אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הוצג: ימאהה R7
ראשי » דו-גלגלי » הוצג: ימאהה R7

הוצג: ימאהה R7

ימאהה לוקחת שם אייקוני ומצמידה אותו לאינטרפטציה חדשה של פלטפורמה מוצלחת

אריאל אלסיבוני 19/05/2021

ימאהה R7, השם הזה מעביר צמרמורת אצל כל חובב מירוצים ותיק. האופנוע המקורי, היה חיית סופרבייק טהורה שיוצרה רק ב-500 יחידות למטרת הומולוגציה. הפרויקט הזה אולי לא היה סופר-מוצלח בראי ההיסטוריה, אבל עדיין מדובר באחד מהאופנועים היפניים הנחשקים, הנדירים והיפים ביותר שיוצרו אי-פעם.

בואו נקפוץ 23 שנים קדימה אל העידן הנוכחי. קטגורית הסופרספורט נגוזה, ובמקומה צצים כלים ספורטיביים עם יחידות הנעה שפויות, מחיר זול ושימושיות גבוהה יותר. ימאהה נכנסים למקום הזה עם הפלטפורמה הסופר-מוצלחת של ה-MT07. אז אחרי שזיעזעה את עולם האדוונצ’ר עם הפלטפורמה הזו, היא תנסה לעשות את אותו דבר לקטגורית הספורטיביים הבינוניים.

המתכון פשוט למדי. אותו CP2 מוכר (74 כ”ס) מניע גם את הגרסה הזו. הוא מקבל ניהול מנוע שונה, יניקת אוויר משופרת ומערכת פליטה חדשה. יש גם יחס העברה קצר יותר להילוך השני ובימאהה טוענים שהטווין הגמיש הזה שומר על התחושה העבה של רצועת הכוח ומקבל תגובות נשלטות ומדויקות יותר למצערת.


 

השינויים הגדולים יותר נשמרים למעטפת ולמכלולים. מעבר לעיצוב החדש, המושב הצר יותר ועוד התאמות לייעוד החדש, אפשר למצוא כאן שינויים מהותיים. הרגליות הוזזו לאחור, מלפנים יש קליפ-אונים אלו נועדו להקל על תפעול ברכיבה מהסוג הנכון. בימאהה מספרים עם היעילות האוירודינמית של המעטפת.

2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_001_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_001_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_002_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_002_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_003_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_003_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_004_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_004_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_005_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_005_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_006_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_006_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_007_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_007_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_008_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_008_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_009_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_009_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_010_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_010_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_012_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_012_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_013_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_013_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_014_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_ACT_014_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_STU_001_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_DPBMC_STU_001_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_001_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_001_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_002_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_002_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_003_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_003_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_005_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_005_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_007_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_ACT_007_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STA_001_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STA_001_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STA_002_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STA_002_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STA_003_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STA_003_03_previewPreview
2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STU_001_03_preview2022_YAM_YZF700R7_EU_YB_STU_001_03_previewPreview

 

בחזית המתלים אפשר למצוא מזלג מתכוונן באופן מלא של קאיאבה מלפניה (בקוטר 41 מ”מ) וגם את הבולם האחורי ניתן לכוונן באופן מלא. הבלמים הראדיאלים (גם המשאבה) לופתים צמד דיסקים בקוטר 298 מ”מ מלפנים (נשמע לכם מוכר?). עוד לטובת החידוד בסיס הגלגלים התקצר במעט וזווית ההיגוי חדה יותר. למי שחייב, קוויק-שיפטר הוא אופציה בתשלום (אצלנו? עדיין לא ידוע) ואין מערכות עזר לרוכב (למעט ABS).

ימאהה R7
לא התאפקנו. ימאהה YZF R7 (OW02)

 

עכשיו לשאלת השאלות – כמה? למרות עלותו הנמוכה של MT07 רגיל, אנחנו משערים שהמחיר יהיה באזור ה-70,000 שקלים (פלוס מינו באיזור הטנרה 700). אם ימאהה הצליחה לצקת קצת “רייסריות” לתוך ה-R7, כמו שיצקה “אדוונצ’ר-ראלי” לתוך הטנרה, זה עומד להיות אופנוע מעניין מאוד למי שרוצה ניחוח ספורטיבי, מבלי ללכת עד הסוף.

לעמוד הדגם של ימאהה R7 

הוצג ימאהה R7 ימאהה ימאהה R7
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד