אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ג’נסיס G70 – שמה את סדרה 3 על הכוונת
ראשי » חדשות » ג’נסיס G70 – שמה את סדרה 3 על הכוונת
ג'נסיס G70

ג’נסיס G70 – שמה את סדרה 3 על הכוונת

מותג היוקרה מבית יונדאי הציג את המתחרה שלו לסדרה 3, מרצדס C קלאס ואחרות. וזו רק ההתחלה

בן חסון 17/09/2017

אחרי שכבר הפכה לחברה קבועה במועדון “חמש יצרניות הרכב הגדולות בעולם”, יונדאי החליטה שהגיעה הזמן לכבוש את הפסגה הבאה. בשנת 2015 היא עשתה מעשה “לקסוס” והשיקה מותג יוקרה עצמאי משלה, ג’נסיס. תחילה הוצגה מכונית פאר מרשימה (G90), לאחר מכן מכונית סלון (G80) וכעת היא פונה להשלים את היצע הסדאן שלה עם ג’נסיס G70.

ה-G70 מכוונת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות בפלח היוקרה, אחת מהקטגוריות התחרותיות ביותר בתחום. שלל המתחרות והמטען ההיסטורי שרבות מהן נושאות הופך את הקטגוריה לזירת קרב אמוציונלית. אז מה יונדאי צריכה לעשות כדי להכניס את ה-G70 למועדון?

ג'נסיס G70
ג’נסיס G70 תבסס את מעמדה של היצרנית בפלח היוקרה?

 

לסמן מטרה. אומרים שכדי להגיע רחוק כדאי לסמן מטרה רחוקה עוד יותר, ונראה שבג’נסיס מאמינים בדיוק בזה. אם תשאלו אותנו אנחנו מוכנים להשבע שג’נסיס סימנה מטרה על הגב של סדרה 3, אחת מהמתמודדות הכי מוערכות בקטגוריה. למה אנחנו חושבים ככה? קודם כל, קשה להתעלם מהדמיון החיצוני לבימר הקטנה (במיוחד מלפנים), גם המידות החיצוניות קרובות להפליא, סידור תא הנוסעים הנקי (ביחס למתחרות) וההצהרות על יכולת דינאמית מהטובות בקטגוריה כולם רומזים באופן ברור על המכונית ששימשה את המהנדסים כאמת המידה בתכנון ה-G70.


 

ג'נסיס G70
שחקנית חדשה בשכונה

 

דינאמית? יונדאי (סליחה, ג’נסיס) דינאמית זה ייצור די חדש. רק לפני רגע השיקה את i30N וכבר היא מצהירה שה-G70 תעמוד בראש קטגוריית הספורט-סדאן היוקרתיות מהבחינה הדינאמית? את זה עוד מוקדם לקבוע, אבל לפחות על הנייר היא מסמנת וי על כל הסעיפים – הנעה אחורית או כפולה כמתבקש ממכוניות בקטגוריה, מתלים מתכווננים כסטנדרט, דיפרנציאל מוגבל החלקה, היגוי וקטורי, הגה בעל יחס העברה משתנה ועוד.

מנועים. ג’נסיס G70 תוצע עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ל’ המפיק 252 כ”ס ו-36 קג”מ. מעליו יוצע ה-3.3 ל’ המוגדש של היצרנית (V6) שמפיק כאן 370 כ”ס ו-52 קג”מ. בגרסה זו הביצועים נאים ביותר עם 4.7 שניות ל-100 קמ”ש ו-280 קמ”ש מרביים. יש גם דיזל בשביל אירופה (2.2 ל’, 202 כ”ס, 45 קג”מ) וכבר עכשיו רצות שמועות על גרסה היברידית שתוצג בעתיד.

ג'נסיס G70
ג’נסיס מצהירה על יכולת דינאמית גבוהה

 

בטיחות ונוחות. בהתאם לצו השעה ג’נסיס מצהירה על שלל מערכות בטיחות פסיביות ואקטיביות שיוצעו עם G70 – בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, מכסה מנוע אקטיבי, 9 כריות אוויר ועוד. גם צד הנוחות לא נזנח כשבראש ניתן למנות מערכת אוטומטית לקביעת תנוחת נהיגה אופטימלית לנהג (כוונון אוטומטי של המושב, הגה, מראות ותצוגה עילית).

ג'נסיס G70
אפילו תנוחת נהיגה היא תמצא לך

 

תכניות לעתיד. מאז הושק המותג בשנת 2015 ג’נסיס מכרה למעלה מ-150,000 מכוניות, הישג מכובד בהתחשב בכך שמדובר בשתי מכוניות יקרות (G80 בקטגוריית הסלון, G90 בפאר) למותג צעיר ולא מוכר. עד שנת 2021 המותג עתיד להציג עוד שלושה כלי רכב, מתוכם לפחות רכב פנאי אחד. בג’נסיס אומרים שהם כאן כדי להישאר והם מתכוונים להתברג לקצה העליון של יצרניות היוקרה. אם לשפוט ע”פ הצהרות קודמות של הקונצרן הזה – אנחנו מאמינים להם.

ג'נסיס G70
קיימת גרסת “ספורט” בעלת מתלים בכיול אחר, חישוקים שונים ועוד אולי בעתיד נראה גם מתחרה ל-M3?

ג'נסיס ג'נסיס G70 יונדאי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד