אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
MyWay מציגה את רכב הדריפטים האולטימטיבי
ראשי » חדשות » MyWay מציגה את רכב הדריפטים האולטימטיבי

MyWay מציגה את רכב הדריפטים האולטימטיבי

מכוניות שנבנו באופן ייעודי למסלולי המירוצים קיימות מעל 100 שנים. עכשיו יש גם רכב ייעודי למרוצי דריפט שפותח על-ידי ישראלי

דין אפפל 17/06/2024 צלם: MyWay

את בית הספר לדריפטים MyWay בהונגריה כנראה שלא צריך להכיר לרובכם. בית הבפר הוקם לפני קצת יותר מעשור על ידי אדם פרנק והדריך אינספור נהגים אירופאים וישראלים שרצו לחוות וללמוד בצורה מקצועית את אומנות ההחלקות על הצד. היצע רכבי הדריפטים בעולם מוגבל למדי, ולרוב הוא מתבסס על הסבות שנעשו על בסיס מכוניות פופולאריות בעלות הנעה אחורית. במקרה של MyWay עד היום הם הסתמכו על דגמי ב.מ.וו ישנים שעברו הסבה ושדרוג משמעותי הן ביחידת ההנעה והן במכלולי השלדה כדי להתאים למשימה. אבל בסופו של דבר, בשביל להתקדם לשלב הבא נדרשה קפיצת מדרגה טכנית, מה שהוביל אותם לפתח רכב דריפטים חדש מהיסוד. הרכב נקרא IIWII שפירושו ״זה מה שזה״ (It is what it is).

החזון מאחורי פיתוח הרכב נועד בשביל לאפשר למודרכים להתנסות בקרבות דריפטים, טנדם, דלת לדלת ולקבל את מלוא החוויה של להתחרות כמו הנהגים המקצוענים. יצירת מכונית דריפטים ייעודית תואמת את ההתפתחות בעולם הדריפטים המקצועי, כאשר ישנו מירוץ פנימי לבנות מכוניות עם עוד כוח ועוד אחיזה, מה שהופך אותן לקשות מאוד לשליטה מצד אחד, ולא אמינות מצד שני מה שיוצר הרבה לחץ על הנהגים. במציאות כזו כבר אי אפשר להסתמך על מכוניות מוסבות.

המטרה של IIWII היא  להחזיר את אלמנט הכיף שוב לדריפטים בלי חשש שהמכונית תתפרק באמצע ההחלקה. בנוסף תוכננה המכונית כדי לענות על הדרישות הספציפיות של מכונית דריפטים, מה שבסופו של דבר קשה להשיג עם מכוניות מוסבות שכם אם מדובר בדגמים ספורטיביים, הם תוכננו בראש ובראשונה להיות מכוניות כביש לשימוש יום יומי.



 

אז מה הוא בעצם IIWII? מדובר ברכב הבנוי משלדת צינורות מפיתוח עצמי. עם חלוקת משקל של 55:45 לטובת החלק הקדמי, כך שבזמן הדריפט, על הגז, חלוקת המשקל תהיה בפועל 50:50. שני המושבים ממוקמים אחורנית ככל הניתן, ממש על הסרן האחורי בשביל למקסם את התחושות שעוברות אל הנהג. בסיס גלגלים ארוך (272 ס״מ) אמור לתרום ליציבות בזמן ההחלקה. יחידת ההנעה הנוכחית נלקחה מב.מ.וו: מנוע V8 בנפח 4.0 ליטר המספק כ-300 כ״ס, אשר ממוקם לפני הציר הקדמי, כלומר תצורה של מנוע מרכזי קדמי, שוב, לטובת חלוקת משקל אידאלית.  אדם מספר כי השלדה תוכננה כך שתוכל לאכלס כל מנוע V8 עם זוית 90 מעלות בין ראשי המנוע. 

ה-IIWII שוקלת רק 780 ק״ג כך שעדין מדובר ביחס הספק משקל מכובד. הגוף המינימליסטי שלה כולל רק את מה שצריך, כאשר למיעוט בחלקי גוף ישנה גם משמעות של מינימום נזק במקרה של תאונה או מפגש בתרגולי טנדם. חלקי הגוף מפלסטיק קליל מתפרקים ניתנים להחלפה בקלות בעת הצורך, כך שנדמה שמתכנני ה-IIWII חשבו על כל היבטים הנחוצים למכונית דריפטים. התוצאה בהחלט נראית בעלת יכולות מרשימות, כפי שניתן לצפות בסרטון שלפניכם ובהחלט עושה חשק לעלות ולעשן צמיגים על המסלול בהונגריה.


MyWay IIWII 02MyWay IIWII 02Preview
MyWay IIWII 17MyWay IIWII 17Preview
MyWay IIWII 10MyWay IIWII 10Preview
MyWay IIWII 11MyWay IIWII 11Preview
MyWay IIWII 12MyWay IIWII 12Preview
MyWay IIWII 16MyWay IIWII 16Preview
MyWay IIWII 15MyWay IIWII 15Preview
MyWay IIWII 14MyWay IIWII 14Preview
MyWay IIWII 09MyWay IIWII 09Preview
MyWay IIWII 01MyWay IIWII 01Preview
MyWay IIWII 03MyWay IIWII 03Preview
MyWay IIWII 04MyWay IIWII 04Preview
MyWay IIWII 05MyWay IIWII 05Preview
MyWay IIWII 06MyWay IIWII 06Preview
MyWay IIWII 07MyWay IIWII 07Preview
MyWay IIWII 08MyWay IIWII 08Preview
MyWay IIWII 13MyWay IIWII 13Preview

MyWay דריפטים רכב דריפטים
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד