אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו HP4 ‘רייס’ – שלדת קרבון-פייבר (עדיין לא) להמונים
ראשי » דו-גלגלי » ב.מ.וו HP4 ‘רייס’ – שלדת קרבון-פייבר (עדיין לא) להמונים
ב.מ.וו HP4

ב.מ.וו HP4 ‘רייס’ – שלדת קרבון-פייבר (עדיין לא) להמונים

ב.מ.וו מציגה את הגרסה הקרבית והקיצונית ביותר של ה-HP4 עם העיניים על מחוג המשקל ומסלול המרוץ

אריאל אלסיבוני 18/04/2017

זה רשמי, ב.מ.וו HP4 ‘רייס’ מוצג לעולם, עם שלדת קרבון, מנוע ורכיבים ממסלול המרוצים בגרסת ייצור מוגבלת של 750 כלים נכון לרגעים אלו.

יש כאן המון פרטים אבל אין ספק שהמעניין מכולם הוא מרכיב השלדה. ב.מ.וו היא היצרנית הגדולה ביותר בעולם נכון היום של שלדות קרבון-פייבר, בזכות סדרת מכוניות ה-I שלה. כמו שספרנו לכם כאן בעבר, זה היה עניין של זמן עד שהידע והיכולת הזו תחלחל לתחום האופנועים וה-‘רייס’ הוא הסנונית הראשונה.

ב.מ.וו HP4

 


מאיפה מתחילים, מנתון המשקל הרטוב כמובן, 171 ק”ג בלבד, כשהשלדה עצמה שוקלת 7.8 ק”ג. גם הגלגלים והמעטפת בנויים מהחומר האקזוטי כשבב.מ.וו מעריכים שהחיסכון במשקל ברכיבים האלו עומד על כ-30 אחוז. רק בשביל לסבר את האוזן – האופנוע הזה קל יותר מאופנועי הסופרבייק הרשמיים של ב.מ.וו.

ב.מ.וו HP4

את ה-HP4 ‘רייס’  בונה קבוצה קטנה של מומחים בחברה בכדי להבטיח את רמת הביצוע הגבוהה ביותר. ואם זה נשמע לך כמו סדנת מירוץ ופחות כמו מפעל אופנועים תמשיך לפסקה הבאה.

 

ב.מ.וו מציידים את ה-HP4 ‘רייס’ במזלג FGR300 מלפנים ובבולם TTX36GP, רכיבים מרמות המירוצים הגבוהות ביותר.

ב.מ.וו HP4

 

אלו לא הרכיבים היחידים שהגיעו מאופנועי אליפות העולם בסופרבייק של ב.מ.וו אל האופנוע הזה, גם הקליפרים מסדרת GP4PR של ברמבו הוא לא משהו שרואים על הכביש.

ב.מ.וו HP4

 

וזה לא עוצר שם, ב.מ.וו טוענים שגם המנוע דומה בסט-אפ שלו לאלו שמשמשים אותם במרוצי הסופרבייק והאנדורנס כשההספק כאן עומד על 215 כ”ס ותקרת הסל”ד הועלתה ל-14,500 סל”ד. והמנוע הזה משודך לתיבת הילוכים עם יחסי העברה קצרים וברי התאמה – שוב משהו שהגיע ישר מגרסאות המסלול.

ב.מ.וו HP4

 

ואם הזליגה ממסלול המרוצים מתחילה אתה יכול לתאר לעצמך שהיא ממשיכה גם לאלקטרוניקה, לזרימת הנתונים וליכולת שלך לצפות בהם על לוח השעונים הייעודי או לנתח אותם על הלפ-טופ שלך.

 

כאמור, ב.מ.וו HP4 ‘רייס’  מתוכנן להיות מיוצר בסדרה מצומצמת (יחסית) של 750 כלים כשכל אחד מהם יעלה כ-320,000 שקלים. בחו”ל.

ב.מ.וו HP4
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד