אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
יונדאי אלנטרה מתעדכנת ומתייקרת
ראשי » חדשות מקומיות » יונדאי אלנטרה מתעדכנת ומתייקרת
יונדאי אלנטרה

יונדאי אלנטרה מתעדכנת ומתייקרת

המשפחתית הנמכרת ביותר בישראל בשנה החולפת נוחתת לאחר מתיחת פנים עם עיצוב מחודש ושורת עדכונים, אך גם עם תג מחיר גבוה מבעבר המתחיל ב-170 אלף שקלים

אופיר דואק 15/02/2024 צלם: יצרן

יונדאי ממשיכה בתהליך הרענון של קו הדגמים שלה. לאחר שבחודשים האחרונים נחתו בישראל דגמי ה-i10 וה-i20 המחודשים, מגיע תורה של האלנטרה המשפחתית שהייתה בשנה החולפת המכונית הנמכרת ביותר בקבוצתה, המכונית הנמכרת ביותר שאינה חשמלית ושניה בטבלת המכירות הכללית אחרי BYD אטו 3.  מתיחת הפנים לה זכתה האלנטרה התמקדה בעיקר בשינויים קוסמטיים, שדרוגים בתא  הנוסעים ושיפור מערך מערכות הבטיחות.

בניגוד לאחיותה הקטנות, השינוי העיצובי לו זכתה האלנטרה הוא משמעותי בהרבה. עיקר השוני נמצא בחזית שעוצבה מחדש בסגנון מחודד יותר וכוללת מעתה את פס ה-LED הרוחבי המאפיין את דגמי יונדאי החדשים, אותו פגשנו כבר בקונה החדשה ובקרוב גם בסונטה המחודשת, ועיצוב מחודש לפגוש הקדמי שתרם תוספת של 4 ס”מ לאורך המכונית שעומד מעתה על 471 ס”מ נדיבים. מעבר לכך ישנם גם דיפיוזר אחורי חדש ובולט וחישוקים קלים בעיצוב חדש.

תא הנוסעים עבר שינויים מינוריים יותר שבאים לידי ביטוי בחומרים ודיפונים איכותיים מעבר, עיצוב מחודש ללוח המחוונים ברמת הגימור הבסיסית ודיפון עור ברמת הגימור הבכירה. מפרט הבטיחות השתדרג עם צמד כריות אוויר שנוספו במושב האחורי, תוספת רטט בהגה להתרעה על סטיה מנתיב והצטרפותן של מערכות התרעה על תנועה בשטחים מתים ועל תנועה חוצה בנסיעה לאחור. מבחינה מכאנית לא נעשו שינויים. יונדאי אלנטרה תמשיך להגיע ארצה עם יחידת הנעה היברידית בהספק משולב של 139 כ”ס ו-27 קג”מ, המשודך לתיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שישה יחסי העברה כשהיא מציעה צריכת דלק ממוצעת של 22.7 ק”מ לליטר.


לצד השיניים שעברה יונדאי אלנטרה גם תג המחיר השתנה ולא לטובה. האלנטרה תשווק בישראל בשלוש רמות גימור, כאשר מחיר רמת הגימור הבסיסית “פרימיום” עומד מעתה על 170 אלף שקלים – התייקרות של 3,000 שקלים – ומחיר הגרסת “לוקשרי” הבכירה הכוללת ריפודי עור ומושב נהג מתכונן חשמלית מגיע כבר ל-180 אלף שקלים. רק לשם השוואה, לפני כשנתיים וחצי כאשר הגיעה לישראל הדור הנוכחי של יונדאי אלנטרה, מחירו החל ב-148 אלף שקלים. , מה שמסמל את תהליך ההתייקרות שעובר כלל שוק הרכב הישראלי בשנתיים האחרונות.

יונדאי יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה הייבריד יונדאי אלנטרה מתיחת פנים
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד