות מה מציע טריומף ספיד-טריפל החדש, למרות שגלגליו לא יידרכו כאן. כנראה. אז הנה 5 נקודות שצריך לדעת על טריומף ספיד-טריפל החדש.

1. כוח לא חסר. בטריומף מספרים שמנוע שלושת הציל’ בנפח 1,050 סמ”ק עבר הרבה שינויים. הם סופרים 105 חלקי מנוע חדשים. התוצאה? הספק של 148 כ”ס ב-10,500 סל”ד ומומנט של 11.9 קג”מ ב-7,150 סל”ד (עליה של 7 ו-4 אחוזים בהתאמה). נתונים בריאים בהחלט. הדרך לשם כוללת בעיקר חלקים נעים קלים יותר במנוע, כשהטריפל אמור להיות חלק יותר כעת. ומה שיותר מעניין אותנו – לטפס מהר יותר לעבר המנתק שממוקם 1,000 סל”ד גבוה יותר.

טריומף ספיד-טריפל


 

2. צריך עדכון טכנולוגי לא? בוודאי, אז טריומף ספיד-טריפל מקבל לא מעט כאלו. יש מסך TFT צבעוני חדש, חמישה מצבי רכיבה, מצערת-על-חוט, בקרת שיוט מעודכנת וגם תפעול ללא מפתח לגרסת ה-RS הבכירה. הגרסה הזו מוסיפה גם יחידת בקרה אינרציאלית שמספקת נתונים לבקרת המשיכה ול-ABS לפניה ונותנת להן יכולת שמיישרת קו עם כל אופנוע מודרני שמכבד את עצמו.

טריומף ספיד-טריפל

 

3. ה-RS גם חד יותר וקל יותר. הדגם הבכיר נבדל מהפשוט בכמה נגיעות קלות אך משמעותיות. בעניין רמת התחכום של מערכות העזר כבר נגענו. שניהם משתמשים בשלדת צינורות שיוצרות מעין קורה-כפולה מאלומיניום וגם בזרוע אחורית חד-צידית. לשניהם יש מערכת בלימה ראדיאלית של ברמבו (M4.34) עם מונובלוקים בעלי ארבע בוכנות. ה-RS לא מסתפק בבולמי השואה שיש ב-S. הוא מקבל אוהלינס משובחים מלפנים ומאחור. הוא גם קל יותר ב-3 ק”ג.

טריומף ספיד-טריפל

 

4. אז בואו נמשיך לדבר על ה-RS. בהשוואה לדגם הרגיל ה-RS מקבל גם מערכת פליטה עם כל הטיטניום, הקרבון שיש ל-Arrow להציע. ועכשיו גם אפשר להבין איפה נח ההבדל במשקל בין השניים. בשביל שכולם יידעו שקניתם (באופן תיאורטי לגמרי) את ה-RS הוא מגיע עם פסים אדומים עם החישוקים, שלדת זנב בגימור מט, תפרים אדומים על המושב וכמה מדבקות RS.

טריומף ספיד-טריפל

 

5. כסף. טריומף טרם פרסמה מחיר רשמי לספיד-טריפלים החדשים. הדור הקודם נמכר בבריטניה במחיר מקביל פחות או יותר לזה של ב.מ.וו S1000R ונמוך בכ-3,000 פאונד ממחירו של אפריליה טואנו RR. מעניין? כאמור זה לא ממש משנה. אנחנו לא רואים אף יבואן נכנס להרפתקאה עם היצרן השונה והנפלא הזה. חבל או לא – זה כבר נתון לשיקולך.

טריומף ספיד-טריפל
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד