אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יחי ה-V12: פרארי 812 קומפטיציונה
ראשי » חדשות » יחי ה-V12: פרארי 812 קומפטיציונה

יחי ה-V12: פרארי 812 קומפטיציונה

גרסת הקצה ל-812 הוצגה וגם בגרסת אפרטה נטולת גג

אריאל אלסיבוני 06/05/2021

שמחתי לקבל את הודעת העיתונות של פרארי 812 קומפטציונה. בין שלל הידיעות על עוד SUV חשמלי, פתאום נחתה זו עם גרסה קיצונית חדשה ל-V12. מה שנקרא, בשורות טובות.

אז הנה היא, המהדורה המיוחדת המדוברת. המנוע האטמוספרי מפיק כאן לא פחות מ-818 כ”ס ב-9,500 סל”ד וכמעט 73 קג”מ. התיבה כפולת המצמדים כאן מעבירה הילוכים מהר יותר ב-5 אחוזים והתאוצה ל-100 קמ”ש עומדת על 2.85 ש’ בדרך אל מעבר ל-340 קמ”ש.

כדי לגרום ל- V12 בנפח 6.5 ליטר לפרפר את עצמו לסל”ד כזה, פרארי עיצבה מחדש הרבה מהרכיבים תוך שימוש בטיטניום, ציפויי פחמן ועבודה מקיפה על הפחתת חיכון בתוכו. יש גם מערכת פליטה חדשה ושימוש בחומרים נרחב בחומרים “הנכונים”. יש גם תשומת לב רבה לאוירודינמיקה כמובן עם “מחולל מערבולות” במקום החלון האחורי שתורם להצמדה גבוהה יותר ב-10 אחוזים.

Ferrari_812_Competizione_A_1Ferrari_812_Competizione_A_1Preview
Ferrari_812_Competizione_A_2Ferrari_812_Competizione_A_2Preview
Ferrari_812_Competizione_A_3Ferrari_812_Competizione_A_3Preview
Ferrari_812_Competizione_3Ferrari_812_Competizione_3Preview
Ferrari_812_Competizione_2Ferrari_812_Competizione_2Preview
פראריפראריPreview
20210420_07_F152M_VS_interno_coupe_Plafoniera20210420_07_F152M_VS_interno_coupe_PlafonieraPreview
Ferrari_812_Competizione_e_812_Competizione_AFerrari_812_Competizione_e_812_Competizione_APreview
Ferrari_812_Competizione_A_4Ferrari_812_Competizione_A_4Preview

 


פרארי מספרים גם על מערכת ההיגוי האחורית העצמאית שלהם – בה כל גלגל אחורי יכול לפנות בצורת נפרדת. המשקל הכולל נמוך יותר ב-38 ק”ג, וכמובן שהרכב הזה יגיע למתי מעט בגלל ייצור במהדורה מוגבלת ומחיר סטרטוספרי. נדירים יותר יהיו אלו שיקבלו מפרארי הזדמנות לרכוש את גרסת האפרטה נטולת הגג של הקומפטציונה. שיהיה להם לבריאות.

 

 

פרארי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד