זמן קצר לאחר שהתרשמנו ממנה בהשקה העולמית, משיקה טויוטה בישראל את C-HR החדש. מדובר בדור שני לקרוסאובר הקומפקטי של טויוטה, המתברג בין יאריס קרוס הקטן לבין קורולה קרוס המשפחתית, כשהוא פונה לקהל צעיר ואופנתי יותר שמעדיף עיצוב על פני שימושיות. העיצוב שומר על צללית דומה אך מאמץ גישה מודרנית ונועזת יותר עם קווים זוויתיים ואלמנטים מדגמי טיוטה אחרים, בעיקר בחזית. המידות נותרו כמעט זהות, עם אורך של 436 ס”מ, רוחב של 183 ס”מ ובסיס גלגלים שנותר באורך של 264 ס”מ.
תא הנוסעים עוצב מחדש ומציע מעתה לוח מחוונים דיגיטלי מלאה ומערכת מולטימדיה בעלת ממשק חדש, שיהם על גבי מסכי 12.3 אינץ’ (החל מרמת הגימור האמצעית). איכות החוברים שופרה ונוספה מערכת תאורת אווירה חכמה בעל 64 גוונים המשנה את גוון התאורה בהתאם לתנאי הסביבה והפונקציות המתופעלות ברכב.
הדור החדש של טויוטה C-HR מבוסס על הפלטפורמה המודולארית של הדור היוצא, אך עבר שורה מקיפה של שינויים ושדרוכים לשיפור האווירודינמיות והחוזק המבני, חיסכון במשקל ואף שיפור היכולת הדינאמית. טיוטה C-HR החדש יגיע לישראל כשהוא מצויד ביחידת הנעה היברידית מהדור החמישי, המשלבת בין מנוע 1.8 ליטר ומנוע חשמלי בהספק משולב של 140 כ”ס וסוללת ליתיום-יון בעלת קיבולת גדולה מזו שבדור היוצא. נתוני הביצועים העדכניים עומדים על 9.9 שניות בזינוק ל-100, מהירות מרבית של 175 קמ”ש וצריכת דלק ממוצעת של 20.8 עד 21.3 ק”מ לליטר בהתאם למידת החישוקים.
גרסת הנעה זו מגיע בשתי רמות גימור, כאשר מחירן מתחיל ב-170 אלף שקלים לרמת גימור Icon הבסיסית וממשיך ב-185 אלף שקלים עבור רמת גימור Vision המוסיפה מסך מולטימדיה ולוח מחוונים בגודל 12.3 אינץ’ כל אחד, חישוקי 18 אינץ’, תאורת אווירה ומשטח טעינה אלחוטי. בשני המקרים מדובר בהתייקרות של כ-10,000 שקלים לעומת ה-C-HR היוצא.
יחד עם גרסאות אלו תוצע יחידת ההנעה ההיברידית המשודרגת של טויוטה המשלבת מנוע 2.0 ליטר ובעלת הספק משולב של 197 כ”ס. יחידת הנעה הזו כבר קיימת במספר דגמים של טויוטה כמה שנים, וכעת מגיעה לראשונה לישראל בחרטומה של ה-C-HR החדשה. ההספק המשופר מאפשר למכונית להאיץ ל-100 קמ”ש ב-8.9 שניות בדרך למהירות מרבית של 180 קמ”ש, כאשר צריכת הדלק נותרה זהה לזו של הגרסה החלשה יותר.
מנוע זה יוצע בטויוטה C-HR החדשה בישראל רק ברמת גימור GR Sport הכוללת גם כיול שלדה מעט ספורטיבי יותר, חישוקי 19 אינץ’, צביעה דו-גוונית הכוללת גם את חלקו האחורי של המרכב ושלל תגי GR. השדרוג מגיע גם לתא הנוסעים עם מושבים וגימור ספורטיבי, כמו גם תוספות אבזור כמו דלת תא מטען חשמלית ותצוגת נתונים עילית. המחיר של גרסה זו לא צנוע כלל ועומד כבר על 220 אלף שקלים.
כל הגרסאות של טויוטה C-HR החדש מגיעות עם מפרט בטיחות מרשים הכולל 8 כריות אוויר (מהן אחת לברכי הנהג ואחת בין המושבים הקדמיים), מערכת התרעת התנגשות המזהה גם הולכי רגל ורוכבי אופנים עם פונקציית התרעה על תנועה חוצה בצומת, מערכת שמירה ומרכוז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורת אור גבוה אדפטיבית וזיהוי תמרורים.