אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הקיץ בפתח: ק.ט.מ חושפת את דגמי המוטוקרוס של 2024
ראשי » דו-גלגלי » הקיץ בפתח: ק.ט.מ חושפת את דגמי המוטוקרוס של 2024
ק.ט.מ SX

הקיץ בפתח: ק.ט.מ חושפת את דגמי המוטוקרוס של 2024

שנה לאחר שהציגה דור חדש לדגמ המוטוקרוס שלה, חושפת ק.ט.מ את דגמי 2024 שזוכים בעיקר לצביעת רטרו בסגנון דגמי שנות ה-90

אופיר דואק 20/04/2023 צלם: יצרן

איך יודעים שהקיץ בפתח? כאשר יצרניות האופנועים חושפות את דגמי האנדורו והמוטוקרוס העדכניים שלהם לשנת הדגם הבאה. השנה מקדימה את כולם ק.ט.מ שכבר כעת חושפת את דגמי המוטוקרוס (SX) והקרוס קאנטרי (XC) של לשנת 2024.

לפחות כשמדובר בדגמי המוטוקרוס לשנת 2024 הזריזות של ק.ט.מ מובנת, כיוון שבשנה שעברה הציגה דור חדש של דגמי מוטוקרוס שכלל שדרוג  מקיף למנועים, לשלדה ולמתלים כולל מעבר להזרקת דלק בדגמי השתי-פעימות. עקב כך, זכו דגמי ה-SX השנה לשורת שיפורים מינורית הכוללת כיול מתלים חדש שנועד לשפר את הזריזות בפניות, מושב שטוח יותר ותוספת של משטחי אחיזה על הפלסטיקה לטובת שיפור יכולת התנועה של הרוכב על האופנוע.

כמובן שיש פלסטיקה בצעיה חדשה ועדכנית, כאשר השנה בחרו בק.ט.מ לעשות הומאז’ לשנות 90, עם שילוב צבעי לבן-סגול שאפיינו את ק.ט.מ לפני המעבר הגורף לצבע הכתום. השינויים יכללו את כל משפחת SX הכוללת דגמי ארבע פעימות בנפחי 250, 350, 450 סמ”ק ודגמי שתי פעימות בנפחי 125, 250 ו-300 סמ”ק.


לעומת דגמי המוטוקרוס, דגמי הקרוס קאנטרי זכו לשינויים קצת יותר משמעותיים בעיקר בגזרת המתלים. רשימת השינויים השנה כוללת מעבר למזלג WP XACT בעל קרטרידג’ סגור, שלו מהלך של 300 מ”מ עם אפשרות נעילה הידראולית ב-68 המ”מ האחרונים של טווח התנועה במזלג. מאחור ישנו בולם חדש וקל יותר גם הוא מסדרת WACT, כאשר מעתה ישנה אפשרות כוונות קלה יותר למאפייני השיכוך תוך כדי תנועה וללא צורך בכלים נלווים. כמובן שגם סדרת ה-XC זכתה לצביעת הרטרו החדש של שנת 2024.

KTM דגמי 2024 מוטוקרוס ק.ט.מ SX ק.ט.צ
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד