אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל
ראשי » דו-גלגלי » טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל
ימאהה R9

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ימאהה R9 נוחת בישראל ומצטרף לקטגוריית אופנועי הספורט השפויים עם מנוע טריפל, חבילת אלקטרוניקה מקיפה ומחיר של אופנוע 600 ספורטיבי. וגם בגרסת A1

אופיר דואק 07/09/2025 צלם: יצרן

שנת 2025 היא שנה עמוסת חידושים בימאהה. בין שלל הדגמים החדשים של היצרנית בכחול שהגיעו ארצה השנה נמצאים גם דגמי משפחת ה-900 סמ”ק העדכנית, הכוללת את ה-MT09 והטרייסר 9 על שלל גרסאותיהם כשהם מצוידים במנוע הטריפל CP3 המוכר והמצליח. לקראת 2025 הצטרף למשפחה גם אח חדש וספורטיבי הנושא את השם R9, ששיווק מתחיל בישראל בימים אלו.

ימאהה R9 ממשיך את מגמת אופנועי הספורט השפויים שהחלה להתעורר בשנים האחרונות, שימאהה הייתה אחת מהמחוללות שלה עם ה-R7 שכבר נמכר מזה זמן גם בישראל. אם ה-R7 בעל מנוע הטווין המקבילי אמור להוות אלטרנטיבה לאופנועי ה-600 הספורטיביים ה-R9 אמור לשמש אלטרנטיבה זולה ומתונה יחסית לאופנועי הליטר המסורתיים שהפכו בשנים האחרונות לרפליקות מסלול קיצוניות, חזקות ויקרות לרכישה ולאחזקה. בנוסף הוא גם מוצע בגרסה המותאמת לרשיון A1.

ימאהה R9 מונע על ידי מנוע הטריפל המוכר של ימאהה בנפח 890 סמ”ק במהדורתו העדכנית המניב 119 כ”ס ב-10,000 סל”ד ומומנט של 9.5 קג”מ ב-7,000 סל”ד, הספק שקרוב לאופנועי ה-600 הספורטיביים אך עם הרבה יותר מומנט וסל”ד פעולה מתון יותר. אל המנוע מצטרפים מכלולים ראויים לגיבוי הביצועים הספורטיביים. זה מתחיל בשלדת אלומיניום המאפשרת ל-R9 לרשום משקל רטוב של 195 ק”ג, וממשיך במזלג קדמי הפוך 43 מ”מ ובולם אחורי מתוצרת קאייבה, כשלשניהם אפשרויות כיוונון מלאות. לא נתפלא אם בעתיד ימאהה תציג גם גרסת SP עם מתלים משודרגים לטובת משחיזי הלכת.


גם מערכת הבלימה לא מראה על כיוון של חיסכון, כשישנם קאליפרים רדיאליים בעלי 4 בוכנות של ברמבו מסדרת Stylma מלפנים ומערכת ABS עם אפשרות ניתוק הפעולה על הגלגל האחורי. חבילת האלקטרוניקה כוללת גם שלושה מצבי רכיבה קבועים ועוד שני מצבי רכיבה הניתנים להגדרה אישית, בהם ניתן להגדיר 4 כיולים שונים לאופי המנוע ואת רמת ההתערבות של בקרת המשיכה, בקרת ההחלקה של הגלגל האחורי, בקרת ווילי ובלימת המנוע. בנוסף ישנו קוויקשיפטר דו-גיווני, מערכת בקרת זינוק ואפילו מערכת בקרת שיוט.
מחירו של ימאהה R9 בישראל עומד על 95 אלף שקלים כולל אגרות רישוי, מחיר דומה למחירי אופנועי ה-600 הספורטיביים הקיצונים.

R9 אופנוע ספורטיבי ימאהה ימאהה R9
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד