כאשר לקסוס באה להשיק בשנת 1989 את ה-LS הראשונה ולקראו תיגר על מרצדס ויגואר, רצו בחברה להמחיש לאיזו רמת עידון וחלקות של יחידת ההנעה הצליחו להגיע. לשם כך הגו אנשי השיווק פרסומת מקורית שבה הציבו מגדל כוסות שמפניה (מה שהיה מקובל באירועי בר מצווה באותה תקופה) על מכסה המנוע של המכונית שהתגלגלה במהירות של 240 על מכשיר דינמוממטר.
30 שנה אחרי יש מי שעדין זוכרים את הפרסומת הזו, ואולי מישהו ב-BYD נזכר בה כאשר בחברה נערכו להשקתה הרשמית בימים אלו של יאנגוואנג U7, מכונית הפאר החשמלית שחשפה חטיבת היוקרה של BYD לראשונה בתערוכת בייג’ין בשנה שעברה. יאנגוואנג U7 מיועדת להתחרות במרצדס EQS שלפחות בסין זולה ממנה במפתיע, כמו גם בספינות דגל של מותגי יוקרה סינים מתחרים כמו המאקסטרו של וואווי.
כדי להדגיש את היכולות של ה-U7, תוך הצהרה על יעילות יוצאת דופן של מערכת המתלים, שיחררו אנשי יאנגוואנג סרטון קידום שמזכיר במהותו את הסרטון המדובר של לקסוס מלפני שלושה עשורים. אלא שהסרטון של יאנגוואנג במקום כוסות שמפניה ישנו מאסטר קונג-פו בשם וינג צ’ון שמדגים עמידה יציבה על רגל אחת כשהוא על גגה של ה-U7 בזמן נסיעה. הנסיעה מתבצעת על מסלול בו פזורים באקראיות פסי האטה בגובה של 3, 4 ו-5 ס”מ, האמורים לאתגר את מערכת המתלים של ה-U7 בזמן שהיא נוסעת במהירות של 15 קמ”ש.
את התוצאה המעניינת ניתן לראות בסרטון, כאשר מערכת המתלים מצליחה לייצב את מרכב המכונית למרות תוואי הכביש הלא חלק. את היכולת הזו מייחסים ביאנגוואנג למערכת המתלים המכונה Disus-Z המורכבת מארבעה מתלי אוויר נפרדים אקטיביים עם מנגנון ייצוב עצמאי לכל גלגל, מה שמאפשר להם לשנות את רמת השיכוך ורמת “פתיחת” המתלה בהתאם לתנאי הדרך תוך שמירה על מרכב מאוזן. מערכת זו מופיע גם בדגמים נוספים של יאנגוואנג, שם הם מפגינים תוכנות נוספות כמו היכולת “לזנק” מהמקום במכונית העל U9.
מעבר למערכת המתלים הייחודית, יאנגוואנג U7 מצוידת במנוע חשמלי נפרד לכל גלגל, עם הספק משולב של 1,282 כ”ס ומומנט של יותר מ-161 קג”מ. הסוללה היא בקיבולת של 135.5 קוט”ש המאפשרת טווח נסיעה של 720 ק”מ לפי התקן הסיני המתירני, שהם קצת פחות מ-600 ק”מ לפי תקן WLTP. ולמי שמודאג מזמן הטעינה של סוללה כה גדולה, ארכיטקטורת 800V אמורה לאפשר טעינה אולטרה מהירה בקצב של עד 500 קילוואט.
כמו המכוניות חשמליות נוספות בעלות ארבעה מנועים, גם ה-U7 מסוגלת לעשות סיבוב מלא של 360 מעלות במקום, כאשר היכולת לחלק את הכוח באופן ספציפי לכל גלגל תאפשר גם חלוקת כוח וקטורית בפניות ואפשרות ליציאה מהירה מחניה על ידי הנעת הגלגלים הקדמיים בלבד. בנוסף מצוידת יאנגוואנג U7 במערך המצלמות והליידר המקיף עם יכולת הנהיגה הסמי-אוטונומית אותה מכנה BYD בשם היומרני “עין האלוהים”. מחירה של יאנגוואנג U7 בסין אמור התחיל ביותר ממיליון יואן, שהם כ-140 אלף דולר שהופכים אותה לאחת מהמכוניות היקרות ביותר המיוצרות בסין.