אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סמל סטאטוס לשטח: טויוטה לנד קרוזר החדש בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » סמל סטאטוס לשטח: טויוטה לנד קרוזר החדש בישראל
טויוטה לנד קרוזר

סמל סטאטוס לשטח: טויוטה לנד קרוזר החדש בישראל

טויוטה מתחילה לשווק בישראל רשמית את הלנד קרוזר החדש שמביא איתו טכנולוגיה עדכנית, מראה שרירי וגם תג מחיר שקפץ בעשרות אלפי שקלים

אופיר דואק 13/11/2024 צלם: יצרן

קצת יותר משנה לאחר שנחשףבעולם ובמקביל להשקתו הרשמית באירופה, מתחיל בימים אלו שיווקו הרשמי של טויוטה לנד קרוזר בישראל. מדובר בדור החמישי שזוכה לשם הקוד לנד קרוזר 250, אח קטן יותר ללנד קרוזר 300 המפלצתי שלא מגיע ארצה ונין ללנד קרוזר סדרה 70 שממנו התפתחה סדרת הלנד קרוזר “פראדו”, שממשיך להיות מיוצר גם כיום כרכב עבודה קשוח שלא מוצע בשווקי המערב.

כיוון שמדובר בבן המשפחה היחיד המגיע ארצה, ניתן לכנות אותו פשוט לנד קרוזר. מדובר בדור החדש לחלוטין המבוסס על נגזרת GA-F של הפלטפורמה המודולארית של טויוטה. זוהי נגזרת לרכבים בעלי שלדת סולם ומרכב נפרד שעליה בנויים כל הדגמים החדשים של הטנדרים ורכבי ה-SUV של טויוטה, מהטאקומה ועד הלנד קרוזר 300.

העיצוב חדש לחלוטים ומשלב מראה רטרו-מודרני עם קווים וזוויות ישרות, ניפוחי מרכב וצללית קובייתית. הדור החדש לא מוצע למרבה הצער בגרסת 3 דלתות קצרה (אם כי השמועות הן שבטויוטה מפתחים בייבי לנד קרוזר שיופיע בקרוב), לכן נותרנו רק גם גרסת 5 דלתות ארוכה שממדיה צמחו במעט עם אורך של  492.5 ס”מ (10+ ס”מ) ובסיס גלגלים של 285 ס”מ (6+ ס”מ) שיתרמו למרווח מחיה משופר בשורת המושבים השלישית איתה יגיעו כל רמות הגימור של הלנד קרוזר בישראל.


בעולם מוצע הלנד קרוזר החדש עם מנועי טורבו בנזין בגרסה רגילה או היברידית, אך לאירופה וישראל הוא יגיע רק בגרסת הדיזל. מדובר למעשה באותו מנוע 2.8 ליטר מהדור היוצא שזכה לתוספת של תגבור היברידי קל, כשהוא מספק 204 כ”ס ומומנט של 51 קג”מ ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת שמונה יחסי העברה.

כמו בעבר, ללנד קרוזר מערכת ההנעה כפולה קבועה, עם אפשרות לנעילת הדיפרנציאל המרכזי כדי קבל חלוקת כוח שווה בין הסרנים, וטרנספר בעל יחס העברה נמוך בשילוב חשמלי. מערכת המתלים כוללת מתלה קדמי נפרד ומתלה רב חיבורי מאחור עם סרן חי. דיפרנציאל מוגבל החלקה, מערכת בקרת ירידה במדרון ומצבי נהיגה ייעודים לשטח הם חלק מהתפריט שאמור לעזור לדור החדש לשמר את יכולת השטח, כאשר ברמת הגימור ‘סהרה’ מצטרף גם ניתוק למוט המייצב הקדמי.

טויוטה לנד קרוזר החדש ישווק בישראל בחמש רמות גימור, כולן עם מערך מקיף של מערכות בטיחות אקטיביות, כאשר מחיר רמת הגימור הבסיסית ‘סלקט’ זינק בכמה עשרות אלפי שקלים ועומד על 400 אלף שקלים. בישראל טויוטה לנד קרוזר מעולם לא נמכר במחיר שווה לכל נפש, אבל בדור הנוכחי קופץ המחיר למחוזות של רכבי שטח קשוחים כמו ג’יפ רנג’ל אנלימטד ופורד ברונקו.

רמת הגימור הבכירה היא ה-First Edition שלמעשה זהה לרמת הגימור ‘סהרה’ למעט שימוש בחישוקי 18 אינץ’ צנועים יותר שמשתלבים טוב יותר עם מאפייני עיצוב הרטרו הקורצים ללנד קרוזר הקלאסי. גרסה זו היא בעלת שבכה קדמית ושנה עם יחידות התאורה העגולות, בעל גימוריים ייחודים בתא הנוסעים ומוצעת בצבעי חאקי בהיר ותכלת בשילוב גג לבן שהם הומאז’ לסכמות הצביעה של הלנד קרוזר המקורי. המחיר למהדורה המיוחדת הזו, שתוצע באופן מוגבל בשנת השיווק הראשונה של הלנד קרוזר החדש, עומד על 550 אלף שקלים.

יותר מחצי מיליון שקלים עבור לנד קרוזר מה שמביא אותו לכבר למחוזות של לנד רובר דיפנדר. למרות זאת, המחיר לא ממש מרתיע את הלקוחות הפוטנציאלים, ויבואנית טויוטה מדווחת כי נרשמו כבר יותר מ-4,000 הזמנות במכירה המוקדמת. עוד עדות לכך שהלנד קרוזר הוא כבר מזמן סמל סטאטוס בישראל.
התרשמות ראשונה מהנהיגה על הלנד קרוזר החדש תעלה באוברדרייב בקרוב.

Land Cruiser 250 10Land Cruiser 250 10Preview
Land Cruiser 250 08Land Cruiser 250 08Preview
Land Cruiser 250 07Land Cruiser 250 07Preview
Land Cruiser 250 06Land Cruiser 250 06Preview
Land Cruiser 250 05Land Cruiser 250 05Preview
Land Cruiser 250 04Land Cruiser 250 04Preview
Land Cruiser 250 03Land Cruiser 250 03Preview
Land Cruiser 250 02Land Cruiser 250 02Preview
Land Cruiser 250 21Land Cruiser 250 21Preview
Land Cruiser 250 19Land Cruiser 250 19Preview
טויוטה לנד קרוזרטויוטה לנד קרוזרPreview
Land Cruiser 250 20Land Cruiser 250 20Preview
Land Cruiser 250 14Land Cruiser 250 14Preview
Land Cruiser 250 01Land Cruiser 250 01Preview
Land Cruiser 250 13Land Cruiser 250 13Preview
Land Cruiser 250 17Land Cruiser 250 17Preview
Land Cruiser 250 16Land Cruiser 250 16Preview
Land Cruiser 250 15Land Cruiser 250 15Preview
Land Cruiser 250 12Land Cruiser 250 12Preview
Land Cruiser 250 11Land Cruiser 250 11Preview
Land Cruiser 250 09Land Cruiser 250 09Preview

טויוטה טויוטה לנד קרוזר לנד קרוזר 250 לנד קרוזר ארוך לנד קרוזר פראדו לנד-קרוזר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד