אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
MyWay מציגה את רכב הדריפטים האולטימטיבי
ראשי » חדשות » MyWay מציגה את רכב הדריפטים האולטימטיבי

MyWay מציגה את רכב הדריפטים האולטימטיבי

מכוניות שנבנו באופן ייעודי למסלולי המירוצים קיימות מעל 100 שנים. עכשיו יש גם רכב ייעודי למרוצי דריפט שפותח על-ידי ישראלי

דין אפפל 17/06/2024 צלם: MyWay

את בית הספר לדריפטים MyWay בהונגריה כנראה שלא צריך להכיר לרובכם. בית הבפר הוקם לפני קצת יותר מעשור על ידי אדם פרנק והדריך אינספור נהגים אירופאים וישראלים שרצו לחוות וללמוד בצורה מקצועית את אומנות ההחלקות על הצד. היצע רכבי הדריפטים בעולם מוגבל למדי, ולרוב הוא מתבסס על הסבות שנעשו על בסיס מכוניות פופולאריות בעלות הנעה אחורית. במקרה של MyWay עד היום הם הסתמכו על דגמי ב.מ.וו ישנים שעברו הסבה ושדרוג משמעותי הן ביחידת ההנעה והן במכלולי השלדה כדי להתאים למשימה. אבל בסופו של דבר, בשביל להתקדם לשלב הבא נדרשה קפיצת מדרגה טכנית, מה שהוביל אותם לפתח רכב דריפטים חדש מהיסוד. הרכב נקרא IIWII שפירושו ״זה מה שזה״ (It is what it is).

החזון מאחורי פיתוח הרכב נועד בשביל לאפשר למודרכים להתנסות בקרבות דריפטים, טנדם, דלת לדלת ולקבל את מלוא החוויה של להתחרות כמו הנהגים המקצוענים. יצירת מכונית דריפטים ייעודית תואמת את ההתפתחות בעולם הדריפטים המקצועי, כאשר ישנו מירוץ פנימי לבנות מכוניות עם עוד כוח ועוד אחיזה, מה שהופך אותן לקשות מאוד לשליטה מצד אחד, ולא אמינות מצד שני מה שיוצר הרבה לחץ על הנהגים. במציאות כזו כבר אי אפשר להסתמך על מכוניות מוסבות.

המטרה של IIWII היא  להחזיר את אלמנט הכיף שוב לדריפטים בלי חשש שהמכונית תתפרק באמצע ההחלקה. בנוסף תוכננה המכונית כדי לענות על הדרישות הספציפיות של מכונית דריפטים, מה שבסופו של דבר קשה להשיג עם מכוניות מוסבות שכם אם מדובר בדגמים ספורטיביים, הם תוכננו בראש ובראשונה להיות מכוניות כביש לשימוש יום יומי.



 

אז מה הוא בעצם IIWII? מדובר ברכב הבנוי משלדת צינורות מפיתוח עצמי. עם חלוקת משקל של 55:45 לטובת החלק הקדמי, כך שבזמן הדריפט, על הגז, חלוקת המשקל תהיה בפועל 50:50. שני המושבים ממוקמים אחורנית ככל הניתן, ממש על הסרן האחורי בשביל למקסם את התחושות שעוברות אל הנהג. בסיס גלגלים ארוך (272 ס״מ) אמור לתרום ליציבות בזמן ההחלקה. יחידת ההנעה הנוכחית נלקחה מב.מ.וו: מנוע V8 בנפח 4.0 ליטר המספק כ-300 כ״ס, אשר ממוקם לפני הציר הקדמי, כלומר תצורה של מנוע מרכזי קדמי, שוב, לטובת חלוקת משקל אידאלית.  אדם מספר כי השלדה תוכננה כך שתוכל לאכלס כל מנוע V8 עם זוית 90 מעלות בין ראשי המנוע. 

ה-IIWII שוקלת רק 780 ק״ג כך שעדין מדובר ביחס הספק משקל מכובד. הגוף המינימליסטי שלה כולל רק את מה שצריך, כאשר למיעוט בחלקי גוף ישנה גם משמעות של מינימום נזק במקרה של תאונה או מפגש בתרגולי טנדם. חלקי הגוף מפלסטיק קליל מתפרקים ניתנים להחלפה בקלות בעת הצורך, כך שנדמה שמתכנני ה-IIWII חשבו על כל היבטים הנחוצים למכונית דריפטים. התוצאה בהחלט נראית בעלת יכולות מרשימות, כפי שניתן לצפות בסרטון שלפניכם ובהחלט עושה חשק לעלות ולעשן צמיגים על המסלול בהונגריה.


MyWay IIWII 02MyWay IIWII 02Preview
MyWay IIWII 17MyWay IIWII 17Preview
MyWay IIWII 10MyWay IIWII 10Preview
MyWay IIWII 11MyWay IIWII 11Preview
MyWay IIWII 12MyWay IIWII 12Preview
MyWay IIWII 16MyWay IIWII 16Preview
MyWay IIWII 15MyWay IIWII 15Preview
MyWay IIWII 14MyWay IIWII 14Preview
MyWay IIWII 09MyWay IIWII 09Preview
MyWay IIWII 01MyWay IIWII 01Preview
MyWay IIWII 03MyWay IIWII 03Preview
MyWay IIWII 04MyWay IIWII 04Preview
MyWay IIWII 05MyWay IIWII 05Preview
MyWay IIWII 06MyWay IIWII 06Preview
MyWay IIWII 07MyWay IIWII 07Preview
MyWay IIWII 08MyWay IIWII 08Preview
MyWay IIWII 13MyWay IIWII 13Preview

MyWay דריפטים רכב דריפטים
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד