אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
גורדון מאריי T50s ‘ניקי לאודה’ – אין גבול לטירוף
ראשי » חדשות » גורדון מאריי T50s ‘ניקי לאודה’ – אין גבול לטירוף

גורדון מאריי T50s ‘ניקי לאודה’ – אין גבול לטירוף

גרסה חדשה וקיצונית יותר למכונית הספורט המודרנית של מהנדס-העל. הנתונים מופרכים

אריאל אלסיבוני 25/02/2021

גורדון מאריי חושף גרסת מסלול חדשה וקיצונית ל-T50, שגם ככה היא מכונית די טהורה וקיצונית. כל היחידות של המכונית, הרגילה, ייבנו עד 2023. זה הזמן להציג גרסה מיוחדת, משופרת מאוד ומיועדת למסלול, עם שם מיוחד לא פחות.

גרסת T50s ‘ניקי לאודה’ הוצגה בדיוק ביום הולדתו של הנהג המנוח והנתונים הצמודים אליה פשוט מטורללים. המשקל ירד עוד לעומת המכונית המקורית והספק מה-V12 האטמוספרי טיפס. אנחנו מדברים עכשיו על 852 ק”ג למכונית שמפיקה 725 כ”ס טהורים ב-12,100 סל”ד סטרטוספריים. לאודה ומאריי נפגשו בברבהם והפכו לחברים מאז. השימוש בשם, קיבל את ברכת משפחת לאודה.

הדרך למספרים האלו עוברים בגוף עם יריעות קרבון פייבר דקות יותר, שמשות קלות יותר, ראם איר אדיר מידות על הגג ומערכת פליטה שונה. זה כמובן לא הכל. את המאוורר מאחור מכיר כל אוהב מאריי עוד מימי ברבהם, אבל כאן הדיפיוזר המוגדל, כנף דלתא חדשה וספליטר אדיר ממדים אמורים לייצר כוח הצמדה של טון וחצי (לא ברור מהנתונים באיזו מהירות).

GMA-T50S-Niki-Lauda-30aGMA-T50S-Niki-Lauda-30aPreview
GMA-T50S-Niki-Lauda-31GMA-T50S-Niki-Lauda-31Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-30GMA-T50S-Niki-Lauda-30Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-29GMA-T50S-Niki-Lauda-29Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-28GMA-T50S-Niki-Lauda-28Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-27GMA-T50S-Niki-Lauda-27Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-26GMA-T50S-Niki-Lauda-26Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-25GMA-T50S-Niki-Lauda-25Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-24GMA-T50S-Niki-Lauda-24Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-23GMA-T50S-Niki-Lauda-23Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-22GMA-T50S-Niki-Lauda-22Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-19GMA-T50S-Niki-Lauda-19Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-18GMA-T50S-Niki-Lauda-18Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-17GMA-T50S-Niki-Lauda-17Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-16GMA-T50S-Niki-Lauda-16Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-15GMA-T50S-Niki-Lauda-15Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-14GMA-T50S-Niki-Lauda-14Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-13GMA-T50S-Niki-Lauda-13Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-12GMA-T50S-Niki-Lauda-12Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-11GMA-T50S-Niki-Lauda-11Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-10GMA-T50S-Niki-Lauda-10Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-09GMA-T50S-Niki-Lauda-09Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-08GMA-T50S-Niki-Lauda-08Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-07GMA-T50S-Niki-Lauda-07Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-06GMA-T50S-Niki-Lauda-06Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-05GMA-T50S-Niki-Lauda-05Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-04GMA-T50S-Niki-Lauda-04Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-03GMA-T50S-Niki-Lauda-03Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-02GMA-T50S-Niki-Lauda-02Preview
GMA-T50S-Niki-Lauda-01GMA-T50S-Niki-Lauda-01Preview

מאריי טוען שהמכונית הזו משנה כיוון במהירות של פורמולה 1, לא פחות. מה שמעצים את תחושת הנהיגה זו כמובן עמדת הנהיגה המרכזית של הנהג, עוד משהו שמאריי דבק בו כבר עשורים. המחיר הוא קצת יותר מארבעה מליון דולרים. לא מעט כסף. בלשון המעטה. אולי תנוח דעתך אם תדע ש-25 הרוכשים של הגרסה הזו, מקבלים גם תמיכה טכנית צמודה ואת כל הכלים הדרושים לתחזוקת, הרצת, ותדלוק המכונה הזו. תתחדש


div class="ad-placement">

גורדון מאריי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד