אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קאן-אם מאבריק X3 – הנה 5 דברים שצריך לדעת עליו
ראשי » חדשות » קאן-אם מאבריק X3 – הנה 5 דברים שצריך לדעת עליו

שתף

קאן-אם מאבריק X3 – הנה 5 דברים שצריך לדעת עליו

רכב השטח הכי מדובר בעולם נכון לימים אלה נוחת בישראל

אריאל אלסיבוני 06/11/2016

1. מימדים: אין דבר אחד נקודתי חשוב כשמדברים על קאן-אם מאבריק X3 יש מכלול שלם. המימדים הם בהחלט חלק מהסיפור, זו הפעם הראשונה שאני מתסכל פנים אל פנים בכלי שטח ולא אומר לעצמי: “אבל הוא נראה צר וגבוה מדי…”. אז לא, ה-X3 נראה יותר כמו באחה באגי מוקטן מאשר טרקטור על סטרואידים. הוא רחב, נמוך וארוך (בייחוד בגרסת ה-XRS) – מבטיח כבר בעמידה את אותה יציבות צידית שעושה רושם שנעדרה מכלים כאלו עד היום.

2. מיתלים: תראו איזה קטע יש דברים יותר חשובים ממנוע אה… בכל הגרסאות של קאן-אם מאבריק X3 יש מתלים אורכי מהלך מתכווננים של פוקס. הדגם הבכיר (XRS כשיש גם XDS ואת גרסת ה-R שהיא גרסת הכניסה) מצויד במיתלים אדירים, לא פחות, שמציעים מהלך של 56 ס”מ מלפנים ו-61 ס”מ מאחור. עידו כהן שנכח בהשקה ויודע דבר או שניים על תכנון רכבי שטח פסק שנקודות העיגון של הבולמים, בגובה כתפי הנהג ומעלה – יגרמו לנהג להרגיש שהוא חלק אחד מהכלי. לי לא נותר אלא להסכים.

קאן-אם מאבריק X3
מהלך מתלה אדיר מלפנים…

 

3. מנוע: טוב יש גם מנוע. טריפל מוגש בנפח 900 סמ”ק שמפיק 154 כ”ס. הנתון הזה כשלעצמו לא אומר הרבה אז קאן-אם טוענים שהוא מאיץ ל-60 מייל בשעה בפחות מחמש שניות. זה נתון שלקוח מעולם מכוניות הכביש המהירות והיקרות ותאר טוב מאוד איך הדבר הזה אמור לזוז לפנים.


קאן-אם מאבריק X3
ועוד יותר מאחור…

 

4. כסף: זה לא מוצר צריכה בסיסי אז בטח שהוא לא זול. ועדיין גרסת הכניסה (ה-R שנמכרת כאן במחיר של 173,000 שקלים) יקרה במעט מההיצע בשוק הסופר-ספורטיבי מוגדש הטורבו של כלי השטח האלו. גרסת ה-XRS הבכירה עולה כאן 200,000 שקלים. בתקופת ההשקה יוצעו כל הכלים עם הנחה של 7,000 שקלים ועם חבילת אבזור מקיפה (ומקורית של קאן-אם) בשווי 25,000 שקלים.

קאן-אם מאבריק X3
נתון תאוצה שמתאים יותר לפורשה 911 בסיסית…

 

5. המון פרטים: כמו שכבר סיפרנו לכם בעבר יש כאן לא מעט פרטים. מרווח הגחון מכובד למרות שתנוחת הישיבה נמוכה יותר, הכיסא מתכוון באופן מלא, תא הנוסעים מרווח מאוד, קאן-אם טוענת שהשלדה קלה וחזקה יותר מכל מה שיש למתחרים להציע וה-X3 באמת נראה, אפילו בעמידה – כמו משהו ששובר את כל החוקים בקטגוריה. אבל אחרי חודשים שאנחנו לוטשים בו עיניים אנחנו רוצים להפסיק לדבר עליו, אנחנו רוצים לתת עליו גז – ואת זה נעשה בקרוב. צפו לעידכונים.

כתבות נוספות עבורך:

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

BYD סיליון 5

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

אאודי A3

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

אאודי קונספט C

אאודי TT קופצת לעתיד

X3 מאבריק קאן אם
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

פייסבוק

‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד