אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
חשמלי אוונגרדי על שני גלגלים: ב.מ.ו CE 04 בישראל
ראשי » דו-גלגלי » חשמלי אוונגרדי על שני גלגלים: ב.מ.ו CE 04 בישראל
ב.מ.וו CE 04

חשמלי אוונגרדי על שני גלגלים: ב.מ.ו CE 04 בישראל

ב.מ.וו מתחילה לשווק בישראל את הקטנוע החשמלי הראשון שלה מסדרת ה-CE עם עיצוב לא שגרתי, טווח צנוע של 130 ק"מ ומחיר התחלתי של 75 אלף שקלים

אופיר דואק 26/09/2024 צלם: יצרן

יצרניות האופנועים הגדולות נכנסות לעידן ההנעה החשמלית בהיסוס מסוים, כאשר גם החלוצות בהן כמו ב.מ.וו עושות זאת באופן מדוד יחסית. בניגוד לחטיבת המכוניות הבאוורית הכוללת לין דגמים חשמלי שלם, החטיבה הדו-גלגלית של ב.מ.וו אמנם חשפה את הדגם החשמלי הראשון שלה C Evolution, בשנת 2014 אך עדין ההיצע שלה נכון לעתה כולל שני דגמים בלבד.

הדגם החשמלי עיקרי של ב.מ.וו הוא CE 04 שהוצג לראשונה לפני כשנתיים כמחליפו של ה-C Evolution ומגיע כעת לישראל. משובר בקטנוע ספורט מנהלים בעיצוב אוונגרדי ולא שגרתי עם זרוע אחורית חד צידית ומראה עתידני משהו, בניגוד לדגם אותו הוא מחליף שהשתדל לשמור על קשר עיצובי למשפחת ה-C של ב.מ.וו. הוא אמנם ממוצב על ידיד הגרמנים כקטנוע לניידות אורבנית ומציע מושבי רוכב ונוסע מינימליסטים למדי, אך גודלו, רמת ההשקעה שבו וגם המחיר (אליו עוד נגיע) ממצבים אותו מול הסופר קטנועים היוקרתיים כמו ימאהה טימקס.

את ה-CE 04 מזיז מנוע חשמלי המספק 42 כ”ס ו-6.6 מה שממצב אותו בלב קטגוריית קטנועי ה-A1. לשם השוואה, למלך קטגוריית הקטנועים הספורטיביים ימאהה TMAX ישנם 47 כ”ס אך מומנט נמוך יותר בקג”מ שלם כשהוא קל יותר ב-15 ק”ג מהחשמלי של ב.מ.וו. עם זאת זמינות הכוח של המנוע החשמלי מאפשרת -CE להציג ביצועים מרשימים עם זינוק מ-0 ל-50 קמ”ש ב-2.6 שניות בלבד.


המנוע החשמלי מוזן מסוללה בקיבולת של 8.9 קוט”ש המובנת בתחתית הקטנוע מתחת לקורת השלדה המרכזית כדי להוריד את מרכז הכובד. הסוללה אמורה לספק טווח רכיבה מוצהר של 130 ק”מ לא מרשימים במיוחד, כאשר לרשות הנהג עומדת בחירה בין 4 מצבי רכיבה שונים ומערך מערכות עזר אלקטרוניות הכולל מערכת ABS הפועל תחת פניה, מערכת בקרת משיכה ומערכת בקרת אחיזה.

ב.מ.וו CE 04 ישווק בישראל בשתי רמות אבזור, כאשר בשתיהן תאורת לד אדפטיבית, מפתח חכם ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ’ עם קישוריות. ההבדל בין שתי הגרסאות הוא ביכולת הטעינה המהירה, כאשר לדגם הסטנדרטי טעינה בקצב של 2.3 קילוואט ואילו לגרסה בעלת הבכירה טעינת AC מהירה בקצב של 6.9 קילוואט שמקצרת את זמן הטעינה מ-4.2 ל-1.4 שעות.

מחירו של ב.מ.וו CE 04 בישראל מתחיל ב-75 אלף שקלים, מחיר דומה לזה של קימקו AK550 ודגמי האופנועים החשמליים של זירו, אך נמוך משמעותית מקטנועי על פופולאריים כמו הונדה X-ADV וימאהה טימקס

CE 04 ב.מ.וו ב.מ.וו CE 04 קטנוע חשמלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד