אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
במחיר של לקסוס: הונדה HR-V חוזר לישראל עם הנעה היברידית
ראשי » חדשות מקומיות » במחיר של לקסוס: הונדה HR-V חוזר לישראל עם הנעה היברידית
הונדה HR-V

במחיר של לקסוס: הונדה HR-V חוזר לישראל עם הנעה היברידית

הקרוסאובר הקומפקטי של הונדה המתבסס על הג'אז נוחת בישראל לראשונה בדור הנוכחי, כשהוא ינסה להציע אלטרנטיבה היברידית ויקרה בסגמנט הקרוסאוברים המשפחתיים

אופיר דואק 18/09/2024 צלם: יצרן

הונדה הייתה חלוצת רכבי הקרוסאובר הקטנים עם ה-HR-V המקורי שהתבסס על פלטפורמת הסיוויק והציע עיצוב אופנתי ומידות קומפקטיות כשהוא מקדים ביותר מעשור את אופנת רכבי הפנאי המבוססים על מכוניות סופר מיני. מספר שנים אחרי הפסקת הייצור של הדור הראשון חזרה  הונדה לייצר את ה-HR-V, הפעם על בסיס הג’אז, כאשר הדור הנוכחי נחשף בשנת 2021 ומגיע כעת ארצה לאחר מתיחת פנים אותה עבר בשנה החולפת.

אחרי היעדרות ארוכה חוזרת הונדה לשווק בישראל את ה-HR-V כשהוא מקדים את תחילת השיווק של הגרסה העדכנית באירופה. מדובר בתוספת משמעותית לאולם התצוגה המקומי של הונדה שהידלדל למדי בשנים האחרונות, לקראת הגעתו הצפויה בעתיד של ה-CR-V החדש ויתכן שגם ה-ZR-V (שבארה””ב נמכרת תחת השם HR-V, אבל זה כבר סיפור אחר) הממוקם בינו לבין ה-HR-V בהיררכיית דגמי הקרוסאובר של הונדה.

בדור הנוכחי הונדה HR-V מתבסס גם הוא על הג’אז, אך מציע מידות נדיבות יחסית לקרוסאוברים קטנים מסוגו עם אורך כולל של 435 ס”מ ובסיס גלגלים של 261 ס”מ שמקרבים אותו לסגמנט המשפחתי. עיצוב הקוקפיט אימץ מהג’אז את מערכת המולטימדיה והפנאל המרכזי ועוד מהאחות הקטנה הגיעה מערכת קיפול המושבים המודולארית המסוגלת לייצר רצפה שטוחה עם נפח טעינה של יותר מ-1,200 ליטרים.


 

יחידת ההנעה ההיברידית של ה-HR-V המכונה e:HEV זהה לזו שבג’אז עליה היא מתבססת. מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.5 ליטר המספק 107 כ”ס ו-13.4 כ”ס משמש ברוב הזמן כגנרטור הטוען סוללת ליתיום-יון, ממנה ניזון מנוע חשמלי בהספק של 131 כ”ס המניע את הגלגלים הקדמיים באופן ישיר במהירויות נמוכות במצב חשמלי מלא. במהירות שיוט בין עירוניות מנוע הבנזין מספק את ההנעה העיקרית כאשר ישנו גם מצב היברידי המשלב את מנוע הבנזין והמנוע החשמלי בהתאם לתנאי הדרך, כאשר הדגש הוא השגת צריכת דלק נמוכה ככל הניתן. בהונדה מצהירים כי צריכת הדלק הממוצעת של ה-HR-V עומדת על 18.5 ק”מ לליטר, כאשר התאוצה ל-100 קמ”ש אורכת 10.6 שניות והמהירות המרבית עומדת על 170 קמ”ש.

מחירו ההתחלתי של הונדה HR-V החדש מתחיל בלא פחות מ-205 אלף שקלים לרמת הגימור ‘אלגנס’, מחיר דומה לזה של הגרסאות המאובזרות של קרוסאוברים משפחתיים פופולאריים דוגמת יונדאי טוסון, קיה ספורטאז’ או לזה של טויוטה ראב 4 ההיברידי, כולם גדולים משמעותית מההונדה.
ברמת האבזור הבסיסית מצויד הונדה HR-V בפנסי לד קדמיים, חימום למושבים וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ’, כאשר אבזור הבטיחות כולל בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת תיקון סטיה מנתיב, תאורת אור גבוה אדפטיבית וזיהוי תמרורים.

ברמת הגימור ‘אדוונס’ מצטרפים למפרט גם ניטור תנועה בשטחים מתים, חימום לגלגל ההגה, דלת תא מטען חשמלית ותאורה עוקבת פניה. מחירו של ה-HR-V ברמת גימור זו כבר מתייצב על 220 אלף שקלים, מחיר דומה לזה של לקסוס LBX הקטן יותר אך המאובזר לא פחות, שלא לדבר על שלל דגמים של רכבי פנאי חשמליים.

הונדה הונדה HR-V הונדה HR-V e:HEV הונדה HR-V היברידי קרוסאובר היברידי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד