אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הסופרמיני ההיברידית של MG נחתה בישראל ומכוונת ישירות לטויוטה יאריס
ראשי » חדשות מקומיות » הסופרמיני ההיברידית של MG נחתה בישראל ומכוונת ישירות לטויוטה יאריס
MG3

הסופרמיני ההיברידית של MG נחתה בישראל ומכוונת ישירות לטויוטה יאריס

MG3 נכנסת מחדש לסגמנט הסופרמיני, הפעם כקטנה מודרנית שקולעת לטעם האירופאי בעלת יחידת הנעה היברידית חזקה ותנסה לאתגר את מובילות הקבוצה ובראשן את טויוטה יאריס

אופיר דואק 15/10/2024 צלם: רונן טופלברג

קטגוריית מכוניות הסופרמיני עומדת בשנים הקרובות בפני בעיה לא פשוטה, כאשר מצד אחד הדרישה לעמידה בתקני זיהום אוויר מחמירים מייקרת אותן מאד, ומצד שני ייצור מכוניות סופרמיני בעלות הנעה חשמלית יהפוך אותן ליקרות עוד יותר. עד שיצרניות הרכב יצליחו לפענח את הדרך לייצר מכונית סופרמיני זולה הופך פתרון ההנעה ההיברידית לרלוונטי מאי פעם.

במצב שכזה ניצלה MG את ההזדמנות והציגה מכונית סופר מיני חדשה, יורשת ל-MG3, ובחרה בניגוד למגמת החשמל הסינית לצייד אותה דווקא בהנעה היברידית, מתוך אותה הבנה שלפחות כרגע מכוניות סופרמיני חשמליות הן כרגע מוצר לא רווחי לייצור. הבוקר (יום ג’) החל שיווקה של MG3 החדשה בישראל בניסיון להשיג דריסת רגל משמעותית בקטגוריה שהייתה עד לא מכבר אחת הפופולאריות בשוק.

MG3 היא מכונית חדשה לחלוטין שתוכננה לפי הנוסחה המקובלת בז’אנר. המידות ממוצעות לקטגוריה עם אורך של 411 ס”מ ובסיס גלגלים של 257 ס”מ והעיצוב עדכני, אך לא פורץ דרך כשאפשר לזהות אלמנטים מיונדאי i20 או מאזדה 2. תא הנוסעים מיישר קו עם המקובל כיום עושה שימוש בלוח מחוונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה גדול של 10.25 אינץ’ שמרכז בתוכו את קוב תפעול המערכות השונות עם מספר מתגים פיזיים כקיצורי דרך. בדומה ללא מעט דגמים חשמליים, גם MG3 מגיעה עם אפליקציה ייעודית המספקת לנהג מידע מרחוק על מצב הרכב ומאפשרת לתפעל פונקציות שונות.

MG3


הבשורה המעניינת היא ביחידת ההנעה ההיברידית של MG3 שהיא שונה בתצורתה מזו של היאריס הפופולארית, ובמידת מה דומה דווקא ליחידה ההיברידית של הונדה ג’אז. בבסיס המערכת מנוע 1.5 ליטר אטמוספרי הפועל בשיטת מחזור אטקינסון ומספק 102 כ”ס -13 קג”מ. עיקר משימתו של מנוע הבנזין הוא כגנרטור המייצר חשמל עבור סוללת 1.83 קוט”ש המזינה מנוע חשמלי בהספק של 136 כ”ס ו-25.5 קג”מ שיניע את המכונית באופן ישיר.

בנוסף המנוע החשמלי מסוגל להניע את הגלגלים במשולב עם מנוע הבנזין (הנעה היברידית פרללית) אז מתקבל הספק משולב מרשים של 194 כ”ס שהולם יותר קטנות חמות מאשר קטנות חסכוניות. במצב זה נעזר מנוע הבנזין בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שלושה יחסי העברה כדי להתאים את מהירות הסיבוב שלו לזו של המנוע החשמלי. התוצאה היא ש-MG3 מסוגלת להאיץ ל-100 קמ”ש ב-8 שניות זריזות, כאשר המהירות המרבית מוגבלת ל-170 קמ”ש. צריכת הדלק הממוצעת המוצהרת על ידי היצרן עומדת על 22.7 ק”מ לליטר בנסיעה משולבת.

בישראל תשווק MG3 בשתי רמות גימור, כאשר כבר בזו הסטנדרטית תמצאו לוח מחוונים דיגיטלי מלא, הנעה בכפתור, בקרת אקלים עם פתחי מיזוג במושב האחורי, בלם יד חשמלי וחישוקים קלים בקוטר 16 אינץ’. ברמת הגימור הבכירה “לוקשרי” מצטרפים מספר פריטים לא אופיינים לקטגוריה בהם מצלמות 360 מעלות, חימום למושבים הקדמיים וגלגל ההגה ותאורת LED ראשית מלאה. מפרט הבטיחות כולל מערכות שמירה אקטיבית על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ומגביל מהירות חכם, כשברמת הגימור הבכירה נוספות מערכות התרעה על תנועה השטחים מתים ועל רכב חוצה בנסיעה לאחור.

מחיר המחירון של MG3 מתחיל ב-127 אלף שקלים עבור רמת הגימור הבסיסית שתיועד בעיקר עבור ציי רכב ו-128 אלף שקלים עבור רמת הגימור הבכירה – מחיר הנמוך בכ-8,000 שקלים מטויוטה יאריס ההיברידית. במהלך תקופת ההשקה יעמוד מחיר שני הדגמים על 118 ו-122 אלף שקלים בהתאמה. לכל הדגמים אחריות יצרן חריגה יחסית למקובל של 7 שנים לצד אחריות של 8 שנים על הסוללה.

MG3 11MG3 11Preview
MG3 13MG3 13Preview
MG3 08MG3 08Preview
MG3 14MG3 14Preview
MG3 09MG3 09Preview
MG3 10MG3 10Preview
MG3 01MG3 01Preview
MG3 07MG3 07Preview
MG3 12MG3 12Preview
MG3 02MG3 02Preview
MG3 03MG3 03Preview
MG3 04MG3 04Preview
MG3 05MG3 05Preview
MG3MG3Preview

MG MG3 MG3 הייבריד סופרמיני קטנה היברידית
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד