אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו HP4 ‘רייס’ – שלדת קרבון-פייבר (עדיין לא) להמונים
ראשי » דו-גלגלי » ב.מ.וו HP4 ‘רייס’ – שלדת קרבון-פייבר (עדיין לא) להמונים
ב.מ.וו HP4

ב.מ.וו HP4 ‘רייס’ – שלדת קרבון-פייבר (עדיין לא) להמונים

ב.מ.וו מציגה את הגרסה הקרבית והקיצונית ביותר של ה-HP4 עם העיניים על מחוג המשקל ומסלול המרוץ

אריאל אלסיבוני 18/04/2017

זה רשמי, ב.מ.וו HP4 ‘רייס’ מוצג לעולם, עם שלדת קרבון, מנוע ורכיבים ממסלול המרוצים בגרסת ייצור מוגבלת של 750 כלים נכון לרגעים אלו.

יש כאן המון פרטים אבל אין ספק שהמעניין מכולם הוא מרכיב השלדה. ב.מ.וו היא היצרנית הגדולה ביותר בעולם נכון היום של שלדות קרבון-פייבר, בזכות סדרת מכוניות ה-I שלה. כמו שספרנו לכם כאן בעבר, זה היה עניין של זמן עד שהידע והיכולת הזו תחלחל לתחום האופנועים וה-‘רייס’ הוא הסנונית הראשונה.

ב.מ.וו HP4

 


מאיפה מתחילים, מנתון המשקל הרטוב כמובן, 171 ק”ג בלבד, כשהשלדה עצמה שוקלת 7.8 ק”ג. גם הגלגלים והמעטפת בנויים מהחומר האקזוטי כשבב.מ.וו מעריכים שהחיסכון במשקל ברכיבים האלו עומד על כ-30 אחוז. רק בשביל לסבר את האוזן – האופנוע הזה קל יותר מאופנועי הסופרבייק הרשמיים של ב.מ.וו.

ב.מ.וו HP4

את ה-HP4 ‘רייס’  בונה קבוצה קטנה של מומחים בחברה בכדי להבטיח את רמת הביצוע הגבוהה ביותר. ואם זה נשמע לך כמו סדנת מירוץ ופחות כמו מפעל אופנועים תמשיך לפסקה הבאה.

 

ב.מ.וו מציידים את ה-HP4 ‘רייס’ במזלג FGR300 מלפנים ובבולם TTX36GP, רכיבים מרמות המירוצים הגבוהות ביותר.

ב.מ.וו HP4

 

אלו לא הרכיבים היחידים שהגיעו מאופנועי אליפות העולם בסופרבייק של ב.מ.וו אל האופנוע הזה, גם הקליפרים מסדרת GP4PR של ברמבו הוא לא משהו שרואים על הכביש.

ב.מ.וו HP4

 

וזה לא עוצר שם, ב.מ.וו טוענים שגם המנוע דומה בסט-אפ שלו לאלו שמשמשים אותם במרוצי הסופרבייק והאנדורנס כשההספק כאן עומד על 215 כ”ס ותקרת הסל”ד הועלתה ל-14,500 סל”ד. והמנוע הזה משודך לתיבת הילוכים עם יחסי העברה קצרים וברי התאמה – שוב משהו שהגיע ישר מגרסאות המסלול.

ב.מ.וו HP4

 

ואם הזליגה ממסלול המרוצים מתחילה אתה יכול לתאר לעצמך שהיא ממשיכה גם לאלקטרוניקה, לזרימת הנתונים וליכולת שלך לצפות בהם על לוח השעונים הייעודי או לנתח אותם על הלפ-טופ שלך.

 

כאמור, ב.מ.וו HP4 ‘רייס’  מתוכנן להיות מיוצר בסדרה מצומצמת (יחסית) של 750 כלים כשכל אחד מהם יעלה כ-320,000 שקלים. בחו”ל.

ב.מ.וו HP4
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד