אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הונדה טראנסאלפ עושה קאמבק במילאנו
ראשי » דו-גלגלי » הונדה טראנסאלפ עושה קאמבק במילאנו

הונדה טראנסאלפ עושה קאמבק במילאנו

גם הונדה מצטרפת לחגיגת האדוונצ'רים בנפח בינוני עם מנוע טווין מקבילי עם שם מהעבר הקרוב

אופיר דואק 15/11/2022 צלם: יצרן

באופן מפתיע, להונדה עדין לא היה בנמצא דגם אדוונצ’ר אמיתי בנפח בינוני שיתמודד באחת הקטגוריות החמות ביותר בעולם האופנועים בשנים האחרונות. בתערוכת מילאנו 2022 סוגרת הכנף האדומה סוף סוף את הפרצה ומעמידה אופנוע אדוונצ’ר חדש עם שם מוכר: טראנסאלפ. לא צריך ללכת יותר מידי לאחור בזמן כדי להיזכר שהשם טראנסאלפ שימש סדרת אופנועי דו”ש/אדוונצ’ר עם מנועי V טווין שירדה מהבמה לפני עשור, רגע לפני אופנת האדוונצ’רים התפרצה לכל עבר.

במה שהפך כמעט לסטנדרט כמעט מחייב בקטגוריה, גם הונדה טרנסאלפ החדש מונע על ידי מנוע טווין מקבילי. מדובר במנוע חדש לחלוטין אשר הציגה הונדה לפני כחודש בהורנט החדש (עוד דגם שעושה קאמבק) כשגם הוא עושה שימוש בגל ארכובה בעל פיני טלטלים בזווית של 270 מעלות שנועד כדי לדמות אופי של מנוע V טווין. המנוע בנפח 755 סמ”ק מניב הספק גבוה יחסית העומד על 90 כ”ס המתקבלים ב-9,500 סל”ד גבוהים כאשר נתון המומנט הוא 7.6 קג”מ ב-7,250 סל”ד. בנוסף תוצע גם גרסה מוגבלת הספק המתאימה לבעלי רישיון A1.

בניגוד לאפריקה טווין ול-NC750X, הונדה לא תציע בטראנסאלפ את תיבת ה-DCT כפולת המצמדים והרוכב יצטרך להסתפק בתיבת 6 הילוכים סטנדרטית עם סיוע של מצמד מחליק. קוויקשיפטר מוצע כאופציה כחלק מחבילת אבזור המכונה “ראלי” המוסיפה גם מיגונים היקפיים מלאים.

טראנסאלפ


ללא חבילת המיגונים עיצובו של הטראנסאלפ החדש סולידי יחסית, ללא עודף של חיפויי פלסטיק קשיח או גרפיקות צעקניות. טראנסאלפ מתגלגל על חישוקי “שפיצים” בסידור של 21 אינטש מלפנים ו-18 אינטש מאחור, כאשר מערך המתלים מתוצרת Showa, כנהוג אצל הונדה, כולל מזלג SFF הפוך בעל מהלך של 200 מ”מ ובולם מונושוק בעל מהלך של 190 מ”מ, שניהם עם אפשרות לכיוון עומס קפיץ בלבד. מיכל הדלק הוא בנפח 16.9 ליטר כאשר משקלו של האופנוע הוא 208 ק”ג כולל נוזלים.

הרוכב יוכל לבחור בין ארבעה מצבי רכיבה שונים (רגיל, ספורט, גשם ושטח) המשנים את תגובת המצערת, בלימת המנוע ורמת ההתערבות של מערכות ה-ABS ובקרת המשיכה המציעות גם אפשרות ניתוק. בנוסף ישנה גם מערכת בקרת ווילי כסטנדרט. לוח המחוונים הוא מסך TFT צבעוני בגודל 5 אינטש המציע 3 תצוגות מידע שונות וקישורית לטלפון הסלולרי באמצעות אפליקציה.
כמקובל בז’אנר ישנו מגוון גדול של אפשריות אבזור וזיווד והונדה תציע לא פחות מחמש חבילות אבזור שונות שניתן יהיה לשלב ביניהן.

גם במקרה של הטראנסאלפ, תג המחיר טרם פורסם והשיווק בישראל צפוי להתחיל במהלך שנת 2023.

טראנסאלפ

הונדה הונדה טראנסאלפ תערוכת מילאנו 2022
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד