אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אנרג’יקה אגו בישראל – סופרבייק חשמלי
ראשי » דו-גלגלי » אנרג’יקה אגו בישראל – סופרבייק חשמלי
אנרג'יקה אגו

אנרג’יקה אגו בישראל – סופרבייק חשמלי

זה היה רק עניין של זמן עד שזה יקרה ואופנוע ספורטיבי חשמלי לחלוטין ינחת כאן, זה מה שצריך לדעת

אריאל אלסיבוני 08/06/2017

אנרג’יקה אגו נוחת בישראל והוא מגיעה לכאן ביוזמת חשמל אוטו ל.י או בשמה המוכר יותר, יבואנית אופנועי ZERO החשמליים. אנרג’יקה ממוקמת באיזור מודנה באיטליה והיא שמה לעצמה למטרה לייצר אופנועים ספורטיביים ללא פליטת מזהמים. איך היא עושה את זה? עם חשמל כמובן.

המנוע החשמלי מייצר הספק המקביל ל-145 כ”ס (בין 4,900 ל-10,500 סל”ד)ונתון מומנט מרשים הרבה יותר – 20.3 קג”מ, הזמינים מהשנייה שאתה מסובב את המצערת. כל זה עובר לגלגל האחורי באמצעות יחס העברה אחד, בלי תיבת הילוכים וללא מצמד, וזמן התאוצה המוצהר ל-100 קמ”ש עומד על 3 שניות כשהמהירות המירבית מוגבלת ל-240 קמ”ש. טווח הנסיעה המוצהר עומד על 150 ק”מ כשטעינה מלאה לוקחת 3.5 שעות.

אנרג'יקה אגו
סופרבייק חשמלי ראשון על אדמת ישראל

 

היות ומדובר במנוע חשמלי שמניע את הגלגל האחורי בצורה ישירה, אין שום בעיה להציע כאן הילוך אחורי. והאגו באמת מאפשר נסיעה לאחור, עם דחיפת המצערת לפנים. עוד בקשר ליחידת ההנעה הזו – הבלמים הרגנרטיביים מחזירים אנרגיה לסוללה בזמן בלימה כשעל הכול חולשת מערכת הניהול הממוחשבת שמכילה גם מערכת בקרת משיכה.


אנרג'יקה אגו
150 ק”מ טווח בין טעינה לטעינה.

 

שאר המכלולים נורמטיביים יותר, יש כאן שלדת מסבך צינורות פלדה, פיירינג עשוי קרבון-פייבר ומערכת בלימה (כולל ABS כמובן) של ברמבו. המזלג ההפוך של מרזוקי מלפנים והבולם האחורי של ביטובו (שניהם בעלי אפשרות כיוונון מלאה) סוגרים את מערך השלדה. המחיר עומד על 140,000 שקלים כשהנתון היחיד שנראה לא במקום לאופנוע סופרבייק בדף הנתונים, נמצא תחת סעיף המשקל. 258 ק”ג – מחיר ההנעה הנקיה ממזהמים.

אנרג'יקה אגו
ספורט נקי.

 

אגו אנרג'יקה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד