אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סקודה קודיאק בישראל – כל מה שצריך לדעת
ראשי » חדשות » סקודה קודיאק בישראל – כל מה שצריך לדעת

סקודה קודיאק בישראל – כל מה שצריך לדעת

סקודה השיקה הבוקר את רכב הפנאי הגדול שלה בישראל, החל מ- 175,000 שקלים

גל מילמן 13/06/2017

סקודה קודיאק – רכב הפנאי הגדול של החברה – הושק הבוקר באופן רישמי בישראל. הקודיאק מצטרף באיחור יחסי לקטגורית רכבי הפנאי הגדולים אבל הוא עושה זאת בצורה מרשימה למדי ומעורר הרבה התעניינות בקרב הצרכן הישראלי.

סקודה קודיאק מבוסס על פלטפורמת ה-MQB המודולרית של החברה בדומה לרכבי פנאי אחרים של הקונצרן (טיגואן לדוגמה) אבל מציע מימדים מרשימים יותר. אם זה האורך (470 ס”מ) או בסיס הגלגלים (279 ס”מ) הוא גדול ואמור להציע מרווח פנים מכובד, תא מטען ענק (635 ל’ בתצורת 5 מושבים) וגם אפשרות לשורת מושבים שלישית.

 


יחידת ההנעה העיקרית של הקודיאק אצלנו תתבסס על מנוע ה-1.4 ליטר המוגדש והמוכר של החברה. ההספק עומד על 150 כ”ס (בין 4,500 ל-6,000 סל”ד) והמומנט על 25.5 קג”מ (בין 1,500 ל-3,500 סל”ד) כשהמנוע הזה יודע לנתק את שני צילנדרים (מספר 2 ומספר 3) בכדי לחסוך דלק בשיוט. הוא משודך לתיבת DSG בעלת שישה יחסי העברה כשהכוח עובר לגלגלים הקדמיים (ישנה גם גרסת כפולת הנעה). מי שירצה יותר כוח ימצא את מבוקשו בגרסת ה-2.0 ליטרים המוגדשת בעלת 180 כ”ס כשגם גרסת הדיזל (2.0 ליטר, 150 כ”ס) תוצע לקהל הישראלי. שתי האחרונות יוצעו כאן עם תיבת DSG בעלת שבעה יחסי העברה, כשהבנזין תגיע רק עם הנעה כפולה והדיזל עם הנעה קדמית.

סקודה קודיאק

 

בין שאר מערכות העזר והבטיחות המוכרות, סקודה קודיאק תשווק כאן כבר מגרסת הבסיס (‘אמבישן’) עם בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת שמירה על הנתיב, התראה על עייפות ומערכת לבלימת חירום. מחיר הגרסה הבסיסית (מנוע 1.4, הנעה קדמית) עומד על 180,000 שקלים. מי שיוותר על שורת המושבים השלישית ויסתפק בחמישה מושבים יקבל הנחה של 5,000 שקלים – בכל רמות האבזור והגרסאות. מי שירצה הנעה כפולה בגרסה זו ישלם 195,000 שקלים.

סקודה קודיאק

 

רמת גימור ‘סטייל’ מוסיפה בין השאר, חיישני חנייה קדמיים, מערכת לזיהוי שטח מת מבוססת רדאר, התראת תנועה לאחור, פנסי לד ומצלמה אחורית. רמת הגימור ‘אקסלוסיב’ מוסיפה על אלו מצלמות 360 היקפיות וסיוע לחנייה.

סקודה קודיאק

 

גרסת ה-1.4 ליטר עם הנעה קדמית ברמת גימור סטייל תעלה 200,000 שקלים כשתוספת הנעה כפולה תעלה את המחיר ל-215,000 שקלים. גרסת ה-2.0 ליטרים החזקה עם תיבת DSG7 והנעה כפולה תעלה 229,000 שקלים בגרסת ‘סטייל’ כשרמת אבזור ‘אקסלוסיב’ דורשת תוספת של 16,000 שקלים. מחירן של גרסאות הדיזל נע בין 200,000 שקלים (‘אמבישן’) ל-220,000 שקלים (‘סטייל’) וסוגר את רשימת המחירים של רכב הפנאי החדש של סקודה.

סקודה קודיאק

 

סקודה קודיאק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

תגובה אחת

  1. שי התחבר למערכת כדי להשתתף בדיון 13/06/2017 בשעה 11:43

    וזה עוד לפני שדיברנו על הגיר שלהם שהולך בקלות (ולטענת החברה זה רק מעלה את הערך של האוטו אם הלך הגיר אחרי כמה קילומטרים…) לגיטימי סהכ.
    ועל שירות הלקוחות עדיף שלא נדבר.
    3 סקודות קניתי.3 אכזבות.

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד