אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בעקבות ה-ID: פולקסווגן טיגואן החדש בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » בעקבות ה-ID: פולקסווגן טיגואן החדש בישראל
פולקסווגן טיגואן

בעקבות ה-ID: פולקסווגן טיגואן החדש בישראל

הדור החדש של פולקסווגן טיגואן נוחת בישראל עם חזית ומערכת מולטימדיה בהשראת דגמי ה-ID החשמליים, ועם תג מחיר גבוה משמעותית מהדור היוצא

אופיר דואק 12/08/2024 צלם: יצרן

פולקסווגן מתחילה לשווק השבוע בישראל את הדור החדש של הטיגואן, אחד מלהיטי המכירות של פולקסווגן באירופה ובעולם שאצלנו זכה להצלחה מפתיעה דווקא בגרסת ה”אולספייס” המוארכת בעלת שורת המושבים השלישית. זהו הדור השלישי של הטיגואן אשר נחשף לראשונה בדיוק לפני שנה, וכמו בעבר הוא מתמקם בהיצע רכבי הפנאי של פולקסווגן בין הטירוק הקומפקטי לבין הטיגואן אולספייס תואם הקודיאק.

הטיגואן החדש מבוסס גם הוא על הפלטפורמה המודולארית של הדור היוצא, אך לאחר שזו עבר שורת שיפורים ועדכונים מקיפה בין היתר בשיפור בידוד הרעשים ואיכות הנסיעה, הקשחת המרכב והתאמה לדור החדש של מערכות בטיחות ועזר אקטיביות לנהג. בסיס הגלגלים נותר זהה לטיגואן הקודם (268 ס”מ), אך האורך הכללי צמח במספר סנטימטרים ל-454 ס”מ בסך הכל המעמידים אותו במקביל לקרוסאוברים כמו קיה ספורטאז’ ויונדאי טוסון.

העיצוב החיצוני מיישר קו עם הקו העדכני של פולקסווגן, כאשר החידוש העיקרי הוא בעיקר בחזית המאמצת אלמנטים מדגמי ה-ID החשמליים כמו הפס החייכני הנמתח בין שתי יחידות התאורה הקדמיות בטכנולוגיית לד מטריקס. תא הנוסעים גם הוא מיישר קו עם דגמי ה-ID החשמליים, וזה אומר שבנוסף ללוח המחוונים הדיגיטלי ישנו מסך מולטימדיה גדול במרכז הדשבורד (12.9 אינץ’ כסטנדרט, 15 אינץ’ ברמת הגימור הגבוהה) שמרכז את רוב תפעול המערכות השונות, מינימום מתגים בלוח המכשירים ושילוב של שמטחי מגע בסגנון סליידרים לתפעול בקרת האקלים, סידור שסקודה כבר החליטה בחוכמה לוותר עליו.


לישראל יגיע הטיגואן נכון לעתה בגרסת הנעה אחת בלבד, מנוע 1.5 ליטר טורבו עם תגבור היברידי קל, כאשר ההספק המרבי עומד על 150 כ”ס ו-25.5 קג”מ כמו בטיגואן היוצא, העוברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה. על הכביש הנתונים הללו מתורגמים ל-9.1 שניות בזינוק ל-100 ומהירות מרבית של 210 קמ”ש, כאשר צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 14.9 ק”מ לליטר על פי נתוני היצרן. גרסאות 2.0 ליטר, הנעה כפולה וגרסה היברידית נטענת עם טווח נסיעה חשמלי של כ-100 ק”מ לא מגיעות כרגע ארצה בין היתר משיקולי מחיר.

ומחיר הוא נקודה רגישה בטיגואן החדש שמתייקר בגרסת הבסיס שלו בלא פחות מ-28 אלף שקלים. מחירו של פולקסווגן טיגואן החדש ברמת גימור Life עומד על 218 אלף שקלים. למרות שהוא מגיע מצויד במכלול מלא של מערכות בטיחות אקטיביות, 9 כריות אוויר, תצוגת נתונים עילית ומצלמות היקפיות, מחירו של פולקסווגן טיגואן החדש גבוה יותר מזה של סקודה קודיאק החדש שהושק כאן בשבוע שעבר, שמציע מידות גדולות יותר ושורת מושבים שלישית. למעשה, הטיגואן החדש יקר אפילו יותר מהטיגואן אולספייס שממשיך להגיע ארצה, אך מבוסס על הדור היוצא.

בנוסף לרמת הגימור הבסיסית ניתן יהיה לקבל את פולקסווגן טיגואן החדש ברמת גימור R Line עם סממני עיצוב ספורטיביים, חישוקי 19 אינץ’ וגג שמש פנורמי, אך גם עם שדרוג משמעותי בדמות בולמים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית בתוספת של 37 אלף שקלים. רמת גימור R Line Plus המוסיפה מושבים חשמליים עם חימום, קירור ועיסוי, ריפודי עור, חישוקי 20 אינץ’ ומערכת מולטימדיה משודרגת מקפיצה את מחירו של הטיגואן ל-265 אלף שקלים.

טיגואן פולקסווגן פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן 2024 פולקסווגן טיגואן החדש
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד