אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
זמן תרבות: מועדון אימפרזה GT ישראל (GC8)
ראשי » מגזין » זמן תרבות: מועדון אימפרזה GT ישראל (GC8)

זמן תרבות: מועדון אימפרזה GT ישראל (GC8)

תרבות הרכב בישראל נמצאת בשיא של כל הזמנים וזה מתבטא בשלל מועדוני רכב שקמו בשנים האחרונות. בסיקור זה, המובא כחלק מסדרת סיקורים קצרים, אנו מציגים בפניכם את מועדון GC8 ישראל, מועדון שצמח בעיקר בזכות אנשים שמחירי הדלק העולים לא הרתיעו אותם. כתבה שלישית בסדרה

יובל לוי 24/11/2022 צלם: יובל לוי

בסקירות קצרות אלו, אנו נציג שלל מועדוני רכב פעילים בישראל, כאשר בכל כתבה נאיר באמצעות הזרקור שלנו על מועדון רכב שונה (ולפעמים גם משונה). והפעם מועדון סובארו אימפרזה GT ישראל. כמו בכל כתבה כזו גם כאן נציג פרטים בסיסיים על המועדון המופיעים בהמשך הגלילה, מיד אחרי גלריית תמונות צבעונית (כי ביננו, אנחנו יודעים שאתם כאן בשביל התמונות ולא בשביל הכתבות…).

מועדון GC8 ישראל, מורכב בעיקר מגברים שנתקעו אי שם בסוף שנות ה-’90 (מהשנים הכי יפות לטעמנו בתעשיית הרכב). באותן שנים, האימפרזה GT הייתה מלכת הרמזורים והפיתולים בארץ, הודות למנוע הטורבו-בנזין בנפח שני ליטר המפיק 218 כוחות סוס וההנעה כפולה, אשר יחד שיגרו את ה-GT תוך 6.1 שניות מ-0 ל-100 קמ”ש. אבל לא רק.

היום, מי שרוצה להגיע מהר ל-100 קמ”ש קונה טסלה. אבל טסלה לא מגיעה עם הנוסטלגיה מהמפגשים של תחילת שנות ה-2000 בקניון איילון, היא לא מגיעה עם ספויילר מוגזם מאחורה (ואם תבחרו להתקין בה אחד כזה, זה יראה מגוחך), היא לא מגיעה עם האייקוניות של מרוצי הראלי של שנות ה-’90 והיא לא מגיעה עם צליל הגרגור הכל-כך ייחודי שמפיק מנוע הבוקסר של האימפרזה. איתי פנירי, מנהל המועדון, שמחזיק ב-GC8 בצבע הנכון כרכבו היום יומי כבר 13 שנה, נידב לנו את הפרטים לגבי פעילותו. את אלו תמצאו ממש מתחת לגלריה הבאה.

gc8 (20 of 25)gc8 (20 of 25)Preview
gc8 (21 of 25)gc8 (21 of 25)Preview
gc8 (22 of 25)gc8 (22 of 25)Preview
gc8 (23 of 25)gc8 (23 of 25)Preview
gc8 (24 of 25)gc8 (24 of 25)Preview
gc8 (25 of 25)gc8 (25 of 25)Preview
gc8 (19 of 25)gc8 (19 of 25)Preview
gc8 (18 of 25)gc8 (18 of 25)Preview
מועדון סובארו אימפרזה GT ישראלמועדון סובארו אימפרזה GT ישראלPreview
gc8 (16 of 25)gc8 (16 of 25)Preview
gc8 (15 of 25)gc8 (15 of 25)Preview
gc8 (14 of 25)gc8 (14 of 25)Preview
מועדון סובארו אימפרזה GT ישראלמועדון סובארו אימפרזה GT ישראלPreview
gc8 (9 of 25)gc8 (9 of 25)Preview
מועדון סובארו אימפרזה GT ישראלמועדון סובארו אימפרזה GT ישראלPreview
gc8 (11 of 25)gc8 (11 of 25)Preview
gc8 (12 of 25)gc8 (12 of 25)Preview
gc8 (13 of 25)gc8 (13 of 25)Preview
gc8 (2 of 25)gc8 (2 of 25)Preview
gc8 (3 of 25)gc8 (3 of 25)Preview
gc8 (4 of 25)gc8 (4 of 25)Preview
gc8 (5 of 25)gc8 (5 of 25)Preview
gc8 (6 of 25)gc8 (6 of 25)Preview
gc8 (7 of 25)gc8 (7 of 25)Preview
gc8 (1 of 25)gc8 (1 of 25)Preview

 


מנהלי המועדון: איתי פנירי, איתמר מנשה וים מלמד.

שנת הקמה: 2020

מספר חברים: 30

מי יכול להצטרף: כל בעל אימפרזה GC8 שמגיע למפגשים בקביעות ופעיל בקבוצת הוואטסאפ של המועדון.

דמי חבר שנתיים: חינם (צריך את הכסף לדלק)

רשתות החברתיות: קבוצת וואטסאפ סגורה ופעילה מאד

סוגי פעילויות: טיולי נהיגה, מפגשים סטאטיים, מפגשי צילומים, ימי מסלול.

למה דווקא אימפרזה GT? “הצליל שבוקע מהאגזוז ומתא המנוע, מורשת המרוצים המפוארת שלה וההתנהגות הקיצונית. ה-GC8 היא מכונית שנכנסת לנשמה והופכת לחלק ממך.”

משפט מאפיין: “חבר’ה, מחירי הדלק עולים בסוף החודש. אל תשכחו לתדלק לפני…”

מועדון סובארו אימפרזה GT
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד