אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לקסוס LC בישראל – לקסוס אחרת
ראשי » חדשות » לקסוס LC בישראל – לקסוס אחרת
לקסוס LC

לקסוס LC בישראל – לקסוס אחרת

לקסוס החלה בשיווק הקופה הספורטיבית שלה

בן חסון 27/08/2017

לקסוס הודיעה על התחלת שיווק ה-LC החדשה, מכונית הקופה הספורטיבית שלה שהוצגה בתחילת שנת 2016. היא ממש לא נראית כמו הלקסוס שאנחנו מכירים, שמרנות ואיפוק רחוקים ממנה שנות אור. היא דומה מאוד (מאוד) לקונספט שקדם לה (LF-LC) וזה מצוין, כי אין הרבה דברים שמבאסים אותנו יותר מלראות מכונית קונספט מעוצבת למשעי שמובילה לדגם סדרתי אפור ושבלוני.

הנה כמה דברים שכדאי לדעת:

 


פלטפורמת ההנעה האחורית חדשה לחלוטין ופותחה במיוחד עבור לקסוס LC עם הבטחה דינאמית גדולה מצד היצרנית. השלדה, הם מספרים, קשיחה יותר מזו של LFA, וגרסת הבנזין מצוידת בהיגוי לארבעת הגלגלים, דיפרנציאל מוגבל החלקה וגלגל הגה בעל יחס משתנה. רק מה, היא כבדה – 1,935 ק”ג לגרסת הבנזין.

לקסוס LC
הבנזין מגיעה עם הבטחה דינאמית גדולה

 

זה מביא אותנו למנועים. ה-LC תשווק בארץ בשתי גרסאות – אחת היברידית, השנייה בעלת מנוע בנזין – לשתיהן תיבה אוטומטית חדשה עם עשרה (!) יחסי העברה. זו ההיברידית (LC500h) עושה שימוש ב-V6 בנפח 3.5 ל’ (299 כ”ס) ומנוע חשמלי (179 כ”ס) המביאים להספק כולל של 359 כ”ס. למרות משקל עצמי של 1,985 ק”ג הביצועים נאים – 5 שניות במאוץ ל-100 קמ”ש ו-250 קמ”ש מרביים. למקרה שתהית, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 15.6 ק”מ לליטר.

לגרסת הבנזין (LC500) מנוע V8 בנפח 5 ל’ שנלקח ישירות מלקסוס RC-F. זה אומר שהוא מפיק 477 כ”ס ב-7,100 סל”ד ו-55 קג”מ ב-4,800 סל”ד. זה מספיק ל-4.7 שניות בתאוצה ל-100 קמ”ש ו-270 קמ”ש מרביים.

לקסוס LC
מנוע שנלקח מה-RC-F ועיצוב שתורגם לדגם סדרתי בצורה ישירה מהקונספט

 

שתי הגרסאות מגיעות כשהן מצוידות במיטב מערכות הבטיחות האקטיביות של לקסוס – בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת בלימה אוטונומית, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, התראה על רכב בשטח מת ועוד.

רמת האבזור של שתי הגרסאות נאה ביותר וכוללת מושבי עור (מלא בהיברידית, אלקטנרה בבנזין) חשמליים עם אוורור וחימום, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חישוקים קלים (21 אינץ’ לבנזין, 20 אינץ’ להיברידית), מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 10.3 אינץ’ ועוד.

המחיר הנדרש עבור לקסוס LC מתחיל ב-725,000 שקלים עבור הגרסה ההיברידית ומגיע עד 795,000 שקלים עבור מנוע הבנזין.

לקסוס LC

לקסוס לקסוס LC
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד