אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אודי: 2.0 ל’ ויותר מ-610 כ”ס
ראשי » חדשות » אודי: 2.0 ל’ ויותר מ-610 כ”ס
אודי: 2.0 ל' ויותר מ-610 כ"ס

אודי: 2.0 ל’ ויותר מ-610 כ”ס

יחידת הכוח החדשה של אודי לסדרת ה-DTM מציגה נתונים מרשימים מאוד וההספק זה בכלל לא הסיפור כאן

אריאל אלסיבוני 29/03/2019

אחרי שנתיים וחצי של פיתוח, אודי מציגה מנוע חדש למכוניות ה-DTM שלה. שינוי בתקנות מחייב נטישה של מנועים מרובי ציל’ ונפח לטובת יחידות קטנות יותר ויעילות.

התקנות החדשות מטילות הגבלה על צריכת הדלק של המכוניות בסדרת המירוץ, אבל מצד שני מתירה להם הספק גג גבוה יותר.

המנוע האמור מציג נתונים מרשימים מאוד. הוא יכול לטפס ל-9,500 סל”ד,ולהפיק יותר מ-610 כ”ס. כל זה מארבעה ציל’ בנפח 2.0 ל’ – מוגדשי טורבו כמובן. הוא לא רק חזק יותר מה-V8 הקודם, לפי אודי הוא גם שוקל משמעותית פחות – 85 ק”ג.

אודי: 2.0 ל' ויותר מ-610 כ"ס
הרבה כוח, מעט משקל, עונה שלמה

 


בשלב הזה תחשבו, ביג-דיל, טיונרים מוציאים הספקים כאלו ממנועי הקונצרן כבר זמן מה. וכאן מגיע הפרט המעניין. צריך לזכור שבמרוצי ה-DTM אי-אפשר להחליף מנוע כל העונה. זה אומר שכל מכונית מתחילה ומסיימת את הסדרה עם מנוע סגור. כל המרוצים, האימונים, מבחני הדירוג, כל אלו על אותו המנוע.

אודי: 2.0 ל' ויותר מ-610 כ"ס
כ-1,000 שעות על ה-“ריג”

 

זה מחייב אמינות גבוהה מאוד לצד הנתונים המרשימים. ואכן אודי מספרים שהם השקיעו את רוב הזמן בהגברת החוסן של המנוע הזה. כולל כ-1,000 שעות בעומס גבוה על הדיינו. באודי מוסיפים שה-RS5 שתתחרה ב-DTM השנה, תשקול קצת פחות מ-1,000 ק”ג. עם יחס הספק משקל כזה, לא פלא שהם צופים ה-RS5 החדשה, תקיף מסלול נתון ב-3 שניות מהר יותר מהקודמת.

אודי: 2.0 ל' ויותר מ-610 כ"ס
“תן לו בגבוהות האנס…”

 

איך אומרים היום? ביג לייק. אנחנו אוהבים ומחכים לגרסת הכביש…

RS5 אודי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד