אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אנדורו כתום ועממי? ק.ט.מ מרחיבה את משפחת האנדורו R
ראשי » דו-גלגלי » אנדורו כתום ועממי? ק.ט.מ מרחיבה את משפחת האנדורו R
ק.ט.מ אנדורו R

אנדורו כתום ועממי? ק.ט.מ מרחיבה את משפחת האנדורו R

ק.ט.מ ממשיכה להציג עוד דגמים חדשים ועממיים, כשהפעם מגיע תורם של דגמי 125 ו-390 במשפחת האנדורו R ללא קשר לדגמי האנדורו המקצועיים

אופיר דואק 22/01/2025 צלם: יצרן

בזמן שבק.ט.מ נמצאים בתהליכי הבראה וצמצומים, היצע הדגמים של החברה האוסטרית לא מפסיק להתרחב. מספר ימים לאחר שחשפה את דגמי הסופרמוטו החדשים בנפחי 125 ו-390 במשפחת ה-SMC R מציגים בק.ט.מ צמד דגמים קטני נפח נוסף. מדובר הפעם בדגמים המיועדים לרוכבי השטח ומשתייכים למשפחת האנדורו R שכללה עד כה רק את דגם האנדורו R 690.

בעוד שק.ט.מ 690 אנדורו R מתבסס על דגמי האנדורו המקצועיים של ק.ט.מ בשילוב מנוע הסינגל הגדול ביותר של החברה, הדגמים קטני הנפח הם משהו שונה במהותם. למרותש ם המשפחה הם לא מתבססים על דגמי האנדורו המקצועי, אלא כמו דגמי ה-SMC R שנחשפו בתחילת השבוע, הם פיתוח על בסיס הפלטפורמה של דגמי הדיוק הקטנים. זה אומר שימוש באותם מנועי 125 ו-399 סמ”ק מוכרים המותקנים בשלדת צינורות מרכזית  דומה.

עם זאת בדומה לדגמי ה-SMC R ישנה שלדת זנב שונה, זרוע אחורית שונה ועיגון גבוה יותר לבולם האחורי כדי להתאים למהלך המתלים המוגדל עם גיאומטריה המתאימה ליעוד ברכיבה מעבר לכביש. גם הפלסטיקה,  הכנף הקדמית ומיכל הדלק של דגמי האנדורו R החדשים הם זהים לאלו שבדגמי הסופרמוטו. אי אפשר להתעלם מניסיון לשוות לדגמים החדשים מראה של “הדבר האמיתי” הן בשילובי הצבעים והן עם פרטים נדרשים כמו מיגון הגחון המאסיבי.


 

למרות שמם, בק.ט.מ מגדירים את דגמי האנדורו R החדשים כ-Dual Sport, מה שפעם היה מוגדר פשוט כדו”ש. יתר נתוני המפרט מרמזים שמדובר בדו”ש קרבי יחסית, כשגובה המושב עומד על 89 ס”מ ומרווח הגחון על 27.2 ס”מ, בין היתר הודות למתלים בעלי מהלך של 230 מ”מ מלפנים ומאחור. פחות מאופנועי אנדורו אבל יותר מאופנועי אדוונצ’ר קרביים. מידות החישוקים קרביות למהדרין עם שילוב של חישוק 21 אינץ’ מלפנים ו-18 אינץ’ מאחור. בסיס הגלגלים לעומת זאת עומד על 147.5 ס”מ ארוכים יחסית שאמורים לתרום ליציבות ברכיבת כביש. המפלט ממוקם נמוך ממה שהייתם מצפים מאופנוע שטח קרבי וגם משקל עצמי של 159 ק”ג לגרסת ה-390 מרמזים שלא מדובר כאן באופנוע אנדורו קליל.

שני דגמי האנדורו החדשים מיועדים להיות אופנועי תקציב וייוצרו כמו יתר דגמי המשפחה בהודו. עם זאת המפרט משתדל להיות נדיב וכולל מתלים מתכווננים חלקית ושלוש מפות הצתה בגרסת ה-390. לשתי גרסאות הנפח מערכת בלימה של ByBre עם דיסק קדמי בקוטר 280 מ”מ וקאליפר בעל שתי בוכנות, מערכת ABS הניתנת לניתוק מלא ברכיבת שטח ומסך TFT בגודל 4.2 אינץ’ המשמש כלוח מחוונים.

המחיר של שני הדגמים צפוי להיות נגיש יחסית כדי למשוך קהל יעד צעיר, ובכל מקרה זול בהרבה מדגמיה אנדורו המקצועיים. השאלה הגדולה היא האם הדגמים העממים הם אלו שיצליחו להזרים לק.ט.מ את המזומנים שהיא כל כך זקוקה להם.

ק.ט.מ 390 אנדרו Rק.ט.מ 390 אנדרו RPreview
KTM 390 ENDURO R 12KTM 390 ENDURO R 12Preview
ק.ט.מ אנדורו Rק.ט.מ אנדורו RPreview
KTM 390 ENDURO R 10KTM 390 ENDURO R 10Preview
KTM 390 ENDURO R 13KTM 390 ENDURO R 13Preview
KTM 390 ENDURO R 14KTM 390 ENDURO R 14Preview
KTM 390 ENDURO R 08KTM 390 ENDURO R 08Preview
KTM 390 ENDURO R 07KTM 390 ENDURO R 07Preview
KTM 390 ENDURO R 06KTM 390 ENDURO R 06Preview
KTM 390 ENDURO R 05KTM 390 ENDURO R 05Preview
KTM 390 ENDURO R 04KTM 390 ENDURO R 04Preview
KTM 390 ENDURO R 03KTM 390 ENDURO R 03Preview
KTM 390 ENDURO R 01KTM 390 ENDURO R 01Preview
KTM 390 ENDURO R 02KTM 390 ENDURO R 02Preview

אופנוע אנדורו ק.ט.מ ק.ט.מ 125 אנדורו R ק.ט.מ 390 אנדורו R ק.ט.מ אנדורו R
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד