אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב’הנסי’ חושבים שקורבט ZR1 עם 1,200 כ”ס זה רעיון טוב
ראשי » חדשות » ב’הנסי’ חושבים שקורבט ZR1 עם 1,200 כ”ס זה רעיון טוב
הנסי ZR1

ב’הנסי’ חושבים שקורבט ZR1 עם 1,200 כ”ס זה רעיון טוב

סדנת הנסי הציגה מגוון פתרונות לכל אלה שלא יכולים להסתפק ב-755 כ"ס

בן חסון 14/12/2017

מאז שהוצג הדור הנוכחי של קורבט ZR1 הוא לא מפסיק לעלות לכותרות, בכל זאת למכונה עם 755 כ”ס נותנים הרבה כבוד.

העניין הוא שכמו שיש כאלה שנדהמו כששמעו כמה סוסים שוכנים מתחת למכסה המנוע שלה, יש גם לא מעט חבר’ה שבשבילם זה פשוט לא מספיק. כאן נכנסת לתמונה סדנת הנסי.

נכון, בזמנה ה”פנוי” הסדנה עוסקת בתכנון מכונית שגורמת לבוגאטי שירון לעמוד בצד ולעשות חשבון נפש, אבל הליבה עדיין נמצאת בערכות השיפורים שהסדנה מציעה ונחשבות לכאלה מהשורה הראשונה.

קורבט ZR1
חיצונית בהנסי הסתפקו בעבודת מחשב על תמונות היצרן של שברולט, מזל שמתחת למכסה המנוע הכל שונה…

 


ראשונה עומדת גרסת ה-HPE850, שבטח כבר הבנת שהספקה נאמד ב-850 כ”ס (ו-98.8 קג”מ). בהנסי השיגו את תוספת ההספק בעזרת שורה ארוכה של שינויים – החל בשסתומי כניסה ויציאה חדשים, גל זיזים חדש, סעפת יניקה משודרגת, ממיר קטליטי ליברלי יותר, שינויים למערכת הפליטה, עדכון לניהול המנוע ועוד. אה, יש גם שטיחים חדשים של הנסי בתא הנוסעים. שווה.

שברולט עדיין לא פרסמה את נתוני הביצועיים הרשמיים של הקורבט, מנגד הנסי מבטיחה שה-ZR1 “שלה” (בגרסה החלשה מתוך השלוש שהציגה, להזכירך) תסיים את המאוץ ל-100 קמ”ש ב-2.6 שניות ותחצה רבע מייל בתוך 10.3 שניות.

קורבט ZR1
באיזה הספק תרצה את ה-ZR1 שלך?

 

הגרסה הבאה ברשימה מתבססת על השינויים שנעשו ב-850, אבל מוסיפה מגדש-על ומצנן ביניים חדשים ונקראת HPE1000. זה אומר שכאן יעמדו לרשות הנהג 1000 כ”ס ו-133.5 קג”מ. ל-100 קמ”ש היא תגיע בתוך 2.5 שניות והיא תחצה רבע מייל ב-9.7 שניות.

בראש עומדת ה-HPE1200. לגרסה זו מנוע שנפחו הוגדל ל-7.0 ל’ (6.2 ל’ “בלבד” באחרות), בוכנות מאלומיניום, טלטלים מותאמים מפלדה מחושלת, גל ארכובה חדש שיוכל לעמוד בעומסים שהמנוע מייצר ועוד. כל העבודה הקשה של הנסי מסתכמת ב-1,200 כ”ס ו-147.4 קג”מ, שמסוגלים להאיץ את ה-ZR1 הלא ממש סטנדרטית הזו ל-100 קמ”ש ב-2.2 שניות, לרבע מייל בתוך 9.2 שניות ולרשום יותר מ-370 קמ”ש מרביים.

שברולט קורבט ZR1
החליפו שם הכל, בערך

 

המחירים לשיפורים הללו טרם נמסרו, אבל בהנסי מספרים כי הייצור מוגבלת ועומד על כ-100 יחידות לכל אחת מהגרסאות. ואם אתה דואג לגבי עמידות המכלולים דע לך שהנסי מספקת אחריות מלאה למשך שנתיים או 24,000 מייל על השתיים הראשונות ושנה או 12,000 מייל על ה-1,200. יופי, נרגענו.

הנסי ZR1

קורבט ZR1
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד