אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אנרג’יקה אגו בישראל – סופרבייק חשמלי
ראשי » דו-גלגלי » אנרג’יקה אגו בישראל – סופרבייק חשמלי
אנרג'יקה אגו

אנרג’יקה אגו בישראל – סופרבייק חשמלי

זה היה רק עניין של זמן עד שזה יקרה ואופנוע ספורטיבי חשמלי לחלוטין ינחת כאן, זה מה שצריך לדעת

אריאל אלסיבוני 08/06/2017

אנרג’יקה אגו נוחת בישראל והוא מגיעה לכאן ביוזמת חשמל אוטו ל.י או בשמה המוכר יותר, יבואנית אופנועי ZERO החשמליים. אנרג’יקה ממוקמת באיזור מודנה באיטליה והיא שמה לעצמה למטרה לייצר אופנועים ספורטיביים ללא פליטת מזהמים. איך היא עושה את זה? עם חשמל כמובן.

המנוע החשמלי מייצר הספק המקביל ל-145 כ”ס (בין 4,900 ל-10,500 סל”ד)ונתון מומנט מרשים הרבה יותר – 20.3 קג”מ, הזמינים מהשנייה שאתה מסובב את המצערת. כל זה עובר לגלגל האחורי באמצעות יחס העברה אחד, בלי תיבת הילוכים וללא מצמד, וזמן התאוצה המוצהר ל-100 קמ”ש עומד על 3 שניות כשהמהירות המירבית מוגבלת ל-240 קמ”ש. טווח הנסיעה המוצהר עומד על 150 ק”מ כשטעינה מלאה לוקחת 3.5 שעות.

אנרג'יקה אגו
סופרבייק חשמלי ראשון על אדמת ישראל

 

היות ומדובר במנוע חשמלי שמניע את הגלגל האחורי בצורה ישירה, אין שום בעיה להציע כאן הילוך אחורי. והאגו באמת מאפשר נסיעה לאחור, עם דחיפת המצערת לפנים. עוד בקשר ליחידת ההנעה הזו – הבלמים הרגנרטיביים מחזירים אנרגיה לסוללה בזמן בלימה כשעל הכול חולשת מערכת הניהול הממוחשבת שמכילה גם מערכת בקרת משיכה.


אנרג'יקה אגו
150 ק”מ טווח בין טעינה לטעינה.

 

שאר המכלולים נורמטיביים יותר, יש כאן שלדת מסבך צינורות פלדה, פיירינג עשוי קרבון-פייבר ומערכת בלימה (כולל ABS כמובן) של ברמבו. המזלג ההפוך של מרזוקי מלפנים והבולם האחורי של ביטובו (שניהם בעלי אפשרות כיוונון מלאה) סוגרים את מערך השלדה. המחיר עומד על 140,000 שקלים כשהנתון היחיד שנראה לא במקום לאופנוע סופרבייק בדף הנתונים, נמצא תחת סעיף המשקל. 258 ק”ג – מחיר ההנעה הנקיה ממזהמים.

אנרג'יקה אגו
ספורט נקי.

 

אגו אנרג'יקה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד