אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הונדה טראנסאלפ עושה קאמבק במילאנו
ראשי » דו-גלגלי » הונדה טראנסאלפ עושה קאמבק במילאנו

הונדה טראנסאלפ עושה קאמבק במילאנו

גם הונדה מצטרפת לחגיגת האדוונצ'רים בנפח בינוני עם מנוע טווין מקבילי עם שם מהעבר הקרוב

אופיר דואק 15/11/2022 צלם: יצרן

באופן מפתיע, להונדה עדין לא היה בנמצא דגם אדוונצ’ר אמיתי בנפח בינוני שיתמודד באחת הקטגוריות החמות ביותר בעולם האופנועים בשנים האחרונות. בתערוכת מילאנו 2022 סוגרת הכנף האדומה סוף סוף את הפרצה ומעמידה אופנוע אדוונצ’ר חדש עם שם מוכר: טראנסאלפ. לא צריך ללכת יותר מידי לאחור בזמן כדי להיזכר שהשם טראנסאלפ שימש סדרת אופנועי דו”ש/אדוונצ’ר עם מנועי V טווין שירדה מהבמה לפני עשור, רגע לפני אופנת האדוונצ’רים התפרצה לכל עבר.

במה שהפך כמעט לסטנדרט כמעט מחייב בקטגוריה, גם הונדה טרנסאלפ החדש מונע על ידי מנוע טווין מקבילי. מדובר במנוע חדש לחלוטין אשר הציגה הונדה לפני כחודש בהורנט החדש (עוד דגם שעושה קאמבק) כשגם הוא עושה שימוש בגל ארכובה בעל פיני טלטלים בזווית של 270 מעלות שנועד כדי לדמות אופי של מנוע V טווין. המנוע בנפח 755 סמ”ק מניב הספק גבוה יחסית העומד על 90 כ”ס המתקבלים ב-9,500 סל”ד גבוהים כאשר נתון המומנט הוא 7.6 קג”מ ב-7,250 סל”ד. בנוסף תוצע גם גרסה מוגבלת הספק המתאימה לבעלי רישיון A1.

בניגוד לאפריקה טווין ול-NC750X, הונדה לא תציע בטראנסאלפ את תיבת ה-DCT כפולת המצמדים והרוכב יצטרך להסתפק בתיבת 6 הילוכים סטנדרטית עם סיוע של מצמד מחליק. קוויקשיפטר מוצע כאופציה כחלק מחבילת אבזור המכונה “ראלי” המוסיפה גם מיגונים היקפיים מלאים.

טראנסאלפ


ללא חבילת המיגונים עיצובו של הטראנסאלפ החדש סולידי יחסית, ללא עודף של חיפויי פלסטיק קשיח או גרפיקות צעקניות. טראנסאלפ מתגלגל על חישוקי “שפיצים” בסידור של 21 אינטש מלפנים ו-18 אינטש מאחור, כאשר מערך המתלים מתוצרת Showa, כנהוג אצל הונדה, כולל מזלג SFF הפוך בעל מהלך של 200 מ”מ ובולם מונושוק בעל מהלך של 190 מ”מ, שניהם עם אפשרות לכיוון עומס קפיץ בלבד. מיכל הדלק הוא בנפח 16.9 ליטר כאשר משקלו של האופנוע הוא 208 ק”ג כולל נוזלים.

הרוכב יוכל לבחור בין ארבעה מצבי רכיבה שונים (רגיל, ספורט, גשם ושטח) המשנים את תגובת המצערת, בלימת המנוע ורמת ההתערבות של מערכות ה-ABS ובקרת המשיכה המציעות גם אפשרות ניתוק. בנוסף ישנה גם מערכת בקרת ווילי כסטנדרט. לוח המחוונים הוא מסך TFT צבעוני בגודל 5 אינטש המציע 3 תצוגות מידע שונות וקישורית לטלפון הסלולרי באמצעות אפליקציה.
כמקובל בז’אנר ישנו מגוון גדול של אפשריות אבזור וזיווד והונדה תציע לא פחות מחמש חבילות אבזור שונות שניתן יהיה לשלב ביניהן.

גם במקרה של הטראנסאלפ, תג המחיר טרם פורסם והשיווק בישראל צפוי להתחיל במהלך שנת 2023.

טראנסאלפ

הונדה הונדה טראנסאלפ תערוכת מילאנו 2022
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד