אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הכי נוחה בעולם? BYD משיקה את ספינת הדגל שלה על רגל אחת
ראשי » חדשות » הכי נוחה בעולם? BYD משיקה את ספינת הדגל שלה על רגל אחת
יאנגוואנג U7

הכי נוחה בעולם? BYD משיקה את ספינת הדגל שלה על רגל אחת

לקראת השקתה הרשמית של יאנגוואנג U7, חושפת חטיבת היוקרה של BYD סרטון האמור להדגים את יעילות מערכת המתלים באמצעות לוחם קונג-פו על גג המכונית

אופיר דואק 26/03/2025 צלם: יצרן

כאשר לקסוס באה להשיק בשנת 1989 את ה-LS הראשונה ולקראו תיגר על מרצדס ויגואר, רצו בחברה להמחיש לאיזו רמת עידון וחלקות של יחידת ההנעה הצליחו להגיע. לשם כך הגו אנשי השיווק פרסומת מקורית שבה הציבו מגדל כוסות שמפניה (מה שהיה מקובל באירועי בר מצווה באותה תקופה) על מכסה המנוע של המכונית שהתגלגלה במהירות של 240 על מכשיר דינמוממטר.

30 שנה אחרי יש מי שעדין זוכרים את הפרסומת הזו, ואולי מישהו ב-BYD נזכר בה כאשר בחברה נערכו להשקתה הרשמית בימים אלו של יאנגוואנג U7, מכונית הפאר החשמלית שחשפה חטיבת היוקרה של BYD לראשונה בתערוכת בייג’ין בשנה שעברה. יאנגוואנג U7 מיועדת להתחרות במרצדס EQS שלפחות בסין זולה ממנה במפתיע, כמו גם בספינות דגל של מותגי יוקרה סינים מתחרים כמו המאקסטרו של וואווי.

כדי להדגיש את היכולות של ה-U7, תוך הצהרה על יעילות יוצאת דופן של מערכת המתלים, שיחררו אנשי יאנגוואנג סרטון קידום שמזכיר במהותו את הסרטון המדובר של לקסוס מלפני שלושה עשורים. אלא שהסרטון של יאנגוואנג במקום כוסות שמפניה ישנו מאסטר קונג-פו בשם וינג צ’ון שמדגים עמידה יציבה על רגל אחת כשהוא על גגה של ה-U7 בזמן נסיעה. הנסיעה מתבצעת על מסלול בו פזורים באקראיות פסי האטה בגובה של 3, 4 ו-5 ס”מ, האמורים לאתגר את מערכת המתלים של ה-U7 בזמן שהיא נוסעת במהירות של 15 קמ”ש.


את התוצאה המעניינת ניתן לראות בסרטון, כאשר מערכת המתלים מצליחה לייצב את מרכב המכונית למרות תוואי הכביש הלא חלק. את היכולת הזו מייחסים ביאנגוואנג למערכת המתלים המכונה Disus-Z המורכבת מארבעה מתלי אוויר נפרדים אקטיביים עם מנגנון ייצוב עצמאי לכל גלגל, מה שמאפשר להם לשנות את רמת השיכוך ורמת “פתיחת” המתלה בהתאם לתנאי הדרך תוך שמירה על מרכב מאוזן. מערכת זו מופיע גם בדגמים נוספים של יאנגוואנג, שם הם מפגינים תוכנות נוספות כמו היכולת “לזנק” מהמקום במכונית העל U9.

מעבר למערכת המתלים הייחודית, יאנגוואנג U7 מצוידת במנוע חשמלי נפרד לכל גלגל, עם הספק משולב של 1,282 כ”ס ומומנט של יותר מ-161 קג”מ. הסוללה היא בקיבולת של 135.5 קוט”ש המאפשרת טווח נסיעה של 720 ק”מ לפי התקן הסיני המתירני, שהם קצת פחות מ-600 ק”מ לפי תקן WLTP. ולמי שמודאג מזמן הטעינה של סוללה כה גדולה, ארכיטקטורת 800V אמורה לאפשר טעינה אולטרה מהירה בקצב של עד 500 קילוואט.

כמו המכוניות חשמליות נוספות בעלות ארבעה מנועים, גם ה-U7 מסוגלת לעשות סיבוב מלא של 360 מעלות במקום, כאשר היכולת לחלק את הכוח באופן ספציפי לכל גלגל תאפשר גם חלוקת כוח וקטורית בפניות ואפשרות ליציאה מהירה מחניה על ידי הנעת הגלגלים הקדמיים בלבד. בנוסף מצוידת יאנגוואנג U7 במערך המצלמות והליידר המקיף עם יכולת הנהיגה הסמי-אוטונומית אותה מכנה BYD בשם היומרני “עין האלוהים”. מחירה של יאנגוואנג U7 בסין אמור התחיל ביותר ממיליון יואן, שהם כ-140 אלף דולר שהופכים אותה לאחת מהמכוניות היקרות ביותר המיוצרות בסין.

BYD U7 יאנגוואנג יאנגוואנג U7
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד