אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דגמי 2025 של בטא בישראל
ראשי » דו-גלגלי » דגמי 2025 של בטא בישראל
בטא RR

דגמי 2025 של בטא בישראל

בטא מתחילה לשווק בישראל את שתיים מתוך שלוש סדרות דגמי האנדורו המעודכנות שלה לשנת 2025: האקסטריינר וה-RR Pro. סדרת הרייסינג תגיע לקראת סוף השנה

אופיר דואק 17/09/2024 צלם: יצרן

זמן קצר לאחר שבטא הודיעה על תחילת השיווק של אלפ X הדו-שימושי הפונה לחובבי רטרו ורכיבת שטח רגועה, מביאה החברה בשורה לרוכבי השטח היותר אקסטרימים בישראל כשהיא מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2025. בטא מתכוונת לפנות לקהל רחב של ומגוון של רוכבי אנדורו בישראל באמצעות שלוש משפחות דגמים שכל אחת מהן פונה לרוכבים בעלי אופי ורמת רכיבה שונה.

סדרת האקסטריינר תמשיך להיות זו המכוונת לרוכבי אנדורו מתחילים או לא אגרסיביים, דגמי 2025 שבסדרה עבורו שינויי עיצב קלים וזכו לצביעה חדשה. בסדרה זו יגיעו שתי גרסאות נפח עם מנועי שתי פעימות: אקסטריינר 250 שמחירו עומד על 54 אלף שקלים כולל אגרות רישוי ואקסטריינר 300 שמחירו עומד על 57 אלף שקלים כולל אגרות רישוי.

מעליה נמצאת משפחת ה-RR הקרבית בסדרת הביניים שלה המכונה X-Pro. סדרה זו זכתה למספר שינויים משמעותיים לקראת 2025 בהם מזלג קדמי הפוך של זאקס עם פעולת שיכוך נפרדת, בולם אחורי חדש של זאקס, שלדה קשיחה יותר, מושב חדש נמוך ב-20 מ”מ לטובת תנוחת רכיבה משופרת, תושבות כידון חדשות ופלסטיקה חדשה עם הגרפיקה העדכנית של החברה ל-2025.


משפחת ה-X-Pro תגיע ארצה עם מנועי שתי פעימות בארבע גרסאות נפח. גרסת 125 סמ”ק שמחירה 54 אלף שקלים כולל אגרות, גרסת 200 סמ”ק שמחירה 64 אלף שקלים כולל אגרות, גרסת 250 סמ”ק שמחירה 65 אלף שקלים כולל אגרות וגרסת 300 סמ”ק שמחירה כולל אגרות רישוי עומד על 69 אלף שקלים. בנוסף מוצעת גם גרסת ארבע פעימות עם מנוע בנפח 350 סמ”ק שמחירה עומד על 74 אלף שקלים.

לקראת סוף השנה צפויים לנחות בארץ גם דגמי ה-Racing הבכירים בסדרת ה-RR המיועדת לרוכבי אנדורו מקצועיים. דגמים אלו יגיעו עם מפרט מתלים משודרג של קאייבה, צביעת מרוצים, מיגונים ועוד מספר שדרוגים לרכיבת אנדורו קרבית.

RR X-Pro אנדורו בטא בטא RR בטא RR X-Pro 250 בטא אקסטריינר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד