אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הוצג: ימאהה R7
ראשי » דו-גלגלי » הוצג: ימאהה R7

הוצג: ימאהה R7

ימאהה לוקחת שם אייקוני ומצמידה אותו לאינטרפטציה חדשה של פלטפורמה מוצלחת

אריאל אלסיבוני 19/05/2021

ימאהה R7, השם הזה מעביר צמרמורת אצל כל חובב מירוצים ותיק. האופנוע המקורי, היה חיית סופרבייק טהורה שיוצרה רק ב-500 יחידות למטרת הומולוגציה. הפרויקט הזה אולי לא היה סופר-מוצלח בראי ההיסטוריה, אבל עדיין מדובר באחד מהאופנועים היפניים הנחשקים, הנדירים והיפים ביותר שיוצרו אי-פעם.

בואו נקפוץ 23 שנים קדימה אל העידן הנוכחי. קטגורית הסופרספורט נגוזה, ובמקומה צצים כלים ספורטיביים עם יחידות הנעה שפויות, מחיר זול ושימושיות גבוהה יותר. ימאהה נכנסים למקום הזה עם הפלטפורמה הסופר-מוצלחת של ה-MT07. אז אחרי שזיעזעה את עולם האדוונצ’ר עם הפלטפורמה הזו, היא תנסה לעשות את אותו דבר לקטגורית הספורטיביים הבינוניים.

המתכון פשוט למדי. אותו CP2 מוכר (74 כ”ס) מניע גם את הגרסה הזו. הוא מקבל ניהול מנוע שונה, יניקת אוויר משופרת ומערכת פליטה חדשה. יש גם יחס העברה קצר יותר להילוך השני ובימאהה טוענים שהטווין הגמיש הזה שומר על התחושה העבה של רצועת הכוח ומקבל תגובות נשלטות ומדויקות יותר למצערת.


 

השינויים הגדולים יותר נשמרים למעטפת ולמכלולים. מעבר לעיצוב החדש, המושב הצר יותר ועוד התאמות לייעוד החדש, אפשר למצוא כאן שינויים מהותיים. הרגליות הוזזו לאחור, מלפנים יש קליפ-אונים אלו נועדו להקל על תפעול ברכיבה מהסוג הנכון. בימאהה מספרים עם היעילות האוירודינמית של המעטפת.

2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_001_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_001_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_002_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_002_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_003_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_003_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_004_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_004_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_005_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_005_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_006_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_006_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_007_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_007_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_008_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_008_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_009_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_009_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_010_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_010_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_012_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_012_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_013_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_013_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_014_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_014_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_STU_001_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_STU_001_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_001_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_001_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_002_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_002_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_003_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_003_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_005_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_005_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_007_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_007_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STA_001_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STA_001_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STA_002_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STA_002_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STA_003_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STA_003_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STU_001_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STU_001_03_previewPreview

 

בחזית המתלים אפשר למצוא מזלג מתכוונן באופן מלא של קאיאבה מלפניה (בקוטר 41 מ”מ) וגם את הבולם האחורי ניתן לכוונן באופן מלא. הבלמים הראדיאלים (גם המשאבה) לופתים צמד דיסקים בקוטר 298 מ”מ מלפנים (נשמע לכם מוכר?). עוד לטובת החידוד בסיס הגלגלים התקצר במעט וזווית ההיגוי חדה יותר. למי שחייב, קוויק-שיפטר הוא אופציה בתשלום (אצלנו? עדיין לא ידוע) ואין מערכות עזר לרוכב (למעט ABS).

ימאהה R7
לא התאפקנו. ימאהה YZF R7 (OW02)

 

עכשיו לשאלת השאלות – כמה? למרות עלותו הנמוכה של MT07 רגיל, אנחנו משערים שהמחיר יהיה באזור ה-70,000 שקלים (פלוס מינו באיזור הטנרה 700). אם ימאהה הצליחה לצקת קצת “רייסריות” לתוך ה-R7, כמו שיצקה “אדוונצ’ר-ראלי” לתוך הטנרה, זה עומד להיות אופנוע מעניין מאוד למי שרוצה ניחוח ספורטיבי, מבלי ללכת עד הסוף.

לעמוד הדגם של ימאהה R7 

הוצג ימאהה R7 ימאהה ימאהה R7
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד