אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אנרג’יקה אגו בישראל – סופרבייק חשמלי
ראשי » דו-גלגלי » אנרג’יקה אגו בישראל – סופרבייק חשמלי
אנרג'יקה אגו

אנרג’יקה אגו בישראל – סופרבייק חשמלי

זה היה רק עניין של זמן עד שזה יקרה ואופנוע ספורטיבי חשמלי לחלוטין ינחת כאן, זה מה שצריך לדעת

אריאל אלסיבוני 08/06/2017

אנרג’יקה אגו נוחת בישראל והוא מגיעה לכאן ביוזמת חשמל אוטו ל.י או בשמה המוכר יותר, יבואנית אופנועי ZERO החשמליים. אנרג’יקה ממוקמת באיזור מודנה באיטליה והיא שמה לעצמה למטרה לייצר אופנועים ספורטיביים ללא פליטת מזהמים. איך היא עושה את זה? עם חשמל כמובן.

המנוע החשמלי מייצר הספק המקביל ל-145 כ”ס (בין 4,900 ל-10,500 סל”ד)ונתון מומנט מרשים הרבה יותר – 20.3 קג”מ, הזמינים מהשנייה שאתה מסובב את המצערת. כל זה עובר לגלגל האחורי באמצעות יחס העברה אחד, בלי תיבת הילוכים וללא מצמד, וזמן התאוצה המוצהר ל-100 קמ”ש עומד על 3 שניות כשהמהירות המירבית מוגבלת ל-240 קמ”ש. טווח הנסיעה המוצהר עומד על 150 ק”מ כשטעינה מלאה לוקחת 3.5 שעות.

אנרג'יקה אגו
סופרבייק חשמלי ראשון על אדמת ישראל

 

היות ומדובר במנוע חשמלי שמניע את הגלגל האחורי בצורה ישירה, אין שום בעיה להציע כאן הילוך אחורי. והאגו באמת מאפשר נסיעה לאחור, עם דחיפת המצערת לפנים. עוד בקשר ליחידת ההנעה הזו – הבלמים הרגנרטיביים מחזירים אנרגיה לסוללה בזמן בלימה כשעל הכול חולשת מערכת הניהול הממוחשבת שמכילה גם מערכת בקרת משיכה.


אנרג'יקה אגו
150 ק”מ טווח בין טעינה לטעינה.

 

שאר המכלולים נורמטיביים יותר, יש כאן שלדת מסבך צינורות פלדה, פיירינג עשוי קרבון-פייבר ומערכת בלימה (כולל ABS כמובן) של ברמבו. המזלג ההפוך של מרזוקי מלפנים והבולם האחורי של ביטובו (שניהם בעלי אפשרות כיוונון מלאה) סוגרים את מערך השלדה. המחיר עומד על 140,000 שקלים כשהנתון היחיד שנראה לא במקום לאופנוע סופרבייק בדף הנתונים, נמצא תחת סעיף המשקל. 258 ק”ג – מחיר ההנעה הנקיה ממזהמים.

אנרג'יקה אגו
ספורט נקי.

 

אגו אנרג'יקה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד