אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מסחרית משולשת: סיטרואן ג’אמפי החדשה בישראל
ראשי » חדשות » מסחרית משולשת: סיטרואן ג’אמפי החדשה בישראל

מסחרית משולשת: סיטרואן ג’אמפי החדשה בישראל

מגיעה אלינו עם שלוש גרסאות מרכב ושני מנועים בשלוש רמות הספק

גל מילמן 21/02/2017

לובינסקי משיקה בישראל את הדור השלישי של סיטרואן ג’אמפי – המסחרית המודולרית של החברה שהחלה את חייה בשנת 1995. הג’אמפי החדשה יושבת על פלטפורמת ה-emp2 החדשה והמודולרית עם מכלולים שהותאמו לייעודם המסחרי ועיצוב רענן וחדש.

בסיטרואן מספרים שמכיוון והמסחרית החדשה פונה לקהלי יעד רבים, הושם דגש על החלל הפנימי והוא אמור להציע איכות חומרים משופרת. ולא רק, סיטרואן מספרים שהם כיוונו לנוחות נסיעה ובידוד ברמה של מכונית נוסעים פרטית גם ללא משא.

סיטרואן ג'אמפי

 


הג’אמפי מוצעת  בשלוש גרסאות (קטן, בינוני וגדול) כשכל גרסה כזו מציעה מימדים שונים, הבדלים בכושר הסחיבה והגרירה והבדלים נוספים. הוורסליות הזו אמורה לקרוץ לקהל מגוון כאמור מכאלו שצריכים נפח הטענה גדול ועד למשפחות מרובות ילדים וסלי קניות.

סיטרואן ג'אמפי

.

בכל הקשור ליחידות הכוח מציע הג’אמפי מספר אפשרויות. הגרסה הקטנה מציעה בחירה בין מנוע 1.6 טורבו-דיזל (115 כ”ס ו-30.6 קג”מ, ידנית) לבין 2 ליטר טורבו-דיזל (177 כ”ס ו-40.8 קג”מ, אוטומטית) כשהמחירים עבורה נעים בין 170,000 שקלים ל-190,000 שקלים.

סיטרואן ג'אמפי

 

עם גרסאות המרכב הנותרות (בינוני, גדול) מוצע מנוע טורבו-דיזל בנפח 2 ליטרים עם שתי רמות הספק (150 כ”ס, 177 כ”ס), המשודך לתיבה ידנית בעלת 6 הילוכים או אוטומטית בעלת 6 הילוכים בהתאמה. המחירים לגרסאות אלו מתחילים ב-200,000 שקלים למרכב בינוני עם המנוע החלש יותר ותיבה ידנית ומגיעים ל-240,000 שקלים לגרסה הגדולה החזקה והאוטומטית של הג’אמפי.

 

 

ג'אמפי סיטרואן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד