אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יחי ה-V12: פרארי 812 קומפטיציונה
ראשי » חדשות » יחי ה-V12: פרארי 812 קומפטיציונה

יחי ה-V12: פרארי 812 קומפטיציונה

גרסת הקצה ל-812 הוצגה וגם בגרסת אפרטה נטולת גג

אריאל אלסיבוני 06/05/2021

שמחתי לקבל את הודעת העיתונות של פרארי 812 קומפטציונה. בין שלל הידיעות על עוד SUV חשמלי, פתאום נחתה זו עם גרסה קיצונית חדשה ל-V12. מה שנקרא, בשורות טובות.

אז הנה היא, המהדורה המיוחדת המדוברת. המנוע האטמוספרי מפיק כאן לא פחות מ-818 כ”ס ב-9,500 סל”ד וכמעט 73 קג”מ. התיבה כפולת המצמדים כאן מעבירה הילוכים מהר יותר ב-5 אחוזים והתאוצה ל-100 קמ”ש עומדת על 2.85 ש’ בדרך אל מעבר ל-340 קמ”ש.

כדי לגרום ל- V12 בנפח 6.5 ליטר לפרפר את עצמו לסל”ד כזה, פרארי עיצבה מחדש הרבה מהרכיבים תוך שימוש בטיטניום, ציפויי פחמן ועבודה מקיפה על הפחתת חיכון בתוכו. יש גם מערכת פליטה חדשה ושימוש בחומרים נרחב בחומרים “הנכונים”. יש גם תשומת לב רבה לאוירודינמיקה כמובן עם “מחולל מערבולות” במקום החלון האחורי שתורם להצמדה גבוהה יותר ב-10 אחוזים.

Ferrari_812_Competizione_A_1Ferrari_812_Competizione_A_1Preview
Ferrari_812_Competizione_A_2Ferrari_812_Competizione_A_2Preview
Ferrari_812_Competizione_A_3Ferrari_812_Competizione_A_3Preview
Ferrari_812_Competizione_3Ferrari_812_Competizione_3Preview
Ferrari_812_Competizione_2Ferrari_812_Competizione_2Preview
פראריפראריPreview
20210420_07_F152M_VS_interno_coupe_Plafoniera20210420_07_F152M_VS_interno_coupe_PlafonieraPreview
Ferrari_812_Competizione_e_812_Competizione_AFerrari_812_Competizione_e_812_Competizione_APreview
Ferrari_812_Competizione_A_4Ferrari_812_Competizione_A_4Preview

 


פרארי מספרים גם על מערכת ההיגוי האחורית העצמאית שלהם – בה כל גלגל אחורי יכול לפנות בצורת נפרדת. המשקל הכולל נמוך יותר ב-38 ק”ג, וכמובן שהרכב הזה יגיע למתי מעט בגלל ייצור במהדורה מוגבלת ומחיר סטרטוספרי. נדירים יותר יהיו אלו שיקבלו מפרארי הזדמנות לרכוש את גרסת האפרטה נטולת הגג של הקומפטציונה. שיהיה להם לבריאות.

 

 

פרארי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד