אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
במחיר של לקסוס: הונדה HR-V חוזר לישראל עם הנעה היברידית
ראשי » חדשות מקומיות » במחיר של לקסוס: הונדה HR-V חוזר לישראל עם הנעה היברידית
הונדה HR-V

במחיר של לקסוס: הונדה HR-V חוזר לישראל עם הנעה היברידית

הקרוסאובר הקומפקטי של הונדה המתבסס על הג'אז נוחת בישראל לראשונה בדור הנוכחי, כשהוא ינסה להציע אלטרנטיבה היברידית ויקרה בסגמנט הקרוסאוברים המשפחתיים

אופיר דואק 18/09/2024 צלם: יצרן

הונדה הייתה חלוצת רכבי הקרוסאובר הקטנים עם ה-HR-V המקורי שהתבסס על פלטפורמת הסיוויק והציע עיצוב אופנתי ומידות קומפקטיות כשהוא מקדים ביותר מעשור את אופנת רכבי הפנאי המבוססים על מכוניות סופר מיני. מספר שנים אחרי הפסקת הייצור של הדור הראשון חזרה  הונדה לייצר את ה-HR-V, הפעם על בסיס הג’אז, כאשר הדור הנוכחי נחשף בשנת 2021 ומגיע כעת ארצה לאחר מתיחת פנים אותה עבר בשנה החולפת.

אחרי היעדרות ארוכה חוזרת הונדה לשווק בישראל את ה-HR-V כשהוא מקדים את תחילת השיווק של הגרסה העדכנית באירופה. מדובר בתוספת משמעותית לאולם התצוגה המקומי של הונדה שהידלדל למדי בשנים האחרונות, לקראת הגעתו הצפויה בעתיד של ה-CR-V החדש ויתכן שגם ה-ZR-V (שבארה””ב נמכרת תחת השם HR-V, אבל זה כבר סיפור אחר) הממוקם בינו לבין ה-HR-V בהיררכיית דגמי הקרוסאובר של הונדה.

בדור הנוכחי הונדה HR-V מתבסס גם הוא על הג’אז, אך מציע מידות נדיבות יחסית לקרוסאוברים קטנים מסוגו עם אורך כולל של 435 ס”מ ובסיס גלגלים של 261 ס”מ שמקרבים אותו לסגמנט המשפחתי. עיצוב הקוקפיט אימץ מהג’אז את מערכת המולטימדיה והפנאל המרכזי ועוד מהאחות הקטנה הגיעה מערכת קיפול המושבים המודולארית המסוגלת לייצר רצפה שטוחה עם נפח טעינה של יותר מ-1,200 ליטרים.


 

יחידת ההנעה ההיברידית של ה-HR-V המכונה e:HEV זהה לזו שבג’אז עליה היא מתבססת. מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.5 ליטר המספק 107 כ”ס ו-13.4 כ”ס משמש ברוב הזמן כגנרטור הטוען סוללת ליתיום-יון, ממנה ניזון מנוע חשמלי בהספק של 131 כ”ס המניע את הגלגלים הקדמיים באופן ישיר במהירויות נמוכות במצב חשמלי מלא. במהירות שיוט בין עירוניות מנוע הבנזין מספק את ההנעה העיקרית כאשר ישנו גם מצב היברידי המשלב את מנוע הבנזין והמנוע החשמלי בהתאם לתנאי הדרך, כאשר הדגש הוא השגת צריכת דלק נמוכה ככל הניתן. בהונדה מצהירים כי צריכת הדלק הממוצעת של ה-HR-V עומדת על 18.5 ק”מ לליטר, כאשר התאוצה ל-100 קמ”ש אורכת 10.6 שניות והמהירות המרבית עומדת על 170 קמ”ש.

מחירו ההתחלתי של הונדה HR-V החדש מתחיל בלא פחות מ-205 אלף שקלים לרמת הגימור ‘אלגנס’, מחיר דומה לזה של הגרסאות המאובזרות של קרוסאוברים משפחתיים פופולאריים דוגמת יונדאי טוסון, קיה ספורטאז’ או לזה של טויוטה ראב 4 ההיברידי, כולם גדולים משמעותית מההונדה.
ברמת האבזור הבסיסית מצויד הונדה HR-V בפנסי לד קדמיים, חימום למושבים וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ’, כאשר אבזור הבטיחות כולל בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת תיקון סטיה מנתיב, תאורת אור גבוה אדפטיבית וזיהוי תמרורים.

ברמת הגימור ‘אדוונס’ מצטרפים למפרט גם ניטור תנועה בשטחים מתים, חימום לגלגל ההגה, דלת תא מטען חשמלית ותאורה עוקבת פניה. מחירו של ה-HR-V ברמת גימור זו כבר מתייצב על 220 אלף שקלים, מחיר דומה לזה של לקסוס LBX הקטן יותר אך המאובזר לא פחות, שלא לדבר על שלל דגמים של רכבי פנאי חשמליים.

הונדה הונדה HR-V הונדה HR-V e:HEV הונדה HR-V היברידי קרוסאובר היברידי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד