אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דאצ’יה לוגאן: סדאן וסטיישן לעם
ראשי » חדשות מקומיות » דאצ’יה לוגאן: סדאן וסטיישן לעם
דאצ'יה

דאצ’יה לוגאן: סדאן וסטיישן לעם

החברה מרחיבה את היצע הדגמים המקומי עם דגם חדש בעל שתי גרסאות

אריאל אלסיבוני 28/08/2016

דאצ’יה לוגאן נוחתת כאן ומרחיבה את ההיצע של החברה בשוק המקומי. היא מוצעת אצלינו בשתי גרסאות מרכב, סדאן (זוהי הלוגאן) וסטיישן מוארכת (הנקראת לוגאן MCV). כרגיל אצל דאצ’יה, אחד הקלפים החזקים הוא המחיר שמתחיל ב-75,000 שקלים ללוגאן הבסיסית.

הלוגאן מגיעה אלינו עם שני מנועים האחר בנזין (0.9 ליטר, טורבו, 90 כ”ס) והשני דיזל (1.5 ליטר, 90 כ”ס) כשניתן לבחור בין גיר ידני או גיר רובוטי (חד-מצמדי). מחירי הלוגאן מתחילים כאמור ב-75,000 שקלים לגרסה הידנית, כשמחירה של הגרסא הרובוטית נקבע על 80,000 שקלים.

DACIA LOGAN MCV II (K52) - PHASE 1 - MODEL YEAR 2016

 


הלוגאן MCV מציעה מרכב סטיישן והיא ארוכה יותר מהלוגאן סדאן (449 ס”מ מול 435 ס”מ כשבסיס הגלגלים של שתיהן עומד על 263 ס”מ). יחידות הכוח זהות אך גרסת הבנזין של ה-MCV מוצעת רק עם תיבה רובוטית. מי שיבחר באופציה מונעת הסולר יוכל לבחור בין אופציה ידנית לרובוטית גם כאן. המחירים מעט יקרים יותר גרסת הבנזין הרובוטית תעלה כאן 83,000 שקלים וגרסת הדיזל הידנית תעלה כאן 86,000 שקלים. מי שיבקש דיזל רובוטית ישלם 90,000 שקלים.

האבזור טוב, לרבות מולטימדיה ובקרת שיוט אך דאצ’יה לוגאן מיובאת לכאן עם ארבע כריות בטיחות בלבד וזה הזמן אולי לציין שהיא נחנה עם שש כריות ביורו NCAP וגם בתצורה זו רשמה שלושה כוכבים לזכותה בלבד.

דאצ'יה

דאצ'יה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד