אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בקטנה: מאזדה MX5 מתעדכנת
ראשי » חדשות » בקטנה: מאזדה MX5 מתעדכנת
מאזדה MX5

בקטנה: מאזדה MX5 מתעדכנת

הרודסטר האהובה של מאזדה זוכה לשורת עדכונים קלה לקראת 2024 שתעזור לה להישאר רלוונטית מול המתחרות שאין לה

אופיר דואק 18/10/2023 צלם: יצרן

הדור הנוכחי של מאזדה MX5 כבר מגיע לגיל 8, גיל מתקדם כאשר מדובר במכונית נוסעים שברוב המקרים כבר מצריך הצגת דור חדש. אלא שה-MX5 שייכת לזן נדיר ונכחד של מכוניות שאנחנו אוהבים ומעדיפים שישארו כמות שהן, כי כל המוסיף גורע. אבל בכל זאת, גם ה-MX5 צריכה לצעוד עם הזמן ובימים אלו זוכה למתיחת פנים שניה במספר לדור הקיים והרביעי בשושלת.

מתיחת הפנים עדינה למדי ואפילו עדינה יותר מאשר זו הקודמת מ-2019, כשהיא בוצעה בגרסה הרגילה ובגרסת ה-RF בעלת הגג הקשיח. חיצונית קשה למצוא שינויים בעיצוב המוכר והמוצלח, אבל אם מתאמצים ניתן להבחין בתאורת LED חדשה ביחידות התאורה הקדמיות, שינוי קל בשבכה הקדמית כדי לאפשר התקנת הרדאר למערכת בקרת השיוט האדפטיבית שנוספה כעת. ישנו גם עיצוב מחודש ליחידות התאורה האחוריות וחישוקי 16 ו-17 אינץ’ חדשים. ממש ממש בקטנה.

כך גם בתא הנוסעים השינוי העיקרי הוא בדמות מערכת מולטימדיה חדשה עם ממש חדש ומודרני ומסך 8.8 אינץ’ רוחבי גדול מבעבר. אם זאת, ממשק התפעול באמצעות חוגה הממוקמת בין המושבים נשמר. לוח המחוונים זכה לגרפיקה חדשה ועדכנית, אבל יכול להיות שלא היינו שמים לכך לב אם לא היו אומרים לנו.



מנוע ה-2.0 ליטר המוכר של מאזדה MX5 נותר ללא שינוי וימשיך להיות מוצע עם תיבת הילוכים ידנית או אוטונומית בעלות שישה יחסי העברה. מנוע ה-1.5 ליטר (המגיע אלינו בטפטוף רק ביבוא מקביל) זכה למספר שינויים ומסתכמים בתגבור קל של 4 כ”ס להספק המרבי העומד על 134 כ”ס. הגרסאות הידניות אגב, מצוידות מעתה כסטנדרט בדיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה. במאזדה מצהירים כי ישנו מסרק הגה חדש ומערכת ההיגוי בעלת תגבור החשמלי מספקת דיוק ותקשורת משופרים.


לקינוח, מערכת בקרת היציבות קיבלה מצב “מסלול” מתירני שייצר התערבות רק במצב של אובדן שליטה מלא ונוספה גם מערכת בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לאחור. כל אלו אמורים להספיק למיאטה עד שיוצג הדור הבא, והחשמלי לא עלינו, בעוד כשנתיים. בנתים צריך להודות למאזדה שלא נגעו יותר מידי במתכון המוצלח והמוכר.

MX5 מאזדה מאזדה MX5 מאזדה מיאטה מיאטה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד