אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ימאהה טנרה מקבל מראה רטרו
ראשי » דו-גלגלי » ימאהה טנרה מקבל מראה רטרו
טנרה 700 קלאסיק

ימאהה טנרה מקבל מראה רטרו

סדנה איטלקית לקחה את את ימאהה טנרה 700 המוכר ובנתה עבורו קיט המעניק לו מראה בהשראת ה-XT600 טנרה הקלאסי משנות ה-80'. אנחנו פשוט אוהבים את התוצאה

אופיר דואק 04/01/2023

אופנת הרטרו בעולם האופנועים לא פוסחת על קטגוריית האדוונצ’רים. בשנים האחרונות כבר ראינו כמה יצרניות שהכניסו נגיעות עיצוביות בטעם של פעם תוך קריצה לדגמי עבר. תנו מבט על סוזוקי ויסטרום 1050 הקורץ ל-DR BIG או בדוקאטי דזרט X שמעורר זכרונות מקאג’יבה אלפנט ותבינו את העניין.

את האמת, יש קטע בכל העניין הזה של הרטרו ואנחנו ממש מתחברים למראה של רפליקות הדאקאר הקלאסיות משנות ה-80′, אלא שלא כל היצרניות רוצות או צריכות לשאוב השראה עיצובית מהעבר, מן הסתם כי ברוב המקרים פזילה כזו נועדה כדי לפנות לרגש של הלקוחות שיתורגם למכירות. במילים אחרות, יש דגמים שמוכרים מצוין בלי להיזכר בסבא רבא. ימאהה טנרה 700 למשל.

אבל זה לא אומר שאי אפשר לקבל טנרה בעיצוב רטרו, ובדיוק זה מה שעשתה סדנת Unit Garage האיטלקית שמתחילה למכור בימים אלו חבילת שדרוג לטנרה 700 הנקראית “קלאסיק”. הקיט עוצב בהשראת XT600 טנרה משנת 1986 שכיכב במרוץ הדאקאר המקורי. הוא כולל פנס חזית עגול (בטכנולוגית LED כי אנחנו בכל זאת ב-2023) ומסכה תואמת, כנף קדמית גבוהה ומעוגלת מעל הגלגל  וחיפויי צד  חדשים המדמים מראה של מיכל דלק מדברי גדול. את הקיט ניתן להשיג ב-3 צביעות בגרפיקה קלאסית ומחירו הבסיסי עומד על 1,400 אירו.

מראה רטרו, LED מודרני

בסיסי כי כמו בכל אדוונצ’ר גם Unit Garage מציעה מספר שדרוגים בתוספת תשלום בהם מגיני מזלג ומחזיק לוחית רישוי משודרג. אל חבילת הרטרו ניתן להוסיף אופציות נוספות אותן מציעה הסדנה לכל בעלי הטנרה 700 בהן מערכת פליטה ודוד אחורי משופרים מטיטניום סבל אחורי ומנשאי מזוודות צד. אנחנו מעדיפים השאיר את המראה קלאסי של הקיט. אם כבר אז כבר.


div class="ad-placement">

טנרה 700 ימאהה ימאהה XT600 טנרה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד