אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
HiPhi מציגה: ספורט סאלון חשמלית עם 1,300 כ”ס
ראשי » חדשות » HiPhi מציגה: ספורט סאלון חשמלית עם 1,300 כ”ס
הייפיי A

HiPhi מציגה: ספורט סאלון חשמלית עם 1,300 כ”ס

היצרנית הסינית הלא שגרית חושפת גרסה ספורטיבית למכונית הסאלון שלה עם לא פחות מ-1300 כ"ס, טכנולוגיה יומרנית ועיצוב שממש לא מנסה להצטנע

אופיר דואק 20/11/2023 צלם: יצרן

קשה להתבלט ולהפגין מקוריות בין שלל מותגי הרכב הסיניים, אבל עדין ישנם כמה וכמה מותגים ויצרניות מסין שמצליחים להיות יוצאי דופן. אחד מהם הוא המותג HiPhi השייך לחברה בשם Human Horizons.  מדובר ביצרנית צעירה שקמה בשנת 2017 כאשר כעבור שנתיים הקימה את המותג הייפיי תוך שהוא עושה בעיצוב לא שגרתי, שפע של טכנולוגיה מכל הבא ליד וגם לא מעט גימיקים בכל הקשור לנוחות ואבזור.

כיום היצע הדגמים של הייפיי כולל קורסאובר ספורטיבי, יוקרתי ומגודל בשם Y, קרוסאובר מעט קטן יותר בשם X הפונה לקהל משפחתי ובעל דלתות אחוריות המחולקות לשתיים ונפתחות בנפרד לאחור ולמעלה ומכונית סאלון/פאר גדולה בתצורת פאסטבק בשם Z, שמיועדת ומתיימרת להתחרות במיטב התוצרת המערבית עבור האלפיון, שזה אומר מרצדס EQS וב.מ.וו i7. לא פחות. שלושת הדגמים חולקים פלטפורמה חשמלית מתקדמת עם טכנולוגיה חשמלית עדכנית, מה שאמור לעזור להייפי להציג תג מחיר גבוה שמתקרב ל-100 אלף דולר גם מחוץ לסין. אגב, עם כל היומרות, בינתיים מציירת וייפי פחות מ-5000 מכוניות בשנה.

כעת חושפת הייפיי דגם רביעי מתוצרתה שמכוון לקטגוריית רכבי הספורט סאלון החשמליים בעלי ביצועים קיצוניים, בראשותה של טסלה מודל S פלייד. הדגם החדש נקרא A והוא למעשה גרסה ספורטיבית ומשופרת של ה-Z אשר לוקח אותה צעד אחד קדימה. הייפיי Z היא לא מכונית סטנדרטית למראה, עם שילוב של מגוון זוויות חדות ומשטחים מפוסלים. הייפיי A מוסיפה עליהם שלל חצאיות ומסיטי רוח המקיפים את הגוף, כונסי אוויר גדולים לקירור הבלמים והסוללה וספויילר אחורי עצום שלא יבייש אף מכונית על. ממש לא זאב בעור כבש כמו מודל S פלייד. בחברה גם לא ויתרו על הגימיק בדמות מסך תצוגה חיצוני על דופן המכונית שיכול להקרין הודעות לעוברים ושבים.


לכל תצוגת הכנפיים הזו אמור להיות כיסוי מבחינת ביצועים. ל-Z ישנם שלושה מנועים לראשונה בפיתוח עצמי, אחד מלפנים ואחד לכל גלגל מאחור, אשר הרוטורים שלהם עשויים מסיבי פחמן והם מסוגלים להסתובב במהירות של 22 אלף סל”ד. לשלושתם הספק כולל של 1,300 כ”ס, כמעט פי 2 מאשר להייפיי Z, המחולקים בין ארבעת הגלגלים באופן משתנה, כולל יכולת לחלוקת כוח וקטורית כדי לשפר את יכולת הפניה. הייפיי מצהירה על זינוק ל-100 בכמעט 2 שניות ומהירות מרבית של כמעט 300 קמ”ש שבהחלט שם אותה בטריטוריה של מכוניות העל.

מכלול הסוללות הוא בטכנולוגיית 800V לטעינה אולטרה מהירה. כרגע לא פורסם מה תהיה קיבולת הסוללה אבל הייפיי מעדיפה לספר שהיא שוכנת בתוך מאז סיבי פחמן משוריין חסין אש וכדורים (אם זה רלוונטי עבור הרוכשים). בחברה מצהירים גם על חלוקת משקל מאוזנת של 50:50, כאשר הייפיי A מצוידת במתלי אוויר אדפטיביים, היגוי אחורי אקטיבי ובלמים קרמיים שיוכלו להתמודד עם רמת הביצועים הגבוהה. תג המחיר לא פורסם, אבל לא נתפלא אם הוא יהיה כפול ואף למעלה מכך ממחירה של הייפיי Z שמחירה מתחיל באירופה ב-105 אלף אירו.

HiPhi HiPhi A הייפיי הייפיי A
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד