אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מרצדס S65 AMG חדשה? זמן טוב לבדוק מי הפאר החזקה ביותר
ראשי » חדשות » מרצדס S65 AMG חדשה? זמן טוב לבדוק מי הפאר החזקה ביותר
מרצדס S65 AMG

מרצדס S65 AMG חדשה? זמן טוב לבדוק מי הפאר החזקה ביותר

הצגת הגרסה העדכנית למרצדס S-קלאס גרמה לי לתהות, מי היא מכונית הפאר שמייצרת הכי הרבה מומנט בישראל

אריאל אלסיבוני 18/04/2017

מרצדס S קלאס עדכנית הוצגה בתערוכת שנחאי. כן היא מקבלת עדכוני אבזור, עיצוב ומנועים חדשים. יש גם תיבה חדשה עם 9 מהירויות ובעיקר קפיצת מדרגה אוטונומית. הבשורה היא בטיחותית, עם כל המערכות המוכרות של מרצדס, שמחוזקות כעת על ידי שימוש במפות מתעדכנות שלפיהן יכולה ה-S קלאס החדשה להבין את התנועה טוב יותר ולהתאים עצמה אליה. ה-S קלאס המחודשת, צפויה להגיע לארץ לקראת סוף השנה הנוכחית.

הבשורה שפחות אהבנו במתיחת הפנים הזו היא העובדה שה-S63 AMG מצוידת מעכשיו בהנעה כפולה בלבד. אבל אל חשש, ה-S65 AMG עדיין מצוידת בהנעה אחורית כמו שצריך ונותנת לחוליגן המהוגן אפשרות לעשות ברן-אאוט עם סטייל. וזה משמח, בייחוד כשזוכרים שבחזיתה מצוי מנוע V12 כפול-מגדשים עם 630 כ”ס ויותר מ-100 קג”מ.

מרצדס S65 AMG
לחוליגן המהוגן?

 

הנתון הזה גרם לי לתהות – מיהן מכוניות הפאר החזקות ביותר, ואני מדבר כאן על מומנט, על להרגיש את המאסה נבעטת קדימה כאילו אין מחר בכל הילוך ובכל מהירות. זו שאלה מצוינת (ולא מדויקת או אמפירית בעליל) כי קודם כל מה זה פאר? האם דין פנאמרה כדין סדרה 7? ברור שלא. האחת היא מכונית פאר קלאסית והשנייה שעטנז מרובע-דלתות שמנסה לרקוד על כמה חתונות, בדיוק כמו הראפיד או הקוואטרופורטה לצורך העניין. אבל הכנסתי אותן לרשימה בכל זאת, בשביל הגיוון והצבע. אז בבקשה, אלו מכוניות הפאר והיוקרה שמפיקות הכי הרבה מומנט בישראל.


 

1. מרצדס S65 AMG

טוב, זה לא באמת צריך להפתיע אף אחד, עם V12 בנפח 5,980 סמ”ק שמגובה בשני מגדשי טורבו וכל הידע של חטיבת AMG למה כבר אפשר לצפות. 101.9 קג”מ מפיק המנוע האדיר הזה, מספיק בשביל לקחת את מכונית הפאר המהודרת והכבדה הזו ל-100 קמ”ש תוך 4.3 שניות.

מרצדס S65 AMG

 

2. ב.מ.וו 760

את האמת זה צפוי ששתי אלו יהיו צמודות, בטח בסגמנט בו הן נמצאות בתחרות טכנולוגית צמודה כל-כך כבר שלושה עשורים, אולי יותר. גם כאן אפשר למצוא V12 כפול מגדשים ואפילו נפח גדול יותר (6,592 סמ”ק) אבל המומנט צנוע בהשוואה למרצדס עם 81.5 קג”מ.

מרצדס S65 AMG

 

3. פורשה פנמרה טורבו

טוב הנה התגנבה לרשימה הזו פאר לא קלאסית בדיוק. תצורת הסדאן ההכרחית לטעמי, לא כאן והצללית של הפנמרה מנסה להגיד יותר ספורט ופחות פאר. אבל יש לה ארבע דלתות, ומקום לארבעה נוסעים, אז מנוע ה-V8 (עם שני מגדשי טורבו) בנפח 3,996 סמ”ק (שנראים דלים פתאום) משחיל אותה למקום השלישי עם 78.5 קג”מ.

מרצדס S65 AMG

 

4. אודי S8 פלוס

טוב, ברור ששלושת מותגי הפאר הגרמנים יהיו כאן. אבל בזמן ששתי הראשונות דובקות במנועים אדירי ממדים ומרובי-צילנדרים אודי מתייצבת כאן עם מנוע צנוע, יחסית כן, V8  כפול מגדשי טורבו בנפח של 3,993 סמ”ק. ברשימה הזו הנתונים האלו נראים פתאום קצת לא מספקים וגם נתון המומנט, 76.4 קג”מ, נחות בהשוואה לשתי הראשונות וקרוב מאוד לזה של הפורשה.

מרצדס S65 AMG

 

5. מזראטי קוואטרופורטה GTS

הסיפור כאן מזכיר מאוד את זה של הפנמרה, למרות שהאיטלקיה מתגאה בשם ובתצורה נכונה יותר לכאן, עוד משנות ה-60. היא גם דומה במידות המרכב שלה לשתי הראשונות. מול עדר הגרמניות החזקות מתייצבת הקוואטרופורטה עם V8 (שנעזר גם הוא במגדשי טורבו) בכדי להפיק מנפח של 3,799 סמ”ק 72.3 קג”מ. כניסה לא גרמנית ראשונה לרשימה.

 

6. אסטון מרטין ראפיד S

עוד רכב שלא בדיוק מתאים לרשימה הזו מבחינת תצורה, או בכלל. אסטון-מרטין, מותג שהוא בראש ובראשונה עיצוב וכנראה בגלל זה קצת קשה לי עם הראפיד מול העיניים (בדומה לפנמרה). גרסת ה-S של הראפיד סוגרת את הרשימה הזו עם 64.2 קג”מ שמפיק ה-V12 האטמוספרי המהולל בנפח 5,935 הסמ”ק שבחרטומה. זו המכונית האחרונה כאן וגם היחידה שנושאת את דגל המנועים האטמוספריים ברשימה הזו כמו שבטח שמת לב.

מרצדס S65 AMG
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד