אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר בישראל
ראשי » דו-גלגלי » ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר בישראל
ב.מ.וו F850GS אדוונצ'ר

ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר בישראל

ב.מ.וו מתחילה לשווק את גרסת האדוונצ'ר של הטווין המוכר שלה. המחיר מתחיל ב-115,000 שקלים

אריאל אלסיבוני 01/05/2019

ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר מתחיל את דרכו בישראל. הטווין המקבילי המוכר מקבל תוספות ואבזור התואמים לז’אנר, החביב על הקהל המקומי ובכלל.

רשימת האבזור והשינויים בב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר מתחילה עם מיכל דלק גדול יותר, 23 ל’ נפחו, שאמור להציע טווח של למעלה מ-550 ק”מ לפי היצרנית. מעבר לזה ניתן למצוא כאן משקף מתכוונן וגדול יותר, מגיני ידיים מקוריים, רגליות שטח רחבות יותר וגם מגנים ומנשאים שונים.

מעבר לזה אפשר למצוא כאן את לוח השעונים TFT כמו בדגם הרגיל וגם מפתח חכם, תאורת LED וחיישן לחץ אוויר לצמיגי הטיובלס הישובים על חישוקי שפיצים. ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר מוצע כאן בשלושת גרסאות. הראשונה ובסיסית תימכר כאן ב-115,000 שקלים. מעליה ניתן למצוא את גרסת הראלי עם צביעה שונה וחישוקים מוזהבים ב-117,000 שקלים. הבאה ואחרונה היא גרסת האקסלוסיב, המקבלת צביעה משלה, חישוקים מוזהבים וסט מזוודות אלומיניום. עלותה של גרסה זו עומד על 121,000 שקלים.

ב.מ.וו F850GS אדוונצ'ר
עוד גובה, עוד משקל, עוד יכולת?

 


יש כאן, כמובן, גם מערכות עזר מתקדמות לרוכב. מעבר ל-ABS לפנייה ובקרת אחיזה, יש כאן שני מצבי ניהול מנוע ועוד ארבע מצבי רכיבה ב-Riding Mode Pro של החברה. חלק מאלו מיועדים לרכיבה בשטח. אולי הפרט החשוב ביותר כאן, הוא המשקל והגובה כשגרסת האדוונצ’ר כבדה (244 ק”ג) וגבוהה גובה מושב 875 מ”מ) לעומת ה-F850GS.

עוד הבדלים חשובים נחים במתלים. המזלג נתון בזווית חדה יותר והוא מקבל מהלך משופר של 230 מ”מ (215 מאחור). שינויי הגיאומטריה (לרבות זווית ההיגוי החדה והקטנת המפסע) מתבטאים גם בקיצור קל בבסיס הגלגלים – מעניין יהיה לגלות איך שינויים אלו ישפיעו על ההתנהגות.

P90333953_highRes_bmw-f-850-gs-adventuP90333953_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
P90333828_highRes_bmw-f-850-gs-adventuP90333828_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
P90333819_highRes_bmw-f-850-gs-adventuP90333819_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
ב.מ.וו F850GS אדוונצ'רב.מ.וו F850GS אדוונצ'רPreview
P90327711_highRes_the-new-bmw-f-850-gs (1)P90327711_highRes_the-new-bmw-f-850-gs (1)Preview
P90327721_highRes_the-new-bmw-f-850-gsP90327721_highRes_the-new-bmw-f-850-gsPreview
ב.מ.וו F850GS אדוונצ'רב.מ.וו F850GS אדוונצ'ר
עוד גובה, עוד משקל, עוד יכולת?
Preview
P90327711_highRes_the-new-bmw-f-850-gsP90327711_highRes_the-new-bmw-f-850-gsPreview
P90327739_highRes_the-new-bmw-f-850-gsP90327739_highRes_the-new-bmw-f-850-gsPreview
BMW F 850 GS ADV (8)BMW F 850 GS ADV (8)Preview
BMW F 850 GS ADV (7)BMW F 850 GS ADV (7)Preview
BMW F 850 GS ADV (6)BMW F 850 GS ADV (6)Preview
BMW F 850 GS ADV (5)BMW F 850 GS ADV (5)Preview
5_highRes_bmw-f-850-gs-adventu5_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
3.highRes_bmw-f-850-gs-adventu3.highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
2_highRes_bmw-f-850-gs-adventu2_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
1the-new-bmw-f-850-gs1the-new-bmw-f-850-gsPreview

 

מעבר לזה ניתן למצוא כאן את הטווין המקבילי המוכר מהדגם הרגיל. זה אומר שגם כאן יש 95 כ”ס המושגים ב-8,250 סל”ד ומומנט מרבי של 9.3 קג”מ ב-6,250 סל”ד. האופנוע יושק באופן רשמי באירוע הג’ימקאנה המסורתי של ב.מ.וו שייערך ביום שישי הקרוב.

F850GS אדוונצ'ר ב.מ.וו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד