אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
Sold Out במיליונים: פרארי פורוסנגווה בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » Sold Out במיליונים: פרארי פורוסנגווה בישראל
פרארי פורוסנגווה

Sold Out במיליונים: פרארי פורוסנגווה בישראל

פרארי מתחילה לשוק בישראל תאורטית את הקרוסאובר האקזוטי והייחודי שלה. תאורטית כיוון שכל היחידות המוקצות לישראל כבר נמכרו במחיר התחלתי של 3.3 מיליון שקלים

אופיר דואק 28/09/2023 צלם: יצרן

למעריצי פרארי האדוקים לקח זמן לעכל את העובדה שסמל הסוס הצוהל ממראנלו מוצמד גם לרכב קרוסאובר. אבל עם כל הכבוד למעריצים והטהרנים, בפרארי רוצים להרוויח כסף. פרארי פורוסנגווה (Purosangue), קרוסאובר עם 5 דלתות אמור לייצר עבור פרארי את המזומנים הללו וגם לפנות לקהלים חדשים שרוצים פרארי פרקטית ומוכנים לשלם על זה.

נראה שהמטרה של פרארי הושגה. בימים אלו מתחילה החברה לשווק את פורוסנגווה בישראל, אם כי הגדרה “לשווק” היא לא ממש נכונה, שכן כל 9 היחידות המוקצות עבור השוק הישראלי כבר נמכרו כשהן נושאות תג מחיר התחלתי של 3.3 מיליון שקלים. פרארי פורוסנגווה הראשונה שהגיע לישראל בימים אלו שכוללת כמה וכמה תוספות צנועות, כמו הצבע הלבן הייחודי, כבר נושאת תג מחיר של 4.8 מיליון שקלים.

תמורת תג המחיר האסטרונומי הזה מעניקה פרארי פורוסנגווה לא מעט. המרכב כולל שתי דלתות “התאבדות” אחורית להקלת הגישה למושבים האחוריים, דלת חמישית בסגנון הצ’בק לטובת השימושיות ותא נוסעים מאובזר לעייפה הכולל גם מסך אישי נפרד לנוסע הקדמי. בפרארי, כן?  מה שיכול לעזור לכם לחבב יותר את פרארי פורוסנגווה היא העובדה שהיא מצוידת במנוע V12 אטמוספרי ללא כל תגבור חשמלי, ככל הנראה בפעם האחרונה אי פעם בפרארי.




המנוע בנפח 6.5 ליטר מספק 715 כ”ס ו-73 קג”מ המועברים לארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שמונה יחסי העברה, הממוקמת על הסרן האחורי לטובת חלוקת משקל אידאלית. אמנם מדובר בקרוסאובר, אבל הביצועים לא מביישים את הסמל עם 3.3 שניות בזינוק ל-100 קמ”ש ומהירות מרבית של 313 קמ”ש. החבילה כוללת גם מתלים אדפטיביים ואפילו היגוי אחורי שאמורים להשכיח את העובדה שעדין מדובר בקרוסאובר.

פרארי פרארי פורוסאנגוואה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד