אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים
ראשי » חדשות » הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים
פורשה 911 קאררה 4S

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

פורשה ממשיכה לחדש את משפחת ה-911 כשכעת מגיע תורן של גרסאות הקאררה 4 כפולות ההנעה, כולל גרסת הטארגה הייחודית

אופיר דואק 02/07/2025 צלם: יצרן

משפחת ה-911 עתירת הדגמים של פורשה ממשיכה להתעדכן. מאז הציגה פורשה לפני קצת יותר משנה את מתיחת הפנים ל-911 הנוכחית (שם קוד 992) דואגת החברה לטפטף מידי כמה חודשים עוד גרסאות עדכניות שזכו לטיפול הקוסמטי ושדרוג תא הנוסעים, לצד שיפורים נקודתיים לכל גרסה ספציפית.

כעת מגיע תורן של גרסאות ה-4S החדשות בעלות ההנעה הכפולה, מצטרפות לדגמי הקאררה, קאררה S, קאררה T, ה-GTS וה-GT3 שכבר עודכנו במהלך השנה האחרונה – כאשר בחודשים הקרובים צפויה פורשה להשלים את רענון המשפחה עם החלת מקצה השיפורים גם על דגמי הטורבו.

עד כה הציעה פורשה את ה-911 העדכנית עם הנעה כפולה רק בדגמי ה-GTS שהפכו להיברידיים. כעת מוכפל היצע הגרסאות כפולות ההנעה של ה-911 עם הקאררה 4S שתוצע במרכבי קופה, קבריולה וטארגה בעלת הגג הייחודי – שאגב מוצעת עם הנעה כפולה בלבד מאז שנת 2006. ועוד נתון מעניין, מחצית מהלקוחות של דגמי הקאררה S בוחרים בהנעה כפולה, וזו הסיבה שבפורשה מעדיפים שלא להציע אותה כאופציה בדגמי הקאררה הרגילים.


דגמי פורשה קאררה 4S עושים שימוש במנוע הבוקסר משושה הצילינדרים וכפול המגדשים בנפח 3.0 ליטר המניב 480 כ”ס, שהם 30 כ”ס יותר מאשר בדגמי הקאררה S הקודמים ו-85 כ”ס יותר מאשר בדגמי הקאררה הסטנדרטיים. בדומה לרוב גרסאות ה-911 הנוכחיות, גם את דגמי הקאררה 4S יהיה ניתן לקבל רק עם תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שמונה יחסי העברה. מערכת ההנעה הכפולה נותרה זהה בתצורתה ואופי פעולתה עם מצמד רב דיסקיות המעביר כוח לגלגלים הקדמיים באופן משתנה בעת הצורך בשילוב דיפרנציאל קדמי נשלט אלקטרונית. עם זאת בפורשה טוענים ליחסי העברה משופרים ואופי פעולה יעיל יותר.

נתוני הביצועים של פורשה 911 קאררה 4S המרכב הקופה השתפרו קלות ביחס לגרסה היוצאת, כאשר הזינוק ל-100 קמ”ש אורך 3.3 שניות עם חבילת ספורט כרונו והמהירות המרבית עומדת על 308 קמ”ש. בדומה ליתר דגמי הקאררה S גם גרסאות ההנעה הכפולה מקבלות את מערכת הבלימה המשודרגת של דגמי ה-GTS עם דיסקים בקוטר 408 מ”מ מלפנים ו-380 מ”מ מאחור וקאליפרים צבועים באדום, מערכת חלוקת מומנט וקטורית, מערכת פליטה ספורטיבית ושילוב של חישוקי 20 אינץ’ מלפנים ו-21 אינץ’ מאחור. גרסת הטארגה  מוסיפה לאלו גם היגוי אחורי כסטנדרט.
אגב, בעוד גרסאות הקבריולה והטארגה מצוידות בצמד מושבים סמלי מאחור, דווקא גרסת הקופה מגיעה בלעדיהם, אך עם אפשרות לקבלם ללא תוספת מחיר.

אם כבר הזכרנו את עניין המחיר, אז תמחור רשמי של דגמי פורשה 911 קאררה 4S טרם פורסם, אבל אם זה לא עניין מהותי עבורכם ספר ההזמנות של פורשה כבר פתוח.

פורשה פורשה 911 פורשה 911 טארגה פורשה 911 קאררה 4
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד