אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דוקאטי מונסטר 1200 – מגיע לישראל
ראשי » דו-גלגלי » דוקאטי מונסטר 1200 – מגיע לישראל
דוקאטי מונסטר 1200S

דוקאטי מונסטר 1200 – מגיע לישראל

הדור החדש של המונסטר, ששם לעצמו את החזרה למקורות הדגם כמטרה, מגיע לישראל

אריאל אלסיבוני 04/03/2017

דוקאטי מונסטר 1200 נוחת בישראל לאחר שרכבנו עליו לפני מספר חודשים בהשקה שנערכה לעיתונות העולמית. נזכיר בקצרה שאחד הדברים שהנחו את דוקאטי עם המונסטר החדש, היה החזרה למקורות, עם רצון לייצר כלי שיזכיר בעיצובו את המונסטר הראשון, המיתולוגי וירגיש קטן וקל כמותו.

דוקאטי מונסטר 1200 מקבל, בין השאר מנוע חדש המפיק 150 כ”ס (15 כ”ס לעומת הדגם המוחלף ו-5 כ”ס לעומת דגם ה-S הקודם) כשדוקאטי מתגאים בזמינות הכוח של מנוע הטסטה-סטרטה הזה. אפשר למצוא כאן גם את הרפרטואר האלקטרוני המקיף של דוקאטי עם מערכת ABS לפניה, בקרת משיכה, בקרת ווילי, מערכת בטיחות משולבת (המנהלת את בקרת המשיכה והווילי במטרה להקל על הרוכב), קוויק-שיפטר ושלושה מצבי רכיבה.

 


מחירו של דוקאטי מונסטר 1200S החדש נקבע על 135,000 שקלים כשדגם ה-1200 הרגיל יימכר כאן בתמורה ל-109,000 שקלים. עיקר ההבדל בין גרסת ה-1200 ל-1200S נח במיתלים. ה-1200 מגיע עם מזלג קאיאבה הפוך מתכוונן במלואו בקוטר 43 מ”מ ועם בולם אחורי של זאקס שמציע כיוון עומס קפיץ וכיוון לשיכוך ההחזרה. ה-S מגיע עם אוהלינס הפוך בקוטר 48 מ”מ מלפנים ועם בולם מאותה התוצרת מאחור – שניהם מציעים אפשרות כיוונון מלאה. השניים נפרדים גם במערכות הבלימה שלהם כשה-S משתמש בקליפרים מדגם M50 של ברמבו על דיסקים בקוטר 330 מ”מ ואילו ה-1200 משתמש בקליפרים מדגם M4.32 על דיסקים בקוטר 320 מ”מ.

דוקאטי מונסטר 1200S

1200 S דוקאטי מונסטר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד