אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אין כסף? אוטו איטליה (פרארי, מזראטי) מדווחת על עלייה של 51 אחוז במכירות ב-2016
ראשי » חדשות » אין כסף? אוטו איטליה (פרארי, מזראטי) מדווחת על עלייה של 51 אחוז במכירות ב-2016

אין כסף? אוטו איטליה (פרארי, מזראטי) מדווחת על עלייה של 51 אחוז במכירות ב-2016

החברה, שמייבאת רק שני מותגים סופר-אקזוטיים לארץ, מסיימת שנה מוצלחת למדי

אריאל אלסיבוני 02/01/2017

אין כסף? ובכן יש ויש. נתוני המכירות המובאים כאן מראים שיש לא מעט כאלו שיוקר המחיה זה צמד מילים שלא מוכר להם. כך עולה מנתונים שחשפה היום אוטו איטליה יבואנית פרארי ומזראטי לישראל.

החברה מודיעה כי מכירותיה עלו ל-62 רכבים סה”כ בשנת 2016, עליה של 51 אחוזים לעומת שנת 2015. אז אילו מכוניות אקזוטיות אוהבים הישראלים? בואו נראה.

מזהים מבפנים? זו המכונית הנמכרת ביותר של פרארי בישראל ב-2016...
מזהים מבפנים? זו המכונית הנמכרת ביותר של פרארי בישראל ב-2016…

 

פרארי


ב-2016 נמסרו 9 דגמי פרארי בישראל. זה נשמע לא הרבה, אבל כשזוכרים שהעלות הממוצעת של כל יחידה כזו נעה סביב ה-2.5 מיליון שקלים (לפי אוטו איטליה) זה כבר נשמע רציני יותר. הדגם הנמכר ביותר של פרארי בישראל הוא ה-488GTB עם 5 יחידות שנמסרו, במקום השני נמצאת גרסת הספיידר של ה-488, עם 3 יחידות שנמסרו והאחרונה חביבה היא קליפורניה T אחת שנמכרה כאן.

 

מזראטי

אצל מזראטי חגגו השנה עם בואו של הלבנטה החדש. מזראטי הספיקו למסור רק 10 מכוניות כאלו מאז ההשקה בספטמבר אבל הם מפרסמים שיש 51 לקוחות הממתינים ל-SUV האיטלקי החדש שלהם. עוד מוסרים ממזראטי כי הם מכרו השנה 35 מזראטי גיבלי (שהופך אותה למכונית הנמכרת ביותר של אוטו איטליה), 7 גראנטוריסמו וקוואטרופורטה אחת.

ויש 51 איש שמחכים לקבל את הלבטה שלהם...
ויש 51 איש שמחכים לקבל את הלבטה שלהם…

מזראטי פרארי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

2 תגובות

  1. אביחי התחבר למערכת כדי להשתתף בדיון 02/01/2017 בשעה 20:50

    תודות לאינסטגרם המזורגג

  2. פיני התחבר למערכת כדי להשתתף בדיון 27/01/2017 בשעה 08:52

    שווה אני עובר מיגואר ,לגיבלי

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד