אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אבארט 124 ספיידר – היא כאן
ראשי » חדשות » אבארט 124 ספיידר – היא כאן

אבארט 124 ספיידר – היא כאן

במסגרת האירוע השנתי של לקוחות אבארט הציגה החברה את ה-124 ספיידר לשוק המקומי

אריאל אלסיבוני 01/12/2016 צלם: רונן טופלברג

אחרי לא מעט זמן וציפייה (של איטלופילים מסויימים) אבארט 124 ספיידר נחשפה בישראל ושיווקה מתחיל בימים אלו. כבר כמה שנים שאבארט בישראל אוספים את לקוחותיהם כל זמן מה, ולוקחים אותם למסע גיבוש. הם לא ממש מטפסים על ג’בלאות, ולא סוחבים אלונקות, ההיפך המוחלט מזה אם להיות מדויקים. אלו תמיד אירועים מושקעים מאוד, בלוקיישן מפנק מאוד עם תשומת לב יתירה לפרטים הקטנים.

השנה החליט היבואן להזמין למפגש השנתי הזה גם עיתונאים, במטרה להראות לנו מי הם אותם אנשים ששופכים סכומי עתק על מכונית איטלקיה קטנטונת וגם בכדי להציג את הבת החדשה במשפחת אבארט.

אבארט 124 ספיידר

 


אבארט 124 ספיידר מציגה שם ישן עם אינטרפטציה חדשה – אבל לא חדשה מדי, זאת אומרת – ה-124 ספיידר מכילה את המרכיבים הנכונים. אני מתכוון כמובן להנעה אחורית ובמקרה הספציפי של אבארט 124 ספיידר, גם דפרנציאל מוגבל החלקה. הנעה אחורית, יחד עם מרכב קטן וגג נפתח חייבים להיות המתכון לכל רודסטר קלאסית. וזה בדיוק מה שהיא, רודסטר איטלקית עם קריצה עיצובית ל-124 ספיידר המקורית. והיא נסמכת על מי שדאגה לשמר את מסורת הרודסטר כל כך הרבה שנים – המאזדה מיאטה.

אבארט 124 ספיידר

 

אבארט 124 ספיידר מתחילה את חייה ביפן ועוברת לאיטליה להשלמת הבנייה. יש כאן מנוע אחר (1.4 ליטר טורבו מוגדש, 170 כ”ס ו-25.5 קג”מ), נתוני ביצועים נאים (6.9 שניות ל-100 קמ”ש בדרך ל-232 קמ”ש מירביים) ועיצוב שונה מבחוץ עם נגיעות איטלקיות מסורתיות מבפנים.

אבארט 124 ספיידר

 

הפיאט קצת ארוכה, רחבה ונמוכה יותר מהמאזדה וגם כבדה יותר בכמה עשרות ק”ג. האבזור נדיב למדי וכולל בין השאר תאורת LED, מערכת שמע של BOSE וארבע יציאות מפלט. נכון לרגעים אלו כל הרכבים שהוקצו לשוק הישראלי הם אוטומטיים בלבד (שישה יחסי העברה, אפשרות תפעול מההגה).

אבארט 124 ספיידר

 

מבסיס האירוע במלון כרמים הספקנו לחטוף נסיעת קצרה עם אבארט 124 ספיידר. זו היתה טעימה ראשונית שלא תחליף מבחן מלא שיופיע כאן בקרוב. התחושות בנהיגה הזכירו מאוד את המכונית עליה מבוססת הספיידר הזו עם הבדלים בעיקר בגזרת המנוע.

אבארט 124 ספיידר

 

אבל אם אתם שואלים אותנו הגורם המבדל, וזה שיגרום לאנשים מסויימים מאוד ללכת שבי אחריה, הוא המראה בכלל והשפה העיצובית של אבארט בפרט – על כך נרחיב במבחן האמור.

 

124 ספיידר אבארט'
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד