אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים
ראשי » חדשות » הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים
פורשה 911 קאררה 4S

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

פורשה ממשיכה לחדש את משפחת ה-911 כשכעת מגיע תורן של גרסאות הקאררה 4 כפולות ההנעה, כולל גרסת הטארגה הייחודית

אופיר דואק 02/07/2025 צלם: יצרן

משפחת ה-911 עתירת הדגמים של פורשה ממשיכה להתעדכן. מאז הציגה פורשה לפני קצת יותר משנה את מתיחת הפנים ל-911 הנוכחית (שם קוד 992) דואגת החברה לטפטף מידי כמה חודשים עוד גרסאות עדכניות שזכו לטיפול הקוסמטי ושדרוג תא הנוסעים, לצד שיפורים נקודתיים לכל גרסה ספציפית.

כעת מגיע תורן של גרסאות ה-4S החדשות בעלות ההנעה הכפולה, מצטרפות לדגמי הקאררה, קאררה S, קאררה T, ה-GTS וה-GT3 שכבר עודכנו במהלך השנה האחרונה – כאשר בחודשים הקרובים צפויה פורשה להשלים את רענון המשפחה עם החלת מקצה השיפורים גם על דגמי הטורבו.

עד כה הציעה פורשה את ה-911 העדכנית עם הנעה כפולה רק בדגמי ה-GTS שהפכו להיברידיים. כעת מוכפל היצע הגרסאות כפולות ההנעה של ה-911 עם הקאררה 4S שתוצע במרכבי קופה, קבריולה וטארגה בעלת הגג הייחודי – שאגב מוצעת עם הנעה כפולה בלבד מאז שנת 2006. ועוד נתון מעניין, מחצית מהלקוחות של דגמי הקאררה S בוחרים בהנעה כפולה, וזו הסיבה שבפורשה מעדיפים שלא להציע אותה כאופציה בדגמי הקאררה הרגילים.


דגמי פורשה קאררה 4S עושים שימוש במנוע הבוקסר משושה הצילינדרים וכפול המגדשים בנפח 3.0 ליטר המניב 480 כ”ס, שהם 30 כ”ס יותר מאשר בדגמי הקאררה S הקודמים ו-85 כ”ס יותר מאשר בדגמי הקאררה הסטנדרטיים. בדומה לרוב גרסאות ה-911 הנוכחיות, גם את דגמי הקאררה 4S יהיה ניתן לקבל רק עם תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שמונה יחסי העברה. מערכת ההנעה הכפולה נותרה זהה בתצורתה ואופי פעולתה עם מצמד רב דיסקיות המעביר כוח לגלגלים הקדמיים באופן משתנה בעת הצורך בשילוב דיפרנציאל קדמי נשלט אלקטרונית. עם זאת בפורשה טוענים ליחסי העברה משופרים ואופי פעולה יעיל יותר.

נתוני הביצועים של פורשה 911 קאררה 4S המרכב הקופה השתפרו קלות ביחס לגרסה היוצאת, כאשר הזינוק ל-100 קמ”ש אורך 3.3 שניות עם חבילת ספורט כרונו והמהירות המרבית עומדת על 308 קמ”ש. בדומה ליתר דגמי הקאררה S גם גרסאות ההנעה הכפולה מקבלות את מערכת הבלימה המשודרגת של דגמי ה-GTS עם דיסקים בקוטר 408 מ”מ מלפנים ו-380 מ”מ מאחור וקאליפרים צבועים באדום, מערכת חלוקת מומנט וקטורית, מערכת פליטה ספורטיבית ושילוב של חישוקי 20 אינץ’ מלפנים ו-21 אינץ’ מאחור. גרסת הטארגה  מוסיפה לאלו גם היגוי אחורי כסטנדרט.
אגב, בעוד גרסאות הקבריולה והטארגה מצוידות בצמד מושבים סמלי מאחור, דווקא גרסת הקופה מגיעה בלעדיהם, אך עם אפשרות לקבלם ללא תוספת מחיר.

אם כבר הזכרנו את עניין המחיר, אז תמחור רשמי של דגמי פורשה 911 קאררה 4S טרם פורסם, אבל אם זה לא עניין מהותי עבורכם ספר ההזמנות של פורשה כבר פתוח.

פורשה פורשה 911 פורשה 911 טארגה פורשה 911 קאררה 4
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד