אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר בישראל
ראשי » דו-גלגלי » ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר בישראל
ב.מ.וו F850GS אדוונצ'ר

ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר בישראל

ב.מ.וו מתחילה לשווק את גרסת האדוונצ'ר של הטווין המוכר שלה. המחיר מתחיל ב-115,000 שקלים

אריאל אלסיבוני 01/05/2019

ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר מתחיל את דרכו בישראל. הטווין המקבילי המוכר מקבל תוספות ואבזור התואמים לז’אנר, החביב על הקהל המקומי ובכלל.

רשימת האבזור והשינויים בב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר מתחילה עם מיכל דלק גדול יותר, 23 ל’ נפחו, שאמור להציע טווח של למעלה מ-550 ק”מ לפי היצרנית. מעבר לזה ניתן למצוא כאן משקף מתכוונן וגדול יותר, מגיני ידיים מקוריים, רגליות שטח רחבות יותר וגם מגנים ומנשאים שונים.

מעבר לזה אפשר למצוא כאן את לוח השעונים TFT כמו בדגם הרגיל וגם מפתח חכם, תאורת LED וחיישן לחץ אוויר לצמיגי הטיובלס הישובים על חישוקי שפיצים. ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר מוצע כאן בשלושת גרסאות. הראשונה ובסיסית תימכר כאן ב-115,000 שקלים. מעליה ניתן למצוא את גרסת הראלי עם צביעה שונה וחישוקים מוזהבים ב-117,000 שקלים. הבאה ואחרונה היא גרסת האקסלוסיב, המקבלת צביעה משלה, חישוקים מוזהבים וסט מזוודות אלומיניום. עלותה של גרסה זו עומד על 121,000 שקלים.

ב.מ.וו F850GS אדוונצ'ר
עוד גובה, עוד משקל, עוד יכולת?

 


יש כאן, כמובן, גם מערכות עזר מתקדמות לרוכב. מעבר ל-ABS לפנייה ובקרת אחיזה, יש כאן שני מצבי ניהול מנוע ועוד ארבע מצבי רכיבה ב-Riding Mode Pro של החברה. חלק מאלו מיועדים לרכיבה בשטח. אולי הפרט החשוב ביותר כאן, הוא המשקל והגובה כשגרסת האדוונצ’ר כבדה (244 ק”ג) וגבוהה גובה מושב 875 מ”מ) לעומת ה-F850GS.

עוד הבדלים חשובים נחים במתלים. המזלג נתון בזווית חדה יותר והוא מקבל מהלך משופר של 230 מ”מ (215 מאחור). שינויי הגיאומטריה (לרבות זווית ההיגוי החדה והקטנת המפסע) מתבטאים גם בקיצור קל בבסיס הגלגלים – מעניין יהיה לגלות איך שינויים אלו ישפיעו על ההתנהגות.

P90333953_highRes_bmw-f-850-gs-adventuP90333953_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
P90333828_highRes_bmw-f-850-gs-adventuP90333828_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
P90333819_highRes_bmw-f-850-gs-adventuP90333819_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
ב.מ.וו F850GS אדוונצ'רב.מ.וו F850GS אדוונצ'רPreview
P90327711_highRes_the-new-bmw-f-850-gs (1)P90327711_highRes_the-new-bmw-f-850-gs (1)Preview
P90327721_highRes_the-new-bmw-f-850-gsP90327721_highRes_the-new-bmw-f-850-gsPreview
ב.מ.וו F850GS אדוונצ'רב.מ.וו F850GS אדוונצ'ר
עוד גובה, עוד משקל, עוד יכולת?
Preview
P90327711_highRes_the-new-bmw-f-850-gsP90327711_highRes_the-new-bmw-f-850-gsPreview
P90327739_highRes_the-new-bmw-f-850-gsP90327739_highRes_the-new-bmw-f-850-gsPreview
BMW F 850 GS ADV (8)BMW F 850 GS ADV (8)Preview
BMW F 850 GS ADV (7)BMW F 850 GS ADV (7)Preview
BMW F 850 GS ADV (6)BMW F 850 GS ADV (6)Preview
BMW F 850 GS ADV (5)BMW F 850 GS ADV (5)Preview
5_highRes_bmw-f-850-gs-adventu5_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
3.highRes_bmw-f-850-gs-adventu3.highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
2_highRes_bmw-f-850-gs-adventu2_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
1the-new-bmw-f-850-gs1the-new-bmw-f-850-gsPreview

 

מעבר לזה ניתן למצוא כאן את הטווין המקבילי המוכר מהדגם הרגיל. זה אומר שגם כאן יש 95 כ”ס המושגים ב-8,250 סל”ד ומומנט מרבי של 9.3 קג”מ ב-6,250 סל”ד. האופנוע יושק באופן רשמי באירוע הג’ימקאנה המסורתי של ב.מ.וו שייערך ביום שישי הקרוב.

F850GS אדוונצ'ר ב.מ.וו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד