דאצ’יה לוגאן נוחתת כאן ומרחיבה את ההיצע של החברה בשוק המקומי. היא מוצעת אצלינו בשתי גרסאות מרכב, סדאן (זוהי הלוגאן) וסטיישן מוארכת (הנקראת לוגאן MCV). כרגיל אצל דאצ’יה, אחד הקלפים החזקים הוא המחיר שמתחיל ב-75,000 שקלים ללוגאן הבסיסית.
הלוגאן מגיעה אלינו עם שני מנועים האחר בנזין (0.9 ליטר, טורבו, 90 כ”ס) והשני דיזל (1.5 ליטר, 90 כ”ס) כשניתן לבחור בין גיר ידני או גיר רובוטי (חד-מצמדי). מחירי הלוגאן מתחילים כאמור ב-75,000 שקלים לגרסה הידנית, כשמחירה של הגרסא הרובוטית נקבע על 80,000 שקלים.
הלוגאן MCV מציעה מרכב סטיישן והיא ארוכה יותר מהלוגאן סדאן (449 ס”מ מול 435 ס”מ כשבסיס הגלגלים של שתיהן עומד על 263 ס”מ). יחידות הכוח זהות אך גרסת הבנזין של ה-MCV מוצעת רק עם תיבה רובוטית. מי שיבחר באופציה מונעת הסולר יוכל לבחור בין אופציה ידנית לרובוטית גם כאן. המחירים מעט יקרים יותר גרסת הבנזין הרובוטית תעלה כאן 83,000 שקלים וגרסת הדיזל הידנית תעלה כאן 86,000 שקלים. מי שיבקש דיזל רובוטית ישלם 90,000 שקלים.
האבזור טוב, לרבות מולטימדיה ובקרת שיוט אך דאצ’יה לוגאן מיובאת לכאן עם ארבע כריות בטיחות בלבד וזה הזמן אולי לציין שהיא נחנה עם שש כריות ביורו NCAP וגם בתצורה זו רשמה שלושה כוכבים לזכותה בלבד.