אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
חלום מוטרי ב-3 מיליון שקלים: פרארי 12 צילינדרי בישראל
ראשי » חדשות » חלום מוטרי ב-3 מיליון שקלים: פרארי 12 צילינדרי בישראל
פרארי 12 צלינדרי

חלום מוטרי ב-3 מיליון שקלים: פרארי 12 צילינדרי בישראל

הבת החדשה בשושלת דגמי ה-V12 המיתולוגית של פרארי נחתה בישראל, ותוצע ללקוחות נאמנים ואקסקלוסיביים של המותג במחיר התחלתי של כ-3 מיליון שקלים

אופיר דואק 06/03/2025 צלם: עמית אגרונוב, יצרן

קצת פחות משנה לאחר שנחשפה לראשונה פרארי 12 צלינדרי המרהיבה, נוחתת בישראל יחידה ראשונה שלה עם תחילת השיווק של המכונית לקהל הישראל. פרארי 12 צלינדרי היא היורשת של ה-812 סופרפאסט הכותבת פרק נוסף ואולי, אחרון בהחלט, בשושלת של דגמי ה-V12 של פרארי שנוסדה יחד עם הקמת החברה. ה-12 צלינדרי מתהדרת עדין במנוע V12 אטמוספרי למהדרין, תצורה שנכחדת בעידן הנוכחי של תעשיית הרכב הנאבקת בתקני זיהום אוויר הולכים ומחמירים.

הבחירה של פרארי שלא לצייד את 12 צלינדרי במגדשי טורבו או סיוע היברידי כלשהו היא אמירה גאה ולא שגרתית, בפרט שכל מנועי ה-V8 בדגמי החברה כבר זכו לאחד מהסייענים הללו ובעבר כבר ייצרה מנוע V12 עם יחידה היברידית עבור הלה-פרארי. את הקריצה הנוסטלגית משלים גם העיצוב החיצוני ששולח רמז מלפנים ל-365 דייטונה, אחד מהדגמים היותר אייקונים של פרארי בשנות ה-70.

המנוע של פרארי 12 צלינדרי 830 כ”ס ב-9,250 סל”ד ו-69.1 קג”מ ב-7,500 סל”ד. תוספת של 30 כ”ס ב-850 סל”ד גבוהים יותר ביחס לואריאציה המניעה את ה-812. הוא משודך לתיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שמונה יחסי העברה, ההנעה אחורית כמובן והזינוק ל-100 קמ”ש אורך 2.9 שניות עם מהירות מרבית של 340  קמ”ש במרכב הקופה. גרסת הספיידר בעלת הגג הקשיח והנפתח מתהדרת בנתונים זהים כשרק נתון התאוצה ל-200 קמ”ש איטי יותר ב-0.3 שניות

פרארי 12Cilindri


פרארי 12 צלינדרי מגיעה כשהיא מצוידת במפרט בסיסי ההולם את מעמדה: החל מהיגוי אחורי אקטיבי, מערכת בלמים על-חוט, בלמים קרבון קרמיים, חישוקי 21 אינץ’ מרשימים, תעלות אקטיביות לויסות זרימת האוויר ועוד פיצ’רים טכנולוגיים שנועדו לשיפור יכולת המכונית.

בישראל יחל מחירה של פרארי 12 צילנדרי ב-3 מיליון שקלים, או לייתר דיוק 2.945 מיליון שקלים לגרסת הקופה, לפני תוספות והתאמות אישיות. רכב התצוגה שמתהדר בין ביתר באחד משלושת צבעי ההשקה כבר נושא תג מחיר של 3.5 מיליון שקלים. תג המחיר הזה לא ירתיע את מי שמעוניין ביצירה האחרונה ממראלנו, אר צריך לזכור שרק כמות זעירה של יחידות בודדות מה-12 צילינדרי הוקצו לישראל.

V12 מנוע V12 פרארי פרארי 12 צלינדרי פרארי 12Cilindri פרארי דוצ'י צלינדרי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

ב.מ.וו F900GS אנדורו (רכיבה ראשונה): ווילקומן אים דג’ונגהל

ב.מ.וו F900GS אנדורו (רכיבה ראשונה): ווילקומן אים דג’ונגהל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד