אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו R nineT – שני דגמים חדשים
ראשי » דו-גלגלי » ב.מ.וו R nineT – שני דגמים חדשים

ב.מ.וו R nineT – שני דגמים חדשים

ב.מ.וו ממשיכה להציג אינטרפטציות על בסיס הרטרו-נייקד שלהם, אנחנו לא מתלוננים

אריאל אלסיבוני 05/10/2016

עוד לפני שהוצג ב.מ.וו R nineT הראשונים פרסמה החברה סקיצות על בסיס האופנוע הזה שגרמו לנו לרייר. לאחר מכן הבטיחה החברה שיוצגו עוד דגמים על בסיס הפלטפורמה הזו. וקצת אחרי שהוצג הסקרמבלר, החברה עומדת בהצהרות שלה ומשחררת עוד שתי גרסאות לפלטפורמת הניינטי (שאנחנו באופן אישי מאוד מחבבים).

מדובר בשתיים, האחת גרסה טהורה ופשוטה שנקראת ‘פיור’ והשניה גרסת קפה-רייסר סופר סקסית שנקראת, כמובן, ‘רייסר’. שתי הגרסאות מצוידות במתלים פשוטים יותר מהניינטי הראשון והמקורי ובחישוקים יצוקים.

ב.מ.וו R nineT

 


שניהם מצוידים באותו מנוע מקורר אוויר/שמן בנפח 1,170 סמ”ק המפיק 110 כ”ס. שניהם מצוידים ב-ABS אבל מערכת בקרת משיכה היא אופציה בתשלום. עוד אופציה בתשלום (כמו בסקרמבלר שהגיע אלינו לא מזמן) אלו חישוקי שפיצים שלא היינו ממהרים להרכיב על שני אלו דווקא (על הסקרמבלר לעומת זאת, כן).

נתחיל מהרייסר ברשותכם כי הוא פשוט עושה לנו את זה. כאילו, תסתכלו על התמונות. כמעט והתפתנו לשים כאן גלריה ולא לכתוב עליו מילה אבל נו, טוב בכל זאת. הרייסר מקבל שלדה כסופה ומערכת הנעה בשחור עמוק, שני אלו מנגנים כינור שני לחצי פיירינג שמתכתב עם מאה אחרת ועושה את זה בהצלחה יתירה בייחוד עם צביעת הטריקולור שמחוברת כל-כך לזרועות הביצועים של ב.מ.וו.

r9tr9tPreview
r9t-2r9t-2Preview
r9t-3r9t-3Preview
r9t-4r9t-4Preview
r9t-5r9t-5Preview

 

הפיור נראה לנו לגמרי כמו גרסת כניסה לעולם של ב.מ.וו R nineT, אנחנו צופים שמחירו יהיה נמוך ביחס לניינטי הרגיל – בגלל המתלים הפשוטים יותר והגלגלים הייצוקים – והוא אמור לקרוץ לאנשים שנמשכו לעיצוב והעריכו את התחושות של אותו ניינטי ראשון אבל לא יכלו להרשות לעצמם לשלם את המחיר. ה-‘פיור’ משמר את העיצוב, את יחידת ההנעה ואמור להנגיש את החוויה הזו במחיר נמוך יותר.

r9t-6r9t-6Preview
r9t-8r9t-8Preview
r9t-9r9t-9Preview
r9t-10r9t-10Preview
r9t-11r9t-11Preview

ב.מ.וו ב.מ.וו R nineT
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד