אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר בישראל
ראשי » דו-גלגלי » ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר בישראל
ב.מ.וו F850GS אדוונצ'ר

ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר בישראל

ב.מ.וו מתחילה לשווק את גרסת האדוונצ'ר של הטווין המוכר שלה. המחיר מתחיל ב-115,000 שקלים

אריאל אלסיבוני 01/05/2019

ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר מתחיל את דרכו בישראל. הטווין המקבילי המוכר מקבל תוספות ואבזור התואמים לז’אנר, החביב על הקהל המקומי ובכלל.

רשימת האבזור והשינויים בב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר מתחילה עם מיכל דלק גדול יותר, 23 ל’ נפחו, שאמור להציע טווח של למעלה מ-550 ק”מ לפי היצרנית. מעבר לזה ניתן למצוא כאן משקף מתכוונן וגדול יותר, מגיני ידיים מקוריים, רגליות שטח רחבות יותר וגם מגנים ומנשאים שונים.

מעבר לזה אפשר למצוא כאן את לוח השעונים TFT כמו בדגם הרגיל וגם מפתח חכם, תאורת LED וחיישן לחץ אוויר לצמיגי הטיובלס הישובים על חישוקי שפיצים. ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר מוצע כאן בשלושת גרסאות. הראשונה ובסיסית תימכר כאן ב-115,000 שקלים. מעליה ניתן למצוא את גרסת הראלי עם צביעה שונה וחישוקים מוזהבים ב-117,000 שקלים. הבאה ואחרונה היא גרסת האקסלוסיב, המקבלת צביעה משלה, חישוקים מוזהבים וסט מזוודות אלומיניום. עלותה של גרסה זו עומד על 121,000 שקלים.

ב.מ.וו F850GS אדוונצ'ר
עוד גובה, עוד משקל, עוד יכולת?

 


יש כאן, כמובן, גם מערכות עזר מתקדמות לרוכב. מעבר ל-ABS לפנייה ובקרת אחיזה, יש כאן שני מצבי ניהול מנוע ועוד ארבע מצבי רכיבה ב-Riding Mode Pro של החברה. חלק מאלו מיועדים לרכיבה בשטח. אולי הפרט החשוב ביותר כאן, הוא המשקל והגובה כשגרסת האדוונצ’ר כבדה (244 ק”ג) וגבוהה גובה מושב 875 מ”מ) לעומת ה-F850GS.

עוד הבדלים חשובים נחים במתלים. המזלג נתון בזווית חדה יותר והוא מקבל מהלך משופר של 230 מ”מ (215 מאחור). שינויי הגיאומטריה (לרבות זווית ההיגוי החדה והקטנת המפסע) מתבטאים גם בקיצור קל בבסיס הגלגלים – מעניין יהיה לגלות איך שינויים אלו ישפיעו על ההתנהגות.

P90333953_highRes_bmw-f-850-gs-adventuP90333953_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
P90333828_highRes_bmw-f-850-gs-adventuP90333828_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
P90333819_highRes_bmw-f-850-gs-adventuP90333819_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
ב.מ.וו F850GS אדוונצ'רב.מ.וו F850GS אדוונצ'רPreview
P90327711_highRes_the-new-bmw-f-850-gs (1)P90327711_highRes_the-new-bmw-f-850-gs (1)Preview
P90327721_highRes_the-new-bmw-f-850-gsP90327721_highRes_the-new-bmw-f-850-gsPreview
ב.מ.וו F850GS אדוונצ'רב.מ.וו F850GS אדוונצ'ר
עוד גובה, עוד משקל, עוד יכולת?
Preview
P90327711_highRes_the-new-bmw-f-850-gsP90327711_highRes_the-new-bmw-f-850-gsPreview
P90327739_highRes_the-new-bmw-f-850-gsP90327739_highRes_the-new-bmw-f-850-gsPreview
BMW F 850 GS ADV (8)BMW F 850 GS ADV (8)Preview
BMW F 850 GS ADV (7)BMW F 850 GS ADV (7)Preview
BMW F 850 GS ADV (6)BMW F 850 GS ADV (6)Preview
BMW F 850 GS ADV (5)BMW F 850 GS ADV (5)Preview
5_highRes_bmw-f-850-gs-adventu5_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
3.highRes_bmw-f-850-gs-adventu3.highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
2_highRes_bmw-f-850-gs-adventu2_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
1the-new-bmw-f-850-gs1the-new-bmw-f-850-gsPreview

 

מעבר לזה ניתן למצוא כאן את הטווין המקבילי המוכר מהדגם הרגיל. זה אומר שגם כאן יש 95 כ”ס המושגים ב-8,250 סל”ד ומומנט מרבי של 9.3 קג”מ ב-6,250 סל”ד. האופנוע יושק באופן רשמי באירוע הג’ימקאנה המסורתי של ב.מ.וו שייערך ביום שישי הקרוב.

F850GS אדוונצ'ר ב.מ.וו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד