אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן
ראשי » חדשות » בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן

בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן

משפחת האיוניק החשמלית של יונדאי צפויה לקבל חיזוק מלמטה, עם קרוסאובר קטן ושימושי שיערוך בכורה עוד כחודשיים בתערוכת מינכן

אופיר דואק 08/07/2025 צלם: יצרן

ביונדאי מתכוונים להרחיב בשנים הקרובות עוד יותר את נוכחותם בשוק החשמליות, זאת לאחר שכבר ביססו את עצמם עם מבחר דגמים שנע בין דגמי האיוניק 5 ו-6 מצד אחד, לגרסאות חשמליות של הקונה והאינסטר מצד שני. כבר בחודש ספטמבר הקרוב צפויה יונדאי לחשוף במינכן דגם חשמלי חדש, שאמור להיות משמעותי במיוחד עבורה בשוק האירופאי שצמא לדגמים חשמלים עממים יחסית.

הדגם החשמלי החדש אמור להיות חלק ממשפחת האיוניק, מה שאומר שהוא צפוי להציע עיצוב מקורי ונועז יחסית בשילוב אלמנטי הפיקסלים המוכרים מאחיו הגדולים, ויתכן מאד ששמו יהיה איוניק 2 או. מדובר בקרוסאובר קומפקטי שלמעשה אמור להיות הואריאציה של יונדאי לקיה EV2 שנחשף לפני מספר חודשים כקונספט, כשהוא מיועד להתחרות בגרסאות החשמליות של אופל פרונטרה וסיטרואן C3 איירקרוס אך גם ב-BYD אטו 2. מבחינת המידות זה אומר אורך של כ-4.2 מטרים ובסיס גלגלים של כ-2.6 מטרים. יהיה מעניין לראות אם גם ביונדאי יאמצו את קווי העיצובה קובייתיים של קיה EV2 שאמורים לשוות לרכב מראה גדול מכפי שהוא באמת.

יונדאי איוניק 2 אמור להתבסס על ואריאציית ההנעה הקדמית המוזלת של פלטפורמת E-GMP של הקונצרן, עליה כאמור יבנה גם קיה EV2 כשהיא משמשת כבר את דגמי ה-EV3 ו-EV4 הגדולים יותר. זה אומר שימוש בארכיטקטורת 400 וולט במקום 800 וולט, אך מצד שני עדין היא אמורה להציע את סוללות הדור האחרון ותכונות כמו V2L לאספקת כוח מסוללת הרכב לצרכני אנרגיה חיצוניים ותמיכה בעדכוני תוכנה מרחוק (OTA).

אח תאום לקיה EV2

בדומה לדגמים נוספים המתבססים על ואריציה זו של הפלטפורמה, גם איוניק 2 תצויד במנוע חשמלי קדמי בהספקים של עד 201 כ”ס בשילוב עם סוללת 58.3 קוט”ש האמורה להספיק לטווח נסיעה של קצת יותר מ-400 ק”מ. לפחות באופן תאורטי ניתן יהיה להציע את הדגם החדש גם עם סוללת 81.4 קוט”ש שמוצעת בדגמי ה-EV3 וה-EV4, מה שיביא שאמור לטווח נסיעה מרשים של למעלה מ-600 ק”מ. עוד ניתן לצפות באיוניק הקטנה גם לתא נוסעים מודרני, עם השילוב המוכר של יונדאי עם צמד מסכים רוחבי ללוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, כשביונדאי בוודאי ישלבו כמה פתרונות אכסון שימושיים בעיצוב מקורי כפי שראינו כבר באינסטר הקטנה.


השיווק של יונדאי איוניק 2 אמור להתחיל באירופה בתחילת שנת 2026 עם מחיר יעד של 25 אלף יורו ומטה. זה אומר שאם וכאשר המכונית תגיע ארצה באמצע השנה באה מחירה אמור לעמוד על כ-150 אלף שקלים ברמות המיסוי הנוכחיות על רכבים חשמליים.

יונדאי יונדאי איוניק יונדאי איוניק 2 קרוסאובר חשמלי תערוכת מינכן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד